וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרי ייעדר 2-3 שבועות, פיקה: "מהפך בגביע ישנה את כל העונה"

הקשר הצעיר נפצע ברגלו ויחמיץ את המשחקים הקרובים. הבלם אופטימי: "מאמין שנניף תואר העונה", קומאן התגאה בשינוי השיטה. וגם: המאזן המפלצתי של מסי מול האנדלוסים

שחקני ברצלונה חוגגים עם ליאונל מסי. רויטרס
אחד הניצחונות המרשימים של ברצלונה העונה. ליאו מסי והחברים חוגגים/רויטרס

ברצלונה הפכה הערב (שבת) לקבוצה הראשונה שמנצחת את סביליה בעידן לופטגי בהפרש של שני שערים לפחות ברמון סאנצ'ס פיחוטן, כשגברה על האנדלוסים 0:2 בקרב הצמרת. ליאונל מסי בישל לעוסמאן דמבלה וכבש בעצמו, כשבארסה הפתיעה עם שלושה בלמים ולחץ בלתי פוסק, ועלתה למקום השני - מרחק שתי נקודות בלבד מאתלטיקו מדריד המוליכה, לה שני משחקים פחות.

מסי, שהגיע ל-19 שערי ליגה ומקדים את חברו הטוב לואיס סוארס כבר בשלושה שערים, מציג מאזן מפלצתי של 38 שערים ו-19 בישולים ב-42 משחקים מול סביליה.

אבל הייתה גם בשורה מאכזבת מבחינת ברצלונה: פדרי נפצע ברגל שמאל ובכל מקרה יחמיץ את גומלין חצי גמר הגביע מול סביליה ביום רביעי. על פי הערכות, הוא ייעדר בין שבועיים לשלושה.

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
"שינינו את השיטה כדי ללחוץ טוב יותר". רונאלד קומאן/GettyImages, Quality Sport Images

המאמן רונאלד קומאן אמר בסיום: "אני מאוד גאה, במיוחד לגבי ההיבטים הפיזיים כי פגשנו קבוצה מאוד חזקה, עם ובלי הכדור. שינינו את השיטה כדי ללחוץ יותר טוב את סביליה. לא הנחנו להם לרגע במהלך כל המשחק. המפתח היום היה לא לאפשר לסביליה לשחק ולהפעיל הרבה מאוד אגרסיביות. עשינו את זה בצורה מעולה. השקט שלנו עשה את ההבדל היום".

על אנטואן גריזמן, שלא שיחק אפילו דקה, אמר קומאן: "אין לי מסר אליו. שינינו את השיטה ורצינו לנצל את המהירות של דמבלה. אחר כך הכנסתי את מרטין ברייתווייט כי זה היה הדבר הכי טוב בשביל הקבוצה היום".

ג'רארד פיקה כבר מביט לעבר גומלין חצי גמר הגביע, כאשר ברצלונה תארח את סביליה אחרי הפסד 2:0 במשחק הראשון: "אני מאוד גאה בקבוצה שלנו. אני מקווה שנניף תואר כלשהו בסיום העונה. יש עוד מספיק משחקים ואנחנו צריכים לעבוד קשה. אם נצליח להפוך את התוצאה בגומלין ביום רביעי, זה ישנה עבורנו את כל העונה".

המגן סרג'יניו דסט, שכמעט כבש בדקה ה-59 עם כדור לקורה: "זה היה ניצחון חשוב מאוד כי הוא משאיר אותנו במרוץ. עכשיו אנחנו חייבים לנצח את סביליה גם ביום רביעי".

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 בחוץ את סביליה ועלתה למקום השני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully