וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניקיטה רוקאביציה צפוי להשתחרר מבידוד ברביעי

1.3.2021 / 10:18

מלך השערים מרגיש יותר טוב אחרי הקורונה, אבל לא בטוח שישולב במשחק שיתקיים באותו יום. מגעים עם יפרח על חוזה חדש

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 2:4/ספורט 1

חלוץ מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביצה, צפוי להשתחרר מבידוד ביום רביעי ולשוב לפעילות. בשלב זה לא ברור האם מלך שערי הליגה ייכלל בסגל למשחק נגד הפועל תל אביב באותו ערב, בגלל שהוא לא נמצא בפעילות סדירה כבר תקופה ארוכה, כיוון שעוד לפני הקורונה הוא סבל מפציעה. האוסטרלי מרגיש טוב בהרבה ולפי חוקי משרד הבריאות יוכל להתשחרר ביום רביעי אלא אם יחוש שוב תסמינים כלשהם.

הקשר הצעיר נהוראי יפרח, שרשם במשחק האחרון את הופעת הבכורה שלו בליגת העל ולפני כן שותף במסגרת גביע המדינה, נמצא במגעים מול הירוקים בנוגע להארכת חוזהו. לוואלה! ספורט נודע שחוזהו הנוכחי של יפרח יסתיים בסוף העונה ועדיין לא חתם על הסכם חדש. עם זאת, השחקן הצעיר הבהיר גם לנציגיו וגם לסובביו שהוא אינו מעוניין לעבור לקבוצה אחרת ומוכן לנהל שיחות רק עם מכבי חיפה על מנת להישאר במועדון ולצמוח בו בעונות הקרובות. בחיפה מעריכים שהוא יחתום על חוזה ארוך טווח.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. דני מרון
יקבל דקות כבר ברביעי? ניקיטה רוקאביציה/דני מרון

עוד בקבוצה: בתקשורת הבלגית דיווחו הבוקר שמכבי חיפה סימנה את ליאור רפאלוב לעונה הבאה ושהאפשרות שיחזור לישראל "הולכת ונעשית ריאלית".

רפאלוב בן ה-35 מסיים חוזה באנטוורפן בסוף העונה והמגעים עם הקבוצה על הארכת חוזהו הגיעו למבוי סתום בשלב זה. לפי הדיווח, מלבד מכבי חיפה מעוניינות גם שתי קבוצות מה-MLS, אבל הירוקים נמצאים בעדיפות עליונה.

"מכבי חיפה רצה לאליפות בישראל, והמשמעות היא שיש סיכוי גבוה שהיא תשחק במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. זה מסקרן מאוד את רפאלוב", כתבו בבלגיה. "תרחיש שבו הוא חוזר לקבוצתו לשעבר בישראל הולך ונעשה ריאלי".

כזכור, שמו של רפאלוב הוזכר בתקשורת הבלגית כמועמד גם לבית"ר ירושלים, גנק וקלאב ברוז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully