וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:2 בחוץ את סביליה ועלתה למקום השני

קומאן הפתיע עם שלושה בלמים, הקטלאנים שלטו ודמבלה (29) סידר יתרון מוצדק אחרי בישול של מסי, שכבש את השני (86). הפער מאתלטיקו רק שתי נקודות

תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

הצמרת הספרדית ממשיכה להיות מרתקת, והערב (שבת) ברצלונה צימקה את הפער מאתלטיקו מדריד לשתי נקודות (אמנם עם שני משחקים יותר) כשניצחה 0:2 בחוץ את סביליה בקרב הצמרת ועלתה למקום השני. ולנסיה הובסה 3:0 מול חטאפה בחוץ, אייבר ו-ווסקה נפרדו ב-1:1 וכך הסתיים גם המשחק בשישי בין לבנטה לאתלטיק בילבאו. אוסאסונה המשיכה בבריחה מהתחתית עם 0:1 בחוץ על אלאבס.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה כובש מול סביליה. רויטרס
הטיול שלו הסתיים עם כדור ברשת. ליאונל מסי/רויטרס

סביליה - ברצלונה 2:0

ארבעה ימים לפני הגומלין בחצי גמר גביע המלך, ואחרי שלא הצליחה לנצח אותה בשלושת המפגשים הקודמים, ברצלונה הכינה לסביליה הפתעה והשיגה ניצחון מוצדק בקרב הצמרת. רונאלד קומאן ביצע ארבעה שינויים בהרכב, הציג מערך של שלושה בלמים וראה את שחקניו משתלטים על העניינים מהרגע הראשון. עוסמאן דמבלה, שפתח לצד ליאו מסי בהתקפה, קיבל ממנו כדור נהדר בדקה ה-29 והפך לראשון שמכניע את יאסין בונו בליגה אחרי 556 דקות. בארסה המשיכה להיות טובה יותר גם אחרי שלושת החילופים של ג'ולן לופטגי בהפסקה, אבל סרג'יניו דסט ירה לקורה והשאיר תקווה למארחת, עד שבדקה ה-86 מסי דאג לסגור עניין עם ה-19 שלו העונה בליגה. הקטלאנים לפחות זמנית במקום השני ובמרחק שתי נקודות בלבד מאתלטיקו מדריד המוליכה, לה שני משחקים פחות. המארחת נעצרה אחרי שישה ניצחונות רצופים.

דקה 24: ברצלונה פתחה הרבה יותר טוב ושולטת בנעשה במגרש. מסי ניסה להפתיע את בונו עם כדור חופשי מצד ימין, מרחק 35 מטרים מהשער, אבל השוער חזר בזמן וקלט על הקו.

דקה 29: גול! מסי שלח כדור עומק נהדר לדמבלה, שהקדים את דייגו קרלוס ובעט בשמאל אל הרשת, בין רגליו של בונו. 0:1 מוצדק לברצלונה.

* בונו נכנע אחרי 556 דקות וזה הרצף הכי טוב של שוער בלה ליגה מאז דייגו לופס בשערה של אספניול ב-2016.

דקה 40: דסט חתך יפה מימין, העביר לשמאל ובעט מקצה הרחבה כדור שחלף מעט מעל השער של סביליה.

דקה 42: אחרי שדייגו קרלוס פגע כמה פעמים במסי וגם קיבל צהוב, הארגנטינאי החזיר לו וראה גם הוא צהוב.

דקה 46: לופטגי הגיב ליכולת הגרועה של קבוצתו עם שלושה חילופים, כשהכניס את סוסו, אן-נסרי ורקיק במקום גומס, מוניר ודייגו קרלוס. רקיק קיבל צהוב עוד לפני שחלפה דקה.

דקה 59: ברצלונה הניעה את הכדור נהדר עד לאלבה בשמאל. המגן מצא את דמבלה שנבלם ואז דסט הגיע והפציץ לקורה.

דקה 80: אן-נסרי הסתובב ברחבה על אראוחו וכבש, אבל נעזר בידו לפני כן והשער נפסל בצדק.

דקה 86: גול! מסי עבר את ז'ורדן, קיבל בחזרה מדמבלה, התגבר ברחבה על פרננדו וניסה להקפיץ מול בונו שהדף, אבל בחזרה אל הארגנטינאי שכבש את ה-19 שלו בליגה. 0:2 לברצלונה.

עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה חוגג שער. Quality Sport Images, GettyImages
שער חוץ ראשון שלו בליגה מאז דצמבר 2018. עוסמאן דמבלה/GettyImages, Quality Sport Images
שחקן חטאפה חיימה מאטה. Denis Doyle, GettyImages
חטאפה עם ניצחון גדול. חיימה מאטה חוגג/GettyImages, Denis Doyle

חטאפה - ולנסיה 0:3

בקרב תחתית שיכול היה לתת לעטלפים מעט אוויר לנשימה הם נראו איום ונורא ורשמו תבוסה משפילה. חטאפה עלתה למשחק הזה כמו מלוע של תותח ושלטה בו מתחילתו, כששחקני האורחת לא הצליחו להדביק את הקצב. מאורו ארמבררי כבש ראשון לזכות חטאפה בדקה ה-38, בשער מדהים בבעיטה מרחוק. חיימה מאטה (55) וקרלס אלנה (87) חתמו, וחטאפה משתווה לולנסיה, כששתיהן עם 27 נקודות כ"א.

שחקן אתלטיק בילבאו ראול גרסיה. Fran Santiago, GettyImages
הפנדל שלו לא הספיק לניצחון. ראול גרסיה/GettyImages, Fran Santiago

לבנטה - אתלטיק בילבאו 1:1

משחק אמצע טבלה הסתיים ללא הכרעה, מה שלא ממש עזר לשתי הקבוצות להתקרב לצמרת. רוג'ר מארטי העלה את הצפרדעים ליתרון בפנדל בדקה ה-38, אך ראול גרסיה השווה בפנדל משלו (57).

משחקים נוספים:

אייבר - ווסקה 1:1
לאייבר: פאפ דיופ (83). לווסקה: סנדרו ראמירס (81)

אלאבס - אוסאסונה 1:0
לאוסאסונה: קיקה (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully