וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה מכין למסי "הצעה שלא יוכל לסרב לה". ב-MLS מבטיחים "לנשק לו את הרגליים"

הקרב על הפרעוש מתחמם: המתמודד לנשיאות ברצלונה מצהיר שהקבוצה תצרף שם גדול לצידו, אבל בארצות הברית כבר מתכוננים לבואו. ומי הבטיח שבארסה תביס 1:6 את פ.ס.ז' בגומלין?

תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

הקרב על ליאו מסי מתחמם. בברצלונה עדיין בטוחים בסיכוייהם להשאירו, על אף השמועות על רצונו ושאיפתו לפתוח דף חדש בקבוצה אחרת עם סיום חוזהו בקיץ. המועמד המוביל לנשיאות ז'ואן לאפורטה צילם אמש סרטון תעמולה בו הוא נראה מחבק בובה בדמותו של הפרעוש ומבטיח: "ליאו, אני מכין לך הצעה שלא תוכל לסרב לה. בהצלחה".

לאפורטה כבר הצהיר על כוונתו להשאיר את הפרעוש בכל מחיר, ולפי דיווחים בקטאלוניה, אם ייבחר יש לו אכן סיכוי טוב לשכנע את מסי להמשיך במועדון. לצד ההצהרות של לאפורטה, מתרבים הדיווחים על כך שכחלק מהתוכנית לשכנע את מסי להישאר, מתכוונת ברצלונה להקצות סכום גבוה לרכש. לפי דיווח ב"ספורט" הקטלאני, הקבוצה מתכוונת לצרף שחקן רכש בלמעלה מ-150 מיליון יורו, כשהיא מקווה שהסכום יספיק כדי לצרף כוכב בקנה מידה עולמי, בסדר הגודל של קיליאן אמבפה או ארלינג הולאנד.

ליאונל מסי, ברצלונה חוגג. רויטרס
אחרי הבטחה מלאפורטה וקריאה מארצות הברית: המאבק מתחמם. מסי/רויטרס

במקביל, גם בארצות הברית יש מי שכבר מתכונן לבואו של מסי. פרנקו חרה מדאלאס FC, אמר אמש: "אם מסי יגיע ל-MLS. כולנו ננשק לו את הרגליים. זה יהיה מטורף, שיגעון מוחלט. הוא יפרק אותנו שוב ושוב, ואנחנו נשמח שיצא לנו לשחק נגדו". לטענתו של חרה, "ה-MLS כבר משכה אליה כוכבים כמו זלאטן איברהימוביץ' וגונסאלו היגואין, אז היא יכולה לפתות גם את ליאו מסי. נותר רק לקוות שהוא יסכים לקחת את ההזדמנות".

בברצלונה עוסקים גם במטרות המיידיות של הקבוצה, ויש מי שמשוכנע שהסיפור מול פ.ס.ז' לא גמור לקראת הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות. למרות שברצלונה הובסה 4:1 בקאמפ נואו במשחק הראשון, נשיא בארסה לשעבר ז'ואן גספר הצהיר אמש: "אנחנו עומדים לנצח 1:6 בפריז, ולזכות בליגת האלופות. למען האמת, אני מאמין שנזכה בטרבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully