וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון: "מאוכזב שלא כבשנו בהופעה כזו". פרץ: "היה קמפיין מצוין"

מאמן מכבי תל אביב היה מתוסכל מההדחה, אבל מרוצה מהיכולת ומכוון לליגה. הקשר: "סבלנו מחוסר מזל וקצת ריכוז"

תקציר: שחטאר דונייצק - מכבי תל אביב 0:1/ספורט 1

מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) את הקמפיין האירופי שלה לעונת 2020/21, ועשתה את זה בצורה מרשימה למדי, למרות ההפסד 1:0 בקייב לשחטאר דונייצק. האוקראינים עלו לשמינית גמר הליגה האירופית בזכות 0:3 בסיכום צמד המפגשים, אבל במהלך דקות רבות במשחק הערב נלחצו לשערם והרגישו איך היתרון יכול לחמוק. אלופת ישראל הציגה דקות נפלאות לקראת סיום המחצית הראשונה וגם לאחר ההפסקה, סיפקה שתי קורות במהלך אחד ואולי גם קופחה עם פסילת שער מעוררת מחלוקת של דור פרץ.

בסופו של דבר היא נותרה עם המחמאות, אבל יוצאת מהקמפיין הזה גם עם כ-12.5 מיליון יורו מענקים ועוד שמונה נקודות דירוג שיעזרו לה בעונות הבאות. כעת היא תחזור למאבק האליפות, כשביום שני מצפה לה משחק בית מול מ.ס. אשדוד, הקבוצה האחרונה שניצחה אותה בליגת העל.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב עם לואיס קסטרו מאמן שחטאר דונייצק. רויטרס
יתרכז בזירה המקומית מעתה. ואן לוון עם קסטרו/רויטרס

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון: "אני מאוכזב מהעובדה שלא כבשנו שער. הייתה לנו הופעה מצוינת. הגענו למצבים אבל לא כבשנו וזה מאכזב. ברגעים מסוימים השחקנים לא האמינו שנוכל לכבוש ולא רצו עד הסוף ולא הצליחו להגיע למצב כדי לכבוש. היו לנו מסירות רוחב מסוכנות מאוד והשחקנים היו צריכים להיות בעמדות כדי לכבוש. אני חושב שההישג שלנו היה להקשות על שחטאר, גרמנו להם להיראות לא כל כך טוב, זו עבודה שלנו וזו עבודה קבוצתית. הייתה לנו הזדמנות במשחק הראשון להשוות, לא ניצלנו את המצב, היום היינו קרובים מאוד לכבוש שער, שניים ואולי אפילו שלושה, אבל בשביל זה צריך להיות בטוחים ב-100% שאתה יכול לכבוש.

"בשביל השחקנים ואפילו בשבילנו זה נחמד מאוד שיהיה קהל. אנחנו מחכים שגם הקהל שלנו יחזור ויעודד אותנו במשחקי הבית ומשחקי החוץ. הליגה הישראלית עם לו"ז עמוס, אבל יהיה לנו עכשיו יותר זמן להתרכז בליגה ובגביע".

קשר מכבי תל אביב דור פרץ, שהיה טוב מאוד וגם כבש שער שנפסל, אמר: "אני לא מספיק שלם עם זה. משחק גדול מסתכם גם בתוצאה ולא רק ביכולת. יכולנו לקחת את המשחק הזה למקום יותר טוב, קצת חוסר מזל וחוסר ריכוז, קמפיין מצוין מבחינתנו, אנחנו שמחים שהגענו עד כאן. אחרי המחצית הראשונה הטובה שלנו, הרגשנו שאנחנו יכולים לכבוש שער. להגיע לכל כך הרבה מצבים נגד קבוצה ברמה כל כך גבוהה ולא לכבוש, אז בסוף תיענש. אבל אנחנו שמחים על הקמפיין שלנו".

על פסילת השער שלו אמר פרץ: "לא ראיתי את הדחיפה, אני לא יודע אם היה". הקשר התייחס ליריבה ואמר: "השחקנים שלהם ברמה הכי גבוהה ששיחקתי נגדם גם בנבחרת וגם בקבוצה. הרגשנו שאנחנו שווים, גם במאבקים וגם במשחק עצמו. זה לא התבטא בתוצאה, אבל הרגשנו שווים לגמרי. כדי להרגיש שאנחנו הכי טובים בליגה, אנחנו צריכים להביא את זה לידי ביטוי בכל משחק ובכל אימון. זה צריך להתבטא אך ורק בתוצאות. הקמפיין שעשינו צריך לתת לנו דחיפה, אבל לא לתת לנו להרגיש שאנחנו הכי טובים או משהו".

על העובדה שמכבי תל אביב שוב שיחקה לעיני למעלה מ-10,000 צופים, אמר פרץ: "תחושה מדהימה לחוש את הקהל, זה חסר לנו מאוד. אנחנו מקווים שזה יחזור מהר אצלנו, אנחנו מתפללים לזה".

עוד בוואלה!

הליגה האירופית: מכבי תל אביב הודחה אחרי 1:0 מול שחטאר דונייצק

לכתבה המלאה
ג'וניור מוראס שחקן שחטאר דונייצק חוגג עם חבריו. Efrem Lukatsky, AP
סולומון ושחטאר מקווים להגרלה נוחה בשמינית הגמר/AP, Efrem Lukatsky
אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. Efrem Lukatsky, AP
תחושת פספוס. פשיץ' מאוכזב/AP, Efrem Lukatsky

שחקן שחטאר מנור סולומון אמר בסיום: "היה לי מוזר ומרגש ביחד לפגוש את מכבי תל אביב, אבל הכי חשוב שעברנו שלב. אני פחות מרוצה משני המשחקים האחרונים שלי, אבל העיקר שעברנו שלב. היה לי מוזר להיות בבלומפילד ולא יצא לי לשחק שם כי הוא היה בשיפוצים ואז להגיע עם קבוצה אירופאית למגרש המרגש הזה זה היה משמח מאוד. שמח שזכיתי לשחק בבלומפילד עם הקבוצה שלי וזהו. פתחנו את המשחק מצוין, 25-20 דקות ראשונות היינו מצוינים והיינו צריכים לעלות ליתרון ולא עשינו את זה. הורדנו את הרגל מהדוושה, מכבי נכנסה למשחק והגיעה למצבים והיו טובים יותר בחלק השני של המחצית הראשונה. מכבי הראתה שהיא קבוצה חזקה והיא הייתה מצוינת, אבל הכי חשוב שאנחנו עלינו שלב ונראה את מי נקבל בשלב הבא.

עוד לא הסתכלתי על הקבוצות והאפשרויות. אנחנו רוצים הגרלה נוחה ולאו דווקא שם גדול כי אנחנו משחקים כל הזמן נגד שמות גדולים. אנחנו מעדיפים שיהיה לנו יותר סיכוי לעבור. המטרה שלנו היא להגיע לגמר. הראינו בליגת האלופות ועכשיו שכשאנחנו משחקים טוב אנחנו קבוצה חזקה מאוד. המטרה שלנו היא להגיע הכי רחוק שאפשר. כשאנחנו משחקים טוב, אנחנ ו קבוצה ברמה הכי גבוהה שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully