וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבוי לעת צרה: הפועל חולון רשמה את מייקל ג'נקינס לליגת האלופות מבלי לצרפו

28.2.2021 / 14:14

הסגולים ניצלו את הימים האחרונים לרישום שחקנים באירופה, והוסיפו לסגל את הגארד הוותיק (34, 1.91). הוא לא יגיע לישראל ולא יצטרף בפועל, אלא אם יתעורר צורך מיוחד בשל פציעה. במקרה שיקבל הצעה אחרת, הוא ישוחרר באופן מיידי

מייקל ג'נקינס. ליגת האלופות, אתר רשמי
הפתרונות היצירתיים של המוח היהודי. מייקל ג'נקינס בקבוצתו הקודמת/אתר רשמי, ליגת האלופות

מועד רישום השחקנים לליגת האלופות בעונה הנוכחית יפוג מחר (שני), 24 שעות לפני פתיחת שלב הטופ 16, והפועל חולון ביצעה מהלך מקורי ומעניין כדי לגבות את עצמה במקרה של פציעה: הסגולים רשמו בסגל את מייקל ג'נקינס, מבלי שיגיע לישראל או יצטרף בפועל לקבוצה.

ג'נקינס (34, 1.91) הוא גארד אמריקאי ותיק, שעבר ב-12 תחנות שונות באירופה מאז 2009, בהן קאנטו, ברשיה, אריס סלוניקי וטורק טלקום אנקרה. בעונה שעברה, עד פרוץ מגיפת הקורונה, שיחק בצ'מפיונס ליג עם ניז'ני נובגורוד והעמיד ממוצעים של 12.3 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק; בשנה האחרונה הוא לא שיחק כדורסל באופן מקצועני.

בריאן רנדל שחקן הפועל ירושלים מול מייקל ג'נקינס שחקן ליאז'. מגד גוזני
שחקן ותיק ומנוסה. ג'נקינס מול בריאן רנדל במלחה ב-2010/מגד גוזני

על פי ההסדר בין הצדדים, ג'נקינס ייקרא להגיע ארצה רק אם יתעורר בו צורך (לדוגמה, אם אחד השחקנים האחרים ייפצע). הוא לא יקבל שכר מחולון, וגם לא יהיה מחויב אליה מבחינה חוזית ומשפטית; במידה שיקבל הצעה מקבוצה אחרת, הוא ישוחרר באופן מיידי.

לאחר שאחד השחקנים התברר כנשא קורונה, עברו כל אנשי הקבוצה סדרה נוספת של בדיקות לקראת יציאתם מחרתיים לאיטליה, לקראת משחק החוץ מול ברינדיזי ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully