וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: חורחה סמפאולי מונה למאמן מארסיי

מאמן נבחרת צ'ילה וארגנטינה לשעבר חתם עד קיץ 2023 וינסה להחזיר את הקבוצה לצמרת בעונה הבאה: "לא היססתי כשקיבלתי את ההצעה"

בשעה טובה, למארסיי יש מאמן חדש: חורחה סמפאולי, המאמן הארגנטינאי הוותיק חתם על חוזה בקבוצה מדרום צרפת עד 2023. מאז ההתפטרות/פיטורים של בואש, הקבוצה חיפשה מאמן חדש ואחרי שקיבלה סירוב ממאוריסיו סארי, פנתה לסמפאולי שנענה בחיוב.

מאמן אתלטיקו מיניירו, חורחה סמפאולי. רויטרס
יביא את הטירוף שלו למארסיי. סמפאולי/רויטרס

לסמפאולי יש רזומה עשיר והוא אימן בעבר את נבחרות צ'ילה וארגנטינה, כמו גם את סביליה, סנטוס ואתלטיקו מיניירו. "לא היססתי כשקיבלתי את ההצעה", אמר סמפאולי אחרי מינויו, "יש במועדון הזה תשוקה אדירה, הוולודרום הוא אצטדיון אדיר עם אווירה מחשמלת. בעולם יש מקומות שקטים ומקומות מתוחים, הקבוצה הזו מתאימה לאופי שלי".

אחרי שהצליחה להשיג כרטיס לליגת האלופות בעונה החולפת, מארסיי נקלעה העונה למשבר ממנו יצאה רק לאחרונה. המשבר הזה הרחיק מאוד את הקבוצה עד כדי 14 נקודות מהמקום הרביעי והמטרה של סמפאולי תהיה לבנות קבוצה תחרותית יותר בעונה הבאה.

שחקן ניס, דנילו. John Berry, GettyImages
ניצחון מפתיע. דנילו מניס/GettyImages, John Berry

במשחק בודד שנערך במסגרת המחזור ה-27 בליגה הצרפתית ניס הפתיעה עם ניצחון חוץ 1:2 על ראן. אמין גואירי כבש את הראשון לאורחים בפנדל (19), מרטן טרייה השווה (39), אבל פלאבוס דניליוק האוסטרי הכריע (58) לניס, שנחלצה מרצף של שלושה הפסדים. עבור ראן זה היה משחק ליגה שישי ללא ניצחון והפסד שלישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully