וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדי המחזור ה-24: מכבי תל אביב מול בית"ר ירושלים ב-8 במרץ

הלו"ז אושר לאחר הדחת הצהובים מהליגה האירופית. מכבי חיפה תארח לפני כן במוצ"ש את מכבי פתח תקוה. נקבעו גם מועדים למשחקי ההשלמה

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

לאחר הדחתה של מכבי תל אביב מהליגה האירופית, פרסמה מנהלת הליגות את מועדי משחקי המחזור ה-24 שייערך בעוד שבוע וחצי. המשחק המרכזי במחזור יהיה זה של האלופה מול בית"ר ירושלים, והוא יתקיים ביום שני, 8 במרץ (20:45, ספורט 5) ובמנהלת עוד מקווים שניתן יהיה לקיימו עם קהל ביציעים, אם כי הסיכויים לכך לא גבוהים לאור העיכוב בתשובת משרד הבריאות.

לו"ז מחזור 24 ליגת העל. מנהלת הליגה, אתר רשמי
לו"ז מחזור 24 ליגת העל/אתר רשמי, מנהלת הליגה

מכיוון שהמחזור ה-23 ייערך באמצע השבוע , כולל שלושה משחקים ביום חמישי, בשבת הבאה יהיו שני משחקים בלבד: מכבי נתניה תארח את בני יהודה ב-15:00 והמוליכה מכבי חיפה תפגוש את מכבי פתח תקוה ב-19:50. שלושה משחקים נוספים יהיו בראשון, ביניהם המפגש בין הפועל באר שבע להפועל תל אביב, ופרט למשחק המרכזי ייערך ביום שני גם המשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל חדרה.

כמו כן, משחק ההשלמה בין עירוני קרית שמונה למכבי פתח תקוה מהמחזור ה-19, נקבע ליום רביעי, 10 במרץ (19:00, ספורט 5 לייב) ויום לאחר מכן (חמישי, 11 במרץ, 20:00, ספורט 1) תארח בית"ר ירושלים את בני יהודה במשחק השלמה נוסף מאותו מחזור.

עוד בוואלה!

סימן שאלה גדול לגבי חזרת הקהל במחזור ה-24 של ליגת העל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully