וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני הרצליה ניצחה 79:82 את עירוני נס ציונה

אחרי שישה הפסדים מול הכתומים, המארחת השיגה ניצחון במשחק הפכפך בזכות 48 נקודות של שחקני הספסל. מקס היידגר הוביל עם 20

שחקן בני הרצליה מקס היידגר. דני מרון
הוביל את הריצות של בני הרצליה. מקס היידגר/דני מרון

אחרי שישה הפסדים רצופים מולה, בני הרצליה הצליחה לנצח הערב (ראשון) 79:82 את עירוני נס ציונה בתום משחק הפכפך באולם היובל, אליו הורשו להיכנס כ-300 אוהדים לראשונה זה שנה. כעת גם לקבוצה של שרון דרוקר, כמו ליריבתה, יש שישה ניצחונות העונה בליגת העל, רק שהיא כבר שיחקה שלושה משחקים יותר. עבור נס ציונה, שפתחה מצוין והובילה ב-11 הפרש ברבע הראשון לפני שאיבדה אותו כשקלעה רק שש נקודות ברבע השני, זה הפסד שני רצוף, שהגיע אחרי רצף של חמישה ניצחונות.

הספסל של הרצליה עשה את ההבדל עם 48 נקודות, כשמדובר בעיקר במקס היידגר (20) ויאיר קרביץ (שיא קריירה של 11) שצלפו מחוץ לקשת וטרל פארקס שחזר אחרי שהחמיץ את שני המשחקים הקודמים. מנגד, נס ציונה בקושי קיבלה תרומה מהשחקנים הישראלים וקלעה באחוזים מחרידים מחוץ לקשת (4 מ-24), וכך קשה לנצח גם בערב בו ויין סלדן וג'רום מיינסי תרמו יחד 40 נקודות.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן עם רביב לימונד. קובי אליהו
נס ציונה בקושי קיבלה תרומה מהישראלים. טל דן עם רביב לימונד/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1

ויין סלדן הבין שעליו לתת יותר ופתח את המשחק עם שתי שלשות, כשג'רום מיינסי היה בלתי ניתן לעצירה עם 10 נקודות ברבע הראשון. אלייז'ה תומאס ניסה להחזיק את הרצליה בתמונה, אבל בהגנה היא לא הצליחה לייצר עצירות ונס ציונה עלתה ל-14:25 כשנותרו פחות משתי דקות לסיום הרבע הראשון. הסנטר טרל פארקס, שפספס את שני המשחקים האחרונים, קם מהספסל והקטין לפני סיום הרבע, אותו סגרה נס ציונה ביתרון 19:28.

רבע 2

פארקס המשיך להיכנס לעניינים ויחד עם אבירם זליקוביץ' צמצם את הפער, לפני שקוטי קלארק צלף מחוץ לקשת והשווה ל-30:30. הרצליה שיפרה משמעותית את ההגנה והגבילה את יריבתה לשש נקודות בלבד ברבע השני, בזמן שהמחליפים ניצן חנוכי, יאיר קרביץ ומקס היידגר צלפו מחוץ לקשת והורידו את המארחת להפסקה ביתרון 34:43.

רבע 3

הרצליה החלה את המחצית השנייה באותה צורה וכבר הגדילה את יתרונה ל-13 נקודות (34:47), אבל אז מיינסי וסלדן התעוררו והובילו ריצת 0:11 של נס ציונה. פארקס עצר את הסחף רק לרגע, כשבצד השני פטריק מילר הטביע, העלה את האורחים ל-49:52 ושלח את דרוקר לבקש פסק זמן. המשחק התאזן ובדקה האחרונה של הרבע בריאן אנגולה נפגע בכתפו במאבק על כדור חוזר בהתקפת נס ציונה. הרצליה יצאה להתקפה וקרביץ נותר חופשי כדי לצלוף שלשה מהפינה, ועם הבאזר היה זה היידגר שקלע מחוץ לקשת וקבע 57:63 למארחת בסיום הרבע.

רבע 4

היידגר הוסיף עוד שלשה בתחילת הרבע האחרון, ומנגד רביב לימונד קלע נקודות ראשונות במשחק, אבל אלישי כדיר העלה את הרצליה ליתרון דו-ספרתי - 61:71. אנגולה התאושש מהפגיעה בכתף וחזר כשנס ציונה ניסתה להתקרב, וקרביץ דאג להשאיר אותה רחוקה עם השלשה השלישית שלו ושיא קריירה של 11 נקודות. אנגולה סוף סוף קלע מבחוץ אחרי חמש ניסיונות רעים מהשלוש, ונתן לנס ציונה תקווה לשתי הדקות האחרונות כשצימק לחמש בלבד, אבל ארבע רצופות של היידגר מהקו הרגיעו את המארחת שבסופו של דבר ניצחה 79:82.

עוד בוואלה!

גיבוי לעת צרה: הפועל חולון רשמה את מייקל ג'נקינס לליגת האלופות מבלי לצרפו

לכתבה המלאה
seperator

סטטיסטיקה

קלעו לבני הרצליה: מקס היידגר 20 נקודות, קוטי קלארק 15 (7 אסיסטים ו-3 חטיפות), אלייז'ה תומאס 12, יאיר קרביץ 11, טרל פארקס 9, אלישי כדיר 5, אבירם זליקוביץ' 4, ניצן חנוכי ועבדול גאדי 3 כל אחד, אייזיאה אייזנדורף שיחק ולא קלע.

קלעו לעירוני נס ציונה: ויין סלדן 22, ג'רום מיינסי 18, פטריק מילר 11 (6 אסיסטים), בריאן אנגולה 10 (12 ריבאונדים, 1 מ-8 מחוץ לקשת), רביב לימונד וליאור קררה 6 כל אחד, טל דן ונמרוד לוי 3 כל אחד, אור קורנליוס ואוריאל טרוצקי שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully