וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "חנן ממן זה שחקן שאתה יודע שייתן לך משהו בכל משחק"

28.2.2021 / 8:06

האדומים חגגו 0:1 חשוב בסכנין והחמיאו לקשר המצטיין: "לא סתם סילבס אמר שהוא הכי טוב". וגם: בקבוצה מפנטזים על פלייאוף עליון

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 1:0/ספורט 1

עיקרי הדברים:

  • פיצול העונשים הציל את העונה?
  • חנן ממן שוב סוחב את הפועל חיפה
  • האדומים עדיין מפנטזים על פלייאוף עליון

1. רגע לפני החתימה על עסקת הטיעון של הפועל חיפה בנוגע לאירועי הדרבי, בהנהלה התעקשו לפצל את העונשים של השחקנים. המנכ"ל אורן שטרלינג הבין שהיעדרות של כל השחקנים ביחד עלול להביא לסיום העונה בשני המשחקים הקרובים. במועדון חששו שהדחה מהגביע והפסד לסכנין יובילו לעונה של מאבקי תחתית קשים. בסופו של דבר, דור מלול ואלון תורג'מן עמדו לרשות הקבוצה בשל הפיצול והסגל הקצר ממילא היה צריך להתמודד עם שני האתגרים.

מספיק היה לשמוע את השמחה מחדר ההלבשה של הפועל חיפה אחרי הניצחון בסכנין כדי להבין כמה לחץ שחררו בקבוצה. "לעבור שלב בגביע ולנצח בסכנין בסגל כל כך חסר זה לא דבר של מה בכך", אמר גורם בקבוצה, "ידענו שאלה כנראה שני המשחקים הכי חשובים של העונה והיה חשוב לנצח בשניהם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חנן ממן, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
עושה את ההבדל ובגדול. ממן/מאור אלקסלסי

2. עוד בחלון ההעברות הראשון של העונה התמקדו בחיפה ברצון להביא בלם וקשר אחורי, אלא שאז האקס חנן ממן עזב את בית"ר ירושלים ומיד שידר לבעלים יואב כץ שהוא רוצה לחזור. כץ הסכים לפתוח את הכיס בלי קשר לחיזוקים אחרים וממן חזר לקבוצה. אתמול שוב החמיאו בקבוצה לכובש השער שממשיך בכושר המצוין שלו.

בסיום הכתיר המאמן חיים סילבס את ממן כשחקן הטוב בליגה בעמדה שלו וגם חבריו לקבוצה מרעיפים עליו שבחים: "חנן הוא שחקן שאתה יודע שכל משחק הוא יביא לך משהו", קובע שחקן בקבוצה, "חיים אמר שהוא הכי טוב והוא לא טעה".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
עדיין מסוגלים להתברג אל הפלייאוף העליון? הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

3. אחרי הניצחון ופתיחת הפער מהקו האדום בחיפה מפנטזים שוב על פלייאוף עליון. האדומים יודעים שהם לא תלויים בעצמם, אך בקבוצה משוכנעים שאם יצליחו לצבור שבע נקודות במשחקים שנותרו יוכלו לדבר חזק במאבק על הכרטיס לפלייאוף. "יש לנו סגל שמגיע לו להיות בין שש הראשונות", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "נגיע לכל משחק כדי לצבור בו נקודות. איבדנו יותר מדי נקודות שהיינו ראויים להן וזה הזמן לתקן את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully