וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "זה הגארת' בייל הכי טוב שהיה העונה"

מאמן טוטנהאם החמיא לוולשי, שכבש צמד ובישל ב-0:4 על ברנלי. הקיצוני אמר: "אני שמח כל העונה ונהנה מאוד מהכול"

תקציר: טוטנהאם - ברנלי 0:4/ספורט 1

אחרי חמישה הפסדים בששת מחזורי הליגה האחרונים, הצליחה טוטנהאם לחזור לנצח הערב (ראשון) עם 0:4 ביתי ומוחץ מול ברנלי. הארי קיין (15) ולוקאס מורה (31) כבשו, אבל מי שגנב את הכותרות הוא גארת' בייל, שמצא את הרשת פעמיים (2 ו-55) ובישל את השער של קיין. בייל היה מעורב ישירות בשבעה שערים בארבע ההופעות האחרונות שלו בטוטנסהאם (ארבעה כיבושים ושלושה בישולים).

גארת' בייל שחקן טוטנהאם. רויטרס
"יש לנו עוד הרבה משחקים בקרוב". בייל/רויטרס

בייל אמר אחרי המשחק: "הדבר הכי חשוב הוא שידענו שאנחנו לא במומנטום והיינו צריכים לחזור לנצח. זה לא שהדבר היחיד שחשוב לי במשחק הוא לכבוש, מה שחשוב זה המשחק של הקבוצה והעזרה שלי לקבוצה. אני מאושר מהשערים והבישול וכל מה שאני יכול לתרום לקבוצה. אני שמח כל העונה. בחדר ההלבשה אני מרגיש נינוח ונהנה. אני שמח ואני משוכנע שאפשר לראות את זה גם במגרש. לא התאכזבתי להיות מוחלף. יש עוד הרבה משחקים בזמן הקרוב".

גם ז'וזה מוריניו החמיא לבייל ואמר: "אני שמח מאוד בשבילו ושמח מאוד בשביל הקבוצה כי היא זקוקה לכישרון של בייל. אני שמח בשבילו כי הוא שקט, לא מדבר הרבה, לא צופה, קורא או מקשיב לכל מה שהיה עליו עוד כשהיה בריאל מדריד והוא מתעלם מזה. אני שמח כי כשהוא כשיר כמו שהיה היום, הרמה שלו גבוהה מאוד, לא רק בכיבוש שערים, שינוי מקצבים וכניסה קדימה. אני שמח מאוד בשבילו. אנחנו יודעים את האיכויות שיש לו. אני לא רוצה להגיד שהוא חזר ב-100% לשיאו. אנחנו לא זקוקים לגארת' בייל של לפני כמה או שש שנים, השחקן ההוא לא היה פה אלא בריאל מדריד. הוא מנצח בדו קרבות וראיתם את המהירות שלו. זה הבייל הכי טוב שהיה לנו העונה, הוא מלא ביטחון, נמצא בכושר טוב, לא מרגיש רע בגלל פציעות. רגל שמאל שלו תמיד תישאר רגל שמאל, אבל יש דברים אחרים שהוא לא היה מסוגל לעשות לפני שלושה או ארבעה חודשים. גארת' הוא ילד של המועדון וזה משמעותי לו מאוד לשמח את האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully