וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "חנן ממן הכי טוב בארץ בעמדה שלו והוא שוב הוכיח את זה"

הפליימייקר של הפועל חיפה שוב כיכב והתייחס גם לשער היפהפה שלו שנפסל: "לדעתי במקרים כאלה צריך ללכת עם הכדורגל"

תקציר: בני סכנין - הפועל חיפה 1:0/ספורט 1

הפועל חיפה רשמה היום (שבת) את אחד מהמשחקים הטובים שלה וגברה 0:1 על בני סכנין בחוץ, במשחק שהיה יכול להיגמר בתוצאה גבוהה בהרבה אילולא החמצות של האורחת. הקבוצה של חיים סילבס עדיין יכולה לחלום על פלייאוף עליון, בעוד סכנין נותרה במקום האחרון בטבלה ולא כבשה כבר 554 דקות.

"ידענו שיהיה קשה בגלל הסגל הקצר, למרות שאני חושב שבמרבית שלבי המשחק היינו יותר טובים. אני שמח שהצלחנו לא לספוג וזה המתכון לנצח. יש לנו קבוצה טובה, אני רק מצטער שאחד השערים היפים שנכבשו - נפסל. אני מרוצה מאיך ששיחקנו ואני שמח לנצח סוף סוף 0:1".

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
"מרוצה מאיך ששיחקנו ואני שמח לנצח סוף סוף 0:1". סילבס/מאור אלקסלסי

חנן ממן כבש שער נהדר במספרת, אבל השופט גל לייבוביץ' פסל אותו. במחצית השנייה הוא מצא את הרשת והכריע. סילבס אמר בסיום: "לדעתי חנן הוא השחקן הכי טוב בארץ בעמדה והוא מראה את זה בגדול. הוא משפיע, הוא תורם, הוא מביא אסתטיקה למשחק. אני שמח שהוא קיבל את הפרס שלו בחזרה".

ממן אמר: "האמת שכואב מאוד שפסלו את השער, לדעתי במקרים כאלה צריך ללכת עם הכדורגל. אני חושב שהיה צריך לאשר את השער, אבל אני שמח שבסוף כבשתי וניצחנו. פלייאוף עליון? אנחנו קצת נסחפים בכל פעם, מסתכלים למעלה ופתאום התחתית מתקרבת. אנחנו צריכים להתרכז בלאגור נקודות ולהיזהר ואם בסופו של דבר נצליח להשתחל לפלייאוף העליון, נהיה מאוד שמחים".

עוד בוואלה!

הפועל חיפה ניצחה את בני סכנין 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully