וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אנחנו בקילומטר ה-36-37, זה הזמן לתת מעצמנו עוד"

מאמן מכבי חיפה מתכונן לחלק האחרון של המרתון והחמיא לדוניו ומאבוקה: "גם כשלא שיחקו, לא הורידו רגל מהגז". עימות מילולי בין בכר לרפואה: "אל תתעסקו בנו, לא פנינו אליכם". מאמן קרית שמונה: "יש לי היסטוריה ארוכה עם בר נתן"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 2:4/ספורט 1

מכבי חיפה הגדילה הערב (שבת) את הפער שלה בפסגת הטבלה לפחות זמנית לחמש נקודות, אחרי 2:4 קליל על עירוני קרית שמונה. הירוקים כבשו רביעייה ראשונה בעידן ברק בכר ורשמו ניצחון ליגה תשיעי ברציפות בבית - רק אחד פחות משיא מועדון. גודסוויי דוניו שכבש את הרביעי, רשם נ"צ יפה משלו: משחק רביעי ברציפות בכל המסגרות בו הוא מוצא את הרשת.

הירוקים דווקא פיגרו 1:0 כבר אחרי 8 דקות, אבל מיהרו להשוות ולבצע מהפך. אחרי שזיגוס ברטקוס הורחק בדקה ה-31 בגלל שבעט כדור על יאניק וילדסחוט, הניצחון של הירוקים כבר לא הוטל בספק. בקרית שמונה אגב, רתחו על השופט דניאל בר נתן וקובי רפואה התלונן בפני ברק בכר: "אתם משפיעים על השופט". מאמן מכבי חיפה השיב: "אנחנו לא מתעסקים בכם, אל תתעסקו בנו. לא פנינו אליכם".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"גם כשהפסדנו לא הרגשתי שאנחנו בתקופה לא טובה". בכר/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה חסרה הערב כמה שחקנים בגלל הרחקות וקורונה, אבל הציגה יכולת גבוהה וברק בכר אמר: "יש פה סגל טוב ועמוק. שחקנים שפחות שיחקו לאחרונה, כמו וילדסחוט וטואטחה, עשו את העבודה. יש גם צעירים שנכנסים ועושים את העבודה, כמו נהוראי יפרח ומאור לוי, וכיף לראות את זה".

הירוקים רשמ הערב ניצחון ליגה שלישי ברציפות והתקופה הפחות טובה הרחק מאחור. בכר אמר: "גם כשהפסדנו לא הרגשתי שאנחנו בתקופה לא טובה, זה לא שההפסדים היו בגלל שלא היינו טובים. אי אפשר ללחוץ כל השנה על הגז ורק לנצח. נגד בית"ר בטדי וגם היום, באנו מוכנים וישר הגבנו ואני מרוצה".

בכר נשאל על הכושר של גודסוויי דוניו וארנסט מאבוקה, אחרי שהמגן שוב בישל לחלוץ: "הם חברים טובים, שני שחקנים שלא שיחקו הרבה. מאבוקה לא שיחק סיבוב שלם, אבל לרגע לא הוריד רגל מהגז וכשהיינו צריכים אותו, הוא היה שם. על דוניו היו הרבה ביקורות, אבל ידענו שהוא טוב וכשתהיה הזדמנות להוכיח, הוא יעשה את זה".

המאמן סיכם: "לפני המשחק אמרתי לשחקנים שאני מדמה את זה למרתון באולימפיאדה, אנחנו בקילומטר ה-36-37, לקראת כניסה לאצטדיון עם הקהל. עכשיו צריך לתת מעצמנו עוד, לפני הכניסה הזאת והתקווה היא שבפלייאוף העליון הקהל כבר יהיה וידחוף אותנו".

נטע לביא הוסיף: "קרית שמונה כבשה מוקדם, אבל הצלחנו לחזור ולנצח. הגענו למצבים וגם אבו פאני ואם היינו כובשים, היו לנו מספרים יותר טובים. זהו, עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. המטרה של מכבי חיפה היא אליפות ונעשה הכול בשביל זה".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
"קשה לרוץ אחרי מכבי חיפה בחוץ עם 10 שחקנים במשך 60 דקות". רפואה/מאור אלקסלסי

מאמן עירוני קרית שמונה, קובי רפואה: "הובלנו בדקה השמינית וספגנו אחרי שתי דקות ממצב נייח שעבדנו עליו. אחרי זה היה השער השני וההרחקה והמשחק נגמר. ניסינו, השחקנים נתנו את המקסימום אבל קשה לרוץ אחרי מכבי חיפה בחוץ עם 10 שחקנים במשך 60 דקות. נכנסתי לחדר ההלבשה ורציתי להגיד מילה טובה לשחקנים שנתנו הכול פה וזה לא פשוט".

על ההרחקה: "לא ראיתי בדיוק מה קרה שם. אני אבוא בטענות? מה זה יעזור לי? לא פשוט לשחק פה ב-10 שחקנים מדקה כזאת. יכולנו להשוות במחצית הראשונה מחצאי מצבים וברגע שספגנו את השלישי זה הפך להיות מסוכן ורצינו לשמור, רק לא להתרסק".

כשנשאל על העימות שהיה לו עם הספסל של מכבי חיפה בגלל שטען להשפעה של הירוקים על השופט, אמר רפואה: "עזוב, מה אני אדבר על השופט, יש לי היסטוריה ארוכה איתו. בפעם האחרונה זה היה נגד מכבי תל אביב שהוא נתן להם פנדל. אחרי האדום הוא התחיל לשרוק 90 אחוז שריקות לא נכונות לטובתנו. אני מגיל אפס בכדורגל ומכיר את הדברים האלה. אני ממשיך קדימה. המשחק הקרוב יהיה החמישי בפחות משבועיים, כבר התרגלתי לזה, זאת שגרה. נצטרך לאושש את השחקנים, אני גאה בהם על ההשקעה שלהם".

רועי קהת: "הובלנו 0:1 ואחרי זה נתנו להם לחזור בקלות. קיבלנו אדום ששינה לגמרי את המשחק. אנחנו צריכים לדעת להמשיך הלאה, יש לנו משחק כבר ביום רביעי ואנחנו חושבים עליו. יש עומס גדול מאוד, אבל אנחנו לא אוהבים תירוצים. הרבה קבוצות עוברות עומס כזה. למכבי חיפה יש סגל עמוק מאוד והיא קבוצה איכותית, היא לא סתם במקום הראשון. אני מרגיש פספוס כי הובלנו 0:1 והיינו יכולים לשמור על זה ולקחת את הנקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully