וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין עצבני שמנצ'סטר יונייטד הפכה ל"שיעמום אמיתי", ליברפול קיבלה בשורות טובות

יונייטד ממשיכה במאזן האומלל מול יריבות מהטופ-6, סולשיאר ביקר את האתר הרשמי של צ'לסי אחרי תקרית ה-VAR המוזרה. ליברפול אופטימית אחר הניצחון: הפצועים מתחילים לחזור

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד 0:0/ספורט 1

מנצ'סטר יונייטד כבר לא תיקח אליפות השנה, ככל הנראה, לאור הפער שלה ממנצ'סטר סיטי שבפסגה, אבל מה לגבי היכולת? אתמול (ראשון) סיימה יונייטד ב-0:0 מאכזב מאוד מבחינתה מול צ'לסי, שהמשיך את המגמה השלילית של הקבוצה העונה: זה ה-0:0 הרביעי ברציפות של יונייטד מול קבוצה מהטופ-6, ופעם שישית בשבעה מפגשים שלה מול יריבותיה בצמרת שהיא לא מצליחה לכבוש.

ססאר אספיליקואטה שחקן צ'לסי מול שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד. רויטרס
אכזבו בחלק הקדמי. יונייטד ורשפורד/רויטרס
צ'לסי מול מנצ'סטר יונייטד, האדסון אודוי מול גרינווד. רויטרס
נגיעת יד גבולית? התקרית ברחבה/רויטרס

הפעם האחרונה שבה היא כבשה שער שלא ממצב חופשי מול יריבה מהטופ-6 היה בחודש מרץ שעבר, כך שאין פלא שהפרשן ושחקן העבר רוי קין כינה את יונייטד "שיעמום אמיתי". לדברי קין, "זה היה משחק חלש, רק התרגזתי יותר ויותר ככל שהוא נמשך. שום תשוקה להיכנס לרחבה. חוסר איכות אמיתי מצד יונייטד. כל המשחקים הגדולים האלה שבהם הם לא מתפקדים, זה חייב להדאיג אותם. הם מנסים לנצח, אבל החשיבה שלהם במשחקים האלה היא eודם כל לא להפסיד. אני חושב שיונייטד קודם כל מסתכלת על הקבוצות שמאחוריה, ולא מנסה להדביק את סיטי שמעליה. הם רק רוצים להבטיח את המקום השני. לפעמים 0:0 יכול להיות משחק מעניין, אבל חלק מהמשחקים של יונייטד היו שיעמום אמיתי, במיוחד לנוכח שחקני ההתקפה הטובים של הקבוצות".

מאמן יונייטד אולה גונאר סולשיאר הודה בסיום ש"היום חסרו לנו איכויות, קצת מזל, אבל בעיקר איכויות בשליש האחרון... היו לנו רגעים טובים, עם התקפות מתפרצות שייצרו הזדמנויות, אבל המסירה האחרונה לא הייתה מספיק טובה. הצעד הבא מבחינתנו יהיה להשתפר. בעונה שעברה היו לנו כמה משחקים מצוינים אבל בצורה שונה. כרגע אנחנו מנסים לפתח סגנון ולפתח את עצמנו להתמודד במשחקים האלה, קצת יותר טוב".

עוד בוואלה!

אנגליה: ליברפול עצרה את רצף ההפסדים עם 0:2 על שפילד יונייטד

לכתבה המלאה
השופט סטוארט אטוול מביט במסכי VAR. רויטרס
מה הוא רואה? בשביל מה הוא ניגש לשם? אטוול/רויטרס
שחקני מנצ'סטר יונייטד מתווכחים עם שופט. רויטרס
מתווכחים עם השופט. זה לא עזר/רויטרס

יונייטד זעמה על פנדל שלא נשרק לה בדקה ה-14, עם כדור שנראה נוגע ביד של קאלום האדסון אודוי ברחבה. עם זאת, השופט סטוארט אטוול החליט להשאיר בעינה את ההחלטה שלו שאין פנדל, על אף שהתבקש לבחון את התקרית ב-VAR. "אלה שתי נקודות שנלקחו מאיתנו", אמר סולשיאר על הפנדל.

לוק שואו, מגן יונייטד, טוען שהשופט אמר בשיחה אישית שאכן הגיע פנדל ליונייטד, אבל הוא לא שרק אותו כי חשש מהתגובות להחלטה. שואו: "באותו רגע ראיתי נגיעת יד, והמשכתי, לא ידעתי שהייתה בדיקה. אני לא מבין למה עצרו את המשחק, אם זה לא פנדל. השופט אמר להארי מגווייר 'אם אני אגיד שזה כן פנדל זה ייצר הרבה דיבורים על זה אחר כך'. זה מבלבל מאוד עם ה-VAR הזה... אבל אני לא הולך להתבכיין, אני לא חושב שלאף אחד מהקבוצות הגיע לנצח".

מנגד, מאמן צ'לסי תומאס טוכל טען שהכדור אכן נגע ביד - אבל של גרינוד ולא של שחקן צ'לסי. סולשיאר בסיום אף ביקר את האתר הרשמי של צ'לסי, על כך שהעלה כתבה שבה נכתב שהארי מגווייר ניצל לא פעם מביקורת של VAR. סולשיאר: "כל ההשפעות האלה מבחוץ, זה בעייתי כשהם שמים דברים כאלה באתר שלהם, זה משפיע על שופטים. אתם יכולים לקרוא את זה".

צפו בתקציר: ליברפול גוברת 0:2 על שפילד יונייטד

תקציר: ליברפול חוזרת לנצח, 0:2 על שפילד יונייטד/ספורט 1

ליברפול אופטימית: פאביניו, אליסון וז'וטה חוזרים

זה אומנם בסך הכול מול שפילד יונייטד, הקבוצה הכי חלשה בפרמיירליג, אבל במצבה של ליברפול, כל נקודה חשובה, וכל ניצחון הוא קריטי. אחרי ארבעה הפסדים רצופים ותחושה של אובדן שליטה, ליברפול חזרה אתמול (ראשון) לנצח כשגברה 0:2 על האחרונה בטבלה, והאלופה לא רק קוטעת את הרצף, אלא גם אחרי תקופה ארוכה שבה הרגישה שהכל נגדה, היא סוף סוף יכולה מעט לחייך. כי בנוסף לשלוש הנקודות, מאמן ליברפול יורגן קלופ אישר שדייגו ז'וטה אמור לחזור לסגל למשחק ביום חמישי מול צ'לסי באנפילד, שגם פאביניו חוזר מפציעה, ולדעתו גם אליסון (שאביו הלך לעולמו אחרי שטבע) יוכל לשחק.

"אליסון ופאביניו, אני די בטוח שיהיו בסגל", אמר קלופ, "עם דיוגו, הוא היה איתנו במלון, אבל אז חלה אז שלחנו אותו הביתה. זה תלוי בעד כמה מהר הוא יתאושש. הוא התאמן איתנו ונראה טוב, אבל פתאום חלה. אני חושב שהוא יהיה כשיר למשחק, אבל אני לא יודע".

שחקן ליברפול קרטיס ג'ונס. רויטרס
הקדיש את הניצחון לאליסון ומשפחתו. ג'ונס/רויטרס

ליברפול כבשה אתמול את שערה ה-7,000 בכל הזמנים בליגה הבכירה, והיא שנייה רק לאברטון, שכבשה בליגה הבכירה 7,108 שערים. יורגן קלופ, שהתעקש השבוע שליברפול לא זקוקה לבנייה מחדש בקיץ, שמח לראות שהאלופה שמרה על שער נקי לראשונה אחרי שמונה משחקי חוץ. עם זאת, הוא נאלץ להציב ציוות 14 העונה במרכז ההגנה, כשהפעם הבלמים היו אוזאן קבאק והאט פיליפס.

קרטיס ג'ונס, שכבש את השער הראשון בניצחון, אמר בסיום: "אני והקבוצה עברנו תקופה קשה, אבל אני שמח לכבוש, ואני רוצה להקדיש את השער הזה לזכרו של אבא של אליסון, שינוח על משכבו בשלום - ואת אתה רואה את זה אלי, זה בשבילך אח.

"הוא בחור חזק, הוא חלק גדול מהקבוצה, הוא לא כאן איתנו והוא חסר לנו, אנחנו מתגעגעים אליו. הניצחון הזה מוקדש לו ולמשפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully