וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את ויאריאל, שבוע לפני הדרבי

המוליכה עברה מוקש: סוארס נמנע מצהוב חמישי, פליקס חזר לכבוש, סימאונה השווה שיא ניצחונות ואובלק שמר על שער נקי אחרי שמונה מחזורים. תיקו מתסכל לווייסמן

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. רויטרס
אתלטיקו ניצחה במדריגל אחרי כשש שנים. השחקנים חוגגים אחרי האישור מה-VAR/רויטרס

אתלטיקו מדריד תגיע לדרבי הגדול בשבוע הבא כשהיא מקדימה את ריאל לפחות בשלוש נקודות, אחרי שנטרלה הערב (ראשון) מוקש לא פשוט עם ניצחון 0:2 בחוץ על ויאריאל. האלופה תשחק רק מחר מול ריאל סוסיאדד ותנסה לחזור למקום השני. סלטה ויגו חילצה 1:1 בשניות הסיום מול ויאדוליד של שון וייסמן (79 דקות), בטיס עלתה למקום השישי עם 0:1 בחוץ על קאדיס, וגרנאדה לא שקעה באופוריה אחרי ההצלחה בליגה האירופית וניצחה 1:2 את אלצ'ה.

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. Soccrates Images, GettyImages
השתווה ללואיס ארגונס המנוח עם 308 ניצחונות, ב-100 משחקים פחות. דייגו סימאונה/GettyImages, Soccrates Images

ויאריאל - אתלטיקו מדריד 2:0

ניצחון אחד בארבעת המחזורים האחרונים גרם לקולצ'ונרוס לאבד גובה ולרודפות אחריה לחזור למאבק האליפות. ביום שלישי הגיע גם הפסד לצ'לסי במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל הערב קיבל דייגו סימאונה הרבה בשורות טובות וגם השווה את שיא המועדון של לואיס ארגונס עם 308 ניצחונות כמאמן אתלטיקו מדריד. לואיס סוארס אמנם רשם משחק חמישי ללא שער, אבל נמנע מצהוב חמישי ויוכל לשחק בדרבי. גם ז'ואאו פליקס, שעבר קורונה וחודש בלי שער, נכנס כמחליף והבקיע את השני בדקה ה-69, אחרי גול עצמי של אלפונסו פדראסה שקיבל את אישור ה-VAR בדקה ה-25. וחשוב מכל, אחרי שמונה משחקים שבהם הוציא כדור מהרשת, יאן אובלק שמר על רשת נקייה במשחק נהדר. ההגנה אמנם אפשרה לוויאריאל להגיע ללא מעט מצבים, אבל שחקניו של אונאי אמרי החמיצו והשאירו אותו בלי ניצחון על אתלטיקו ב-10 המפגשים האחרונים. סימאונה עם ניצחון ראשון במגרש של ויאריאל מאז אפריל 2015.

עוד בוואלה!

לאפורטה מכין למסי "הצעה שלא יוכל לסרב לה". ב-MLS מבטיחים "לנשק לו את הרגליים"

לכתבה המלאה
לואיס סוארס עם ז'ואאו פליקס שחקני אתלטיקו מדריד. רויטרס
אחד ניצל מצהוב חמישי, השני חזר לכבוש. לואיס סוארס עם ז'ואאו פליקס/רויטרס

מהלך המשחק

  • דקה 15: פארחו עם הבעיטה הראשונה למסגרת, אובלק היה מוכן וקלט, אחרי שמונה משחקים רצופים בהם הוציא כדור מהרשת.
  • דקה 25: גול! למאר הגביה מצד ימין וסאביץ' נגח כדור שאסנחו הדף על פדראסה וממנו פנימה, אבל השער נפסל בטענה לעבירה של בלם אתלטיקו על המגן. העניין נבדק ב-VAR וזה שער עצמי. 0:1 לאתלטיקו מדריד.
  • דקה 35: מורנו השתלט רע על הכדור ברחבה, אבל הצליח לנגוח בניסיון שני וסחט הדיפה גדולה מאובלק, כשקוקה הגיע לקו השער ומנע מהכדור לעבור.
  • דקה 45+2: נבדקה אפשרות להוציא כרטיס אדום ללמאר, ששלח מרפק לפניו של קאפו כאשר ניסה לעבור אותו. השופט בחן את האירוע במוניטור והסתפק בכרטיס צהוב.
  • דקה 54: פאו טורס הסתבך עם כדרור מיותר ברחבה, סוארס הגיע לכדור והפציץ בלי לעצור לעבר החיבורים, אבל אסנחו הגיב בהדיפה נהדרת לקרן.
  • דקה 64: לחץ של ויאריאל, כשאובלק הדף כדור אחד, דרישה לפנדל בעקבות נגיעת יד של הרמוסו לא נענתה ואז מורנו הסתובב ברחבה ובעט כדור שפגע בשחקן הגנה וחמק ליד הקורה.
  • דקה 69: גול! פאו טורס שוב טעה, הפעם עם הרחקה רעה היישר לרגליו של המחליף ז'ואאו פליקס, שנכנס עם פתיחת המחצית השנייה והכפיל את התוצאה בבעיטה חדה. 0:2 לאתלטיקו מדריד.
  • דקה 78: מורנו השתלט על כדור קשה, השחיל להרמוסו וסידר מצב נהדר לבאקה שבעט החוצה מקרוב. עוד החמצה גדולה של הצוללת הצהובה.
  • דקה 85: אחרי כדור לקורה, באנה המחליף הפציץ בחצי יעף וסחט הדיפה טובה מאובלק.
ג'ייסון מוריו שחקן סלטה ויגו חוגג שער (משמאל). Octavio Passos, GettyImages
הציל לסלטה נקודה בשניות האחרונות. ג'ייסון מוריו, משמאל/GettyImages, Octavio Passos

סלטה ויגו - ויאדוליד 1:1

שון וייסמן חזר להרכב אחרי ששותף כמחליף בהפסד לריאל מדריד, וחשב שהוא סייע להשיג ניצחון חוץ חשוב, אבל ויאדוליד ספגה בתוספת הזמן ורשמה משחק שמיני רצוף ללא ניצחון. וייסמן ספג צהוב כבר בדקה הרביעית, נעצר אצל רובן בלאנקו בדקה ה-16 וכך גם בדקה ה-70, אבל במהלך הזה המבצע שלו הסתיים בריבאונד של פביאן אוריאנה, שכבש מול הקבוצה בה עשה את שנותיו היפות בספרד. החלוץ הישראלי ירד הפעם מחויך לספסל בדקה ה-79, אבל בדקה ה-94, עמוק בתוספת הזמן, הבלם ג'ייסון מוריו נגח פנימה ומנע מוויאדוליד ניצחון ראשון בבלאידוס מאז אפריל 2011. האורחת צמודה עדיין לקו האדום.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד, חברו סרג'י גווארדיולה פצוע. Quality Sport Images, GettyImages
הצדיק את החזרתו ל-11. שון וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

משחקים נוספים

קאדיס - בטיס 1:0
לבטיס: חואנמי (84)

גרנאדה - אלצ'ה 1:2
לגרנאדה: דומינגוש קינה (31), אנטוניו פוארטס (79). לאלצ'ה: לוקאס בוז'ה (40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully