וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים: קבהא סובל מאנמיה, זהבי צפוי לפתוח מנגד

רוני לוי יפגוש את האקסית במשחק חשוב (ראשון, 20:45, ספורט 5), הקשר לא ייכלל בסגל, חטואל ערך אימון מלא ויפתח בהרכב. גם פרדו בתמונת ההרכב אצל האורחת

מחזור 22הסתיים28/02/2021
הפועל באר שבע
  • חטואל (83)
1:1
  • (46) שועה
בית"ר ירושלים
רוני לוי מדבר לראשונה כמאמן הפועל באר שבע/הפועל באר שבע

הפועל באר שבע

מרואן קבהא סובל מאנמיה ולא ייכלל בסגל הפועל באר שבע למשחק הביתי מול בית"ר ירושלים (20:45, ספורט 5) המשחק הערב יהיה גם הבכורה של רוני לוי על הקווים אחרי שאת המשחק הקודם מול מכבי תל אביב בגביע המדינה, הוא ראה מהיציע. מעבר לקרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון, זה יהיה מפגש פיקנטי עבור מאמנה הטרי של הפועל באר שבע שחוזר לאמן בדיוק מול היריבה ממנה פוטר בקיץ.

4 נקודות מפרידות בין הפועל באר שבע לבית"ר לה יש גם משחק חסר ולכן מדובר במשחק קריטי עבור הקבוצה של אלונה ברקת, שסימנה ללוי את המקום השלישי כמטרה בסוף העונה כדי לזכות בכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג. מצבת הפצועים בהפועל באר שבע לא השתפרה השבוע. גם מחר לא ישחקו אלטון אקולטסה, סינטאיהו סלליך, ג'ונתן אגודלו, פארליי רוזה, אור דדיה ושון גולדברג. רותם חטואל ערך אימון מלא היום ויפתח בהרכב.

הפועל באר שבע תקבל מחר סוף סוף את ז'וזואה שסיים לרצות עונש הרחקה של ארבעה משחקים. גם דוד קלטינס יהיה בסגל אחרי שריצה השעיית צהובים והוא אמור לפתוח בקישור האחורי. מיגל ויטור וחאתם עבד אלחמיד יפתחו בהרכב.

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה. דני מרון
חוזר בזמן למשחק הגורלי. ז'וזואה/דני מרון

בית"ר ירושלים

אחרי הניצחון החשוב על מכבי פתח תקוה במשחק ההשלמה, בית"ר ירושלים תצא מחר לעוד משחק קריטי במאבק על הפלייאוף העליון, הפעם מול הפועל באר שבע בטרנר. בית"ר עם 27 נקודות ומשחק חסר, כאשר ניצחון חוץ יהפוך את סיכוייה לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון לגבוהים. הפיקנטריה של המשחק תהיה המפגש עם מאמן הקבוצה בעונה שעברה, רוני לוי. אגב, בית"ר תשלם את שכרו של לוי עד 18 בפברואר, עת חתם בבאר שבע, ומאותו היום שכרו ישולם על ידי אלונה ברקת.

בצד המקצועי, ניקו אולסק צפוי לחזור לסגל אך ספק גדול אם יפתח ב-11, כאשר בבית"ר לוקחים בחשבון את לוח המשחקים הצפוף וחוששים לסכנו. אוראל דגני ותמיר עדי הפצועים ייעדרו, כאשר אור זהבי צפוי להחליף את דגני בהגנה. עדיין לא ברור מי יפתח בצד ימין, שי קונסטנטין או סנטיאגו אוקמפוס, כאשר גם עוזיאל פרדו נמצא בתמונת ההרכב על חשבון מרקו ינקוביץ' או אלירן עטר. ירדן שועה נח ועבר טיפולים מאז המשחק נגד מכבי פתח תקוה, ואמור לפתוח.

המאמן סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "הגענו לכיוון של הפלייאוף העליון עם הניצחון על מכבי פתח תקוה, אבל אסור לנו להפסיק. יש לנו משחק קשה וגם באר שבע נלחמת על הנקודות האלה. אני שמח שחזרנו למרוץ לפלייאוף העליון ומקווה מאוד שגם נצליח להיות שם". אופיר קריאף הוסיף: "אנחנו מתכוננים בדיוק כפי שהתכוננו למשחק מול מכבי פתח תקוה. אין יותר מדי זמן לשמוח כי כל שלושה ימים יש משחק. אנחנו פוגשים קבוצה חזקה מאוד עם מאמן חדש ואני בטוח שכולם ירצו להוכיח ולרוץ ולעבוד. נצטרך לתת אקסטרה ואני בטוח שנעשה עבודה טובה".

עוד בוואלה!

דגשי משמעת ותכנים מקצועיים: הפועל באר שבע לקראת משחק על 6 נקודות

לכתבה המלאה
אור זהבי, בית"ר ירושלים. אריאל שלום
צפוי להחליף את אוראל דגני. אור זהבי/אריאל שלום

טריוויה

* בית"ר ירושלים הצליחה לנצח בבאר שבע בעונה שעברה, לראשונה מאז אוגוסט 2011, ובפלייאוף סיימה את משחק החוץ ב-2:2. שלושה מפגשים בבאר שבע ללא הפסד? את זה בית"ר לא עשתה כמעט 20 שנה: 2:5 בווסרמיל בפברואר 1998 ואז 3:3 בנובמבר 2001 ו-3:3 גם באפריל 2002.

* בניצחון בטרנר בעונה שעברה, בית"ר הנחילה לבאר שבע הפסד בית שלישי ברציפות. אם תנצח גם הפעם, למארחת יהיה שיא שלילי מאז המעבר לאצטדיון, עם הפסד רביעי רצוף (כולל הגביע).

* בית"ר ללא הפסד בששת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה (14 נקודות מתוך 18) והיא ספגה במהלכם רק שני שערים.

* רוני לוי יערוך בכורה כמאמן הפועל באר שבע מול קבוצתו הקודמת, שהיא גם זו נגדה הוא הכי מתקשה. הוא אימן מול בית"ר 23 פעמים ורשם 13 הפסדים (לצד שישה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו).

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully