וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריז סן ז'רמן הביסה 0:4 את דיז'ון, קיליאן אמבפה כבש צמד

האלופה צימקה לפחות זמנית את הפער מליל המוליכה לנקודה, אחרי 0:4 קליל אצל דיז'ון. הפתעת העונה מץ ניצחה 1:2 את בורדו בתוספת הזמן

תקציר: קון - פריז סן ז'רמן 1:0/ספורט 1

שישה ימים אחרי ההפסד הביתי הכואב למונאקו שהרחיק אותה עד כדי ארבע נקודות מהפסגה, פריז סן ז'רמן קיבלה הזדמנות טובה להתאושש הערב (שבת) והביסה 0:4 בחוץ את דיז'ון האחרונה. הפתעת העונה מץ כבר במקום החמישי אחרי 1:2 דרמטי בבורדו.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
היה זמן גם לצחוק. קיליאן אמבפה/רויטרס

דיז'ון - פריז סן ז'רמן 4:0

אלופת צרפת קיבלה הזדמנות נוחה לאסוף שלוש נקודות ועשתה את זה בקלות במגרשה של נועלת הטבלה. מואיז קן השתחרר ברחבה וכבש כבר בדקה השישית את ה-11 שלו בליגה, ואז קיליאן אמבפה השתלט על העניינים והגיע ל-18 שערים עם פנדל בדקה ה-32 ושער אחרי אסיסט של ראפיניה בדקה ה-51. דנילו חתם את התוצאה בדקה ה-82 עם נגיחה אחרי קרן של יוליאן דראקסלר וחגג את שערו הראשון מאז הצטרף לפ.ס.ז'.

עוד בוואלה!

חורחה סמפאולי מונה למאמן מארסיי

לכתבה המלאה
תומא דלאן שחקן מץ. Sylvain Lefevre, GettyImages
במקום מאבקי ירידה, מאבקים על אירופה. תומא דלאן/GettyImages, Sylvain Lefevre

בורדו - מץ 2:1

מעטים נתנו סיכוי למץ בעונת החזרה שלה לליג 1, אבל פרדריק אנטונטי מחולל פלאים ואחרי שקיבל הארכת חוזה גם קטע רצף של 29 משחקים בבורדו שבהם קבוצתו לא ניצחה, מאז 1980. סמואל קאלו כבש בדקה ה-14 והמארחת קיוותה לקטוע את רצף הכישלונות, אבל תומא דלאן השווה בדקה ה-72 אחרי לחץ מאסיבי של מץ והמחליף ואגנר קבע ניצחון מוצדק בתוספת הזמן. בורדו ממשיכה לקרוס עם חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully