וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי כבר עם 20 ניצחונות רצופים בכל המסגרות

הבלמים דיאס (30) וסטונס (68) העניקו למוליכה 1:2 מול ווסטהאם, לה אנטוניו השווה זמנית (43), ופפ ממשיך לשפר את השיא. 0:1 לאסטון וילה בלידס

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 1:2 על ווסטהאם/ספורט 1

ארבעה משחקים נערכים היום (שבת) במסגרת המחזור ה-26 בפרמיירליג, אותו פתחה המוליכה מנצ'סטר סיטי עם 1:2 קשה על ווסטהאם וחגגה ניצחון 20 ברציפות. אסטון וילה רוצה אירופה וניצחה 0:1 בחוץ את לידס, ווסט ברומיץ' ניצחה את ברייטון 0:1, בעוד ניוקאסל נפרדה ב-1:1 מוולבס.

שחקן מנצ'סטר סיטי, רובן דיאס, כובש מול ווסטהאם. רויטרס
שער ראשון מאז נרכש מבנפיקה. רובן דיאס נוגח פנימה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 1:2

מוליכת הפרמיירליג לא עוצרת. ווסטהאם נתנה פייט עיקש והמשיכה את העונה הטובה שלה, אבל זה לא הספיק מול מנצ'סטר סיטי, שהאריכה את רצף הניצחונות שלה בכל המסגרות ל-20 ניצחונות. סרחיו אגוארו חזר להרכב אחרי כארבעה חודשים כשפפ גווארדיולה ביצע לא פחות משבעה שינויים ב-11, אבל את השערים סיפקו הבלמים רובן דיאס (שער בכורה) וג'ון סטונס (שער שני העונה) ולפחות זמנית הפער בפסגה עומד על 13 נקודות, בדרך הבטוחה לאליפות. מיקייל אנטוניו השווה זמנית עבור הפטישים.

עוד בוואלה! ספורט

אחרי ההצהרה של ראיולה, באנגליה "חושפים": 10 הקבוצות שרודפות אחרי ארלינג הולאנד

לכתבה המלאה
  • דקה 30: גול! הגבהה נקייה של דה בראונה מצאה את הראש של דיאס, שנגח באין מפריע אל הרשת של רנדולף וחגג את שערו הראשון מאז נרכש מבנפיקה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.
  • דקה 43: גול! התקפה יפה של הפטישים הסתיימה בכדור רוחב של צופאל מצד ימין ללינגארד, שהמשיך לעבר אנטוניו שהבקיע מקרוב, שלוש דקות אחרי החמצה גדולה שלו. ווסטהאם השוותה ל-1:1.
  • דקה 68: גול! מהלך מבריק של מחרז בצד ימין הסתיים במסירה לסטונס, שבעט כדור חד אל הרשת והשלים משחק בו שני הבלמים של פפ כובשים. 1:2 למנצ'סטר סיטי.
ג'ון סטונס שחקן מנצ'סטר סיטי עם ריאד מחרז. רויטרס
הביא שלוש נקודות. ג'ון סטונס/רויטרס

לידס יונייטד - אסטון וילה 1:0

גם ללא ג'ק גריליש הפצוע, אסטון וילה המשיכה את העונה הטובה שלה והתבססה במקום השמיני כשהיא חזק במאבק על הכרטיסים לאירופה. אנואר אל גאזי קיבל כדור מאולי ווטקינס ובעט בשמאל את הרשת כבר בדקה החמישית, כשארבעה מחמשת שעריו העונה נכבשו במשחקי חוץ. לידס החזיקה בכדור 70 אחוזים מהזמן, אבל לא הצליחה להשוות והפסידה לווילה בבית לראשונה מאז דצמבר 2000 (אמנם רק שישה מפגשים).

אנואר אל גאזי שחקן אסטון וילה כובש מול לידס יונייטד. רויטרס
אוהב לכבוש במשחקי חוץ. אנואר אל גאזי/רויטרס
שחקן וולבס רובן נבס. Richard Sellers, GettyImages
וולבס חילצה נקודה מסט. ג'יימסס פארק. נבס חוגג/GettyImages, Richard Sellers

ניוקאסל - וולבס 1:1

המארחת שנמצאת בתקופה איומה ונוראית הגיעה למשחק קריטי מבחינתה, כשפולהאם שמתחתיה גורמת לחץ לא קטן עבור המאגפייז שנאבקים בתחתית. הקבוצה החסרה של סטיב ברוס הצליחה לעלות ליתרון משער של ג'מאל לאסלס בדקה ה-52, וקיוותה להשיג שלוש נקודות ליגה לאחר שני הפסדים רצופים, אך רובן נבס השווה עבור וולבס לאחר דקות של לחץ על שער היריבה. ניוקאסל לא מצליחה לנצח, אבל הנקודה שהשיגה מציבה אותה ביתרון ארבע נקודות על פני הקו האדום.

ווסט ברומיץ' - ברייטון 0:1
לווסט ברומיץ': קייל בארטלי (11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully