וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון: "כשיגיע הרגע לדבר עם הבעלים, אדע מה לענות"

26.2.2021 / 7:00

מאמן מכבי תל אביב התייחס לשאלות לגבי עתידו אחרי היכולת הטובה וההפסד לשחטאר ודיבר על השער הפסול של פרץ: "ראיתי את זה שוב, לקחו לנו שער חוקי". בן חיים היה מצוברח, פרץ שוב גילה מנהיגות, סבוריט יאריך את החוזה?

תקציר: שחטאר דונייצק - מכבי תל אביב 0:1/ספורט 1

למרות ההדחה מהליגה האירופית, פטריק ואן לוון חיזק את מעמדו במכבי תל אביב והוא מתקרב לרגע בו יוצע לו לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. אמש (חמישי) בסיום המשחק בו הפסידו הצהובים 1:0 לשחטאר דונייצק, נשאל המאמן ההולנדי מה הוא רוצה לעשות בעונה הבאה והאם מיטש גולדהאר כבר שוחח איתו בעניין. המאמן השיב: "אני לא חושב על זה עדיין. כשיגיע הרגע לדבר עם הבעלים, אדע מה לענות. אבל זה לא הזמן".

ואן לוון הכין מצוין את מכבי תל אביב, שהייתה קרובה מאוד לתוצאה נהדרת בקייב מול יריבה ברמה גבוהה. ההולנדי לא הסתיר את אכזבתו בסיום מהשער של דור פרץ שנפסל לטענת ואן לוון בצורה שגויה. "אחרי שצפיתי בשער בוידאו, אני לא מבין את ההחלטה של השופט ואפשר להתווכח איתה. אני מרגיש שלקחו לנו שער חוקי ושאם היינו מובילים, היינו גם מנצחים במשחק".

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. רויטרס
"מרגיש שלקחו לנו שער חוקי". ואן לוון/רויטרס

על תחושותיו כאדם שבדרך כלל לא מחצין רגשות, אמר המאמן: "אני בדיוק כמו שחקן שמאוכזב בתום משחק כזה. אקח איתי את ההרגשה הזו בטיסה בדרך חזרה לישראל, אבל ברגע שנעלה לדשא לאימון הבא, הפוקוס יהיה רק על המשחק מול אשדוד ביום שני. עבורנו הליגה האירופית הסתיימה ואנחנו צריכים להשלים עם זה. זאת עובדה שאנחנו צריכים לחיות איתה".

ואן לוון הוסיף: "השבוע הזה בו שיחקנו פעמיים מול שחטאר והצגנו יכולת טובה עם הרבה מצבים, צריך לתת לנו הרבה ביטחון לקראת המשך העונה והמשחקים שנותרו לנו בליגת העל. אבל אם יש משהו שצריך לתקן, הוא הכיבושים מהמצבים אליהם הגענו. בשני המשחקים הגענו למספיק מצבים כדי לכבוש ולא ידענו לנצל אותם. האמונה שלנו צריכה להיות יותר גדולה מול השער".

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב מול טטה שחקן שחטאר דונייצק. רויטרס
שחקני מכבי תל אביב ניסו לעודד את בן חיים, שהיה מצוברח בעקבות הטעות הזו. הקיצוני גורם לפנדל על טטה/רויטרס

מי שנראה מדוכדך מאוד ביציע וגם אחרי המשחק הוא טל בן חיים, שביצע את העבירה על טטה וגרם לפנדל ממנו הפסידה מכבי תל אביב. השחקנים עודדו את בן חיים שהיה מצוברח מהטעות שעשה ושלא מתאימה לשחקן עם ניסיון כמו שלו.

דור פרץ, שכאמור כבש שער שנפסל, שוב היה זה שהוציא לפועל, בדיוק כמו במשחק הגביע מול הפועל באר שבע בתחילת השבוע. פרץ מתבקש להצטרף כל הזמן לעזרת ההתקפה והוא מנצל את השיפור הגדול אצלו בתנועה לעומק והשדרוג שהוא עשה ביכולת הסיום. פרץ ענד גם אתמול את סרט הקפטן והוא הופך לאחד המנהיגים הבולטים של הקבוצה.

במכבי תל אביב עדיין מאמינים שבסוף פרץ יבחר להישאר במועדון בחוזה חדש ומשודרג. מכבי תל אביב גם רוצה להחתים את אנריק סבוריט על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון לפחות לעוד עונה. במועדון מאמינים שהבאסקי יעדיף מאבקי צמרת והופעות באירופה על פני קבוצה קטנה בספרד שנלחמת על חייה בלה ליגה או שנאבקת בצמרת הליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully