וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאומת לקורונה בחולון, המשחק מול מכבי ראשון לציון נדחה

27.2.2021 / 19:46

המשחק של הסגולים מול הקבוצה של גיא גודס במסגת המחזור ה-17 יתקיים במועד אחר לאחר שאחד מאנשי הפועל חולון נמצא חיובי לנגיף. הרצליה תארח את נס ציונה

שחקן הפועל חולון גיא פניני. דני מרון
מאומת בחולון, המשחק מול ראשון לציון נדחה/דני מרון

מנהלת הליגה הודיעה הערב (שבת) כי משחק הליגה מהמחזור ה-17 בין הפועל חולון לבין מכבי ראשון לציון נדחה למועד מאוחר יותר לאור הידבקות בקורונה של אחד מאנשי הקבוצה של סטפנוס דדאס. המשחק שהוזז מיום שבת ליום ראשון יידחה שוב. זה משחק שלישי במסגרת המחזור ה-17 שנדחה אחרי הפועל תל אביב מול גלבוע/גליל והפועל באר שבע נגד מכבי חיפה. בחולון צפויים לעשות עוד סבב של בדיקות מחר כדי לדעת האם יש מניעה לצאת למשחק החוץ באיטליה, או שרק השחקן המאומת לא ייצא.

במשחק שכן יתקיים מהמחזור ה-17, תארח בני הרצליה את עירוני נס ציונה, בקרב בין שתי קבוצות שפתחו רע את העונה אך השתפרו, וכעת פוזלות למעלה לעבר מאבקי הפלייאוף.

שחקני בני הרצליה אלייז'ה תומאס, קוטי קלארק, עבדול גאדי. דני מרון
הרצליה חייבת להמשיך לצבור ניצחונות/דני מרון

בני הרצליה - עירוני נס ציונה (19:00, 5LIVE)

הקבוצה של שרון דרוקר רשמה מחצית אחת טובה נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר לפני שהתפרקה במחצית השנייה ויצאה גם היא מיד אליהו עם תבוסה. בהרצליה יודעים שעל אף התקופה הטובה שלהם, שהוציאה אותם מהתחתית הבוערת ונתנה להם פער ממאבקי ההישרדות, הם חייבים להמשיך לצבור ניצחונות כדי להימנע מסיטואציה שהם נשאבים שוב למטה. רק בשעות הערב יוחלט האם הסנטר טרל פארקס, שפספס את שני המשחקים האחרונים, ישוב לשחק.

נס ציונה יצאה לפגרה עם הפסד ביתי מאכזב להפועל אילת שהרחיק אותה מעט מהשישייה הראשונה, אבל במועדון עדיין מאמינים כי ניתן באמצעות ריצה טובה לתפוס מקום שיוביל לבית העליון. בקבוצה יודעים שעל מנת לעמוד במטרות הם יהיו חייבים לקבל הרבה יותר מהפורוורד ווין סלדן שמאז הגעתו עומד על 8.5 נקודות בממוצע בלבד. השבוע גילתה נס ציונה כי היא לא תזכה לארח את בועת שמינית ורבע הגמר של היורופקאפ, ותשחק את משחקי הנוקאאוט בהולנד.

עוד בוואלה!

שחקן מאומת במכבי חיפה, המשחק נגד הפועל באר שבע נדחה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully