וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול עצרה את רצף ההפסדים עם 0:2 על שפילד יונייטד

האלופה ניצלה את המפגש מול נועלת הטבלה כדי להתאושש מארבעה הפסדים. ג'ונס (48) ופירמינו (65) צימקו את הפער מווסטהאם שבמקום הרביעי לשתי נקודות בלבד. בייל כיכב ב-0:4 של טוטנהאם, 1:3 לארסנל על לסטר

תקציר: ליברפול חוזרת לנצח, 0:2 על שפילד יונייטד/ספורט 1

המנה העיקרית של המחזור ה-26 בפרמיירליג הגיעה הערב (ראשון) עם חמישה משחקים. בנוסף ל-0:0 של צ'לסי עם מנצ'סטר יונייטד חגגה טוטנהאם 0:4 על ברנלי, לסטר הפסידה 3:1 לארסנל ופספסה הזדמנות לטפס למקום השני, בעוד ליברפול התאוששה והשיגה 0:2 על שפילד יונייטד.

שחקני לסטר סיטי ג'וני אוואנס, ווילפריד נדידי, יורי טילמאנס מאוכזבים. רויטרס
תחילתו של כדור שלג? שחקני לסטר מאוכזבים/רויטרס

לסטר - ארסנל 3:1

גם בעונה מאכזבת כזו, ארסנל מצליחה לייצר מעט רגעים של נחת לאוהדיה. היום זה קרה עם מהפך מרשים באצטדיון קינג פאוור, שמנע מהשועלים לטפס לפחות באופן זמני למקום השני. יורי טילמאנס העלה את לסטר ליתרון מוקדם כבר בדקה השישית, אבל ההמשך היה כל כולו של התותחנים: דויד לואיז נהנה מבישול של וויליאן וקבע 1:1, אנתוני לקאזט השלים מהפך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם פנדל מוצלח, וניקולא פפה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-52, כשהגיע לחמישה שערי ליגה והשווה את מאזנו מהעונה שעברה. האם הקבוצה של ברנדן רוג'רס נכנסת לסחרור אחרי ההדחה מהליגה האירופית?

עוד בוואלה!

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה

צפו בתקציר: לסטר - ארסנל 3:1

תקציר ה-1:3 של ארסנל על לסטר סיטי/ספורט1

צפו בתקציר: טוטנהאם - ברנלי 0:4

תקציר: טוטנהאם - ברנלי 0:4/ספורט 1

טוטנהאם - ברנלי 0:4

אחרי שניצחה רק פעם אחת בששת המחזורים האחרונים והשיגה רק 3 מ-18 הנקודות האחרונות בליגה, הצליחה הקבוצה של ז'וזה מוריניו סוף סוף לנצח בליגה ועשתה את זה גם בצורה משכנעת ועלתה אל המקום השמיני בפרמיירליג. גארת' בייל כבש צמד נדיר (2 ו-55) כשבין לבין הארי קיין (15, מבישול של בייל) ולוקאס מורה (31) מוצאים את הרשת ומסדרים לטוטנהאם ניצחון גדול. ברנלי נותרה עם 28 נקודות, חמש מעל הקו האדום.

שחקן ליברפול רוברטו פירמינו. רויטרס
סוף סוף. פירמינו/רויטרס

שפילד יונייטד - ליברפול 2:0

תגידו מזל טוב לאלופה, שהצליחה סוף סוף לקטוע את רצף ארבעת ההפסדים בליגה - בדיוק בזמן מבחינתה. יורגן קלופ ושחקניו פגשו את היריבה המושלמת להתאושש על גבה - נועלת הטבלה שעשתה כל שביכולתה כדי להעניק פייט, ואכן הקשתה על המרסיסיידרס, לפני שעדכה במחצית השנייה. בזכות הניצחון מצמקת ליברפול את הפער מווסטהאם שבמקום הרביעי לשתי נקודות בלבד, ארבעה ימים לפני המפגש החשוב עם צ'לסי באנפילד. זה קרה ללא הפצועים ג'ורדן הנדרסון, וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז, ג'ואל מאטיפ ופאביניו, וגם ללא אליסון שמתאבל על אביו ובמקומו פתח אדריאן.

ההזדמנות הראשונה במשחק היתה שייכת למארחת, כשדייויד מקגולדריק נגח בדקה החמישית, אך אדריאן הדף - כשם שעשה מול חלוץ המארחת גם בדקה ה-16. רוברטו פירמינו יצר מצב משלו בדקה ה-11, וסחט הצלה מארון רמסדייל. שוער שפילד יונייטד המשיך להצטיין כשהציל גם מרגלי ג'ונס (22), סלאח (30), אלכסנדר ארנולד (32) וג'ורג'יניו ויינאלדום (39). בדקה ה-48 כבר לא יכול היה להושיע, כשהגנת שפילד לא הצליחה להרחיק, ג'ונס אמר תודה ומתוך הרחבה ירה פנימה את ה-0:1 של ליברפול. בדקה ה-65 להטט רוברטו פירמינו אחרי שני דאבל-פסים, נכנס לרחבה ובעט כדור שפגע בקין בריאן ונכנס. 0:2 בסיום.

תוצאה נוספת

קריסטל פאלאס - פולהאם 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully