וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההצהרה של ראיולה, באנגליה "חושפים": 10 הקבוצות שרודפות אחרי ארלינג הולאנד

אחרי שהסוכן של הכוכב הנורבגי הצהיר שיש 10 קבוצות בעולם שיכולות לצרפו, באנגליה גילו מיהן המועמדות, כשבדורטמונד כבר מודים שיהיה"קשה" להשאירו בקבוצה. סולשיאר הודה: "אני עדיין בקשר איתו"

צפו: השער של ארלינג הולאנד במדי דורטמונד מול שאלקה/ספורט 1

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר אמר אתמול (רביעי) שהוא עדיין שומר על קשר עם ארלינג הולאנד, חלוץ בורוסיה דורטמונד שהוזכר כמועמד לשדים האדומים, והצית שמועות וספקולציות באנגליה. סולשיאר עבד עם החלוץ הצעיר, בן ארצו, בתקופתו במולדה וכבר ניסה לצרפו - לפני שהחלוץ עזב את רד בול זלצבורג ועבר לדורטמונד. יונייטד מוזכרת כמועמדת העיקרית לצרף את החלוץ הלוהט בן ה-20, לצד ריאל מדריד, והן שתיים מרשימה מכובדת של קבוצות שרוצות את הכישרון הנורבגי הלוהט.

"כשעוברים אצלך שחקנים וילדים כמאמן, אתה ממשיך לעקוב אחריהם", אמר סולשיאר על הולאנד, "אני שומר על קשר איתו, זה נהדר לראות לאיזה שחקן הוא הפך והתפתח. הוא שחקן של דורטמונד, ואני מאחל לו בהצלחה. בואו נראה מה החיים יובילו בהמשך".

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
מי לא ירצה אותו? הולאנד/רויטרס
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שומר על קשר. סולשיאר/רויטרס

סולשיאר אמר את הדברים אחרי הדברים של מינו ראיולה, הסוכן המפורסם שמייצג גם את החלוץ הלוהט של דורטמונד, שהצהיר שיש בעולם 10 קבוצות שיכולות להרשות לעצמן לרכוש אותו - וארבע מהן באנגליה. "ברור שכולם רואים בארלינג ככוכב עתידי אופציונלי, כי זה כל כך קשה לעשות בגיל שלו את הדברים שהוא עושה. הוא יהיה אחד מהכוכבים הגדולים של העתיד הקרוב, כי אנחנו רואים כוכבים כמו זלאטן, רונאלדו ומסי, שמתקרבים לגיל שבו כולם שואלים את עצמם - 'עד מתי הם יכולים להמשיך?'. בגלל זה כולם מחכים לדור הבא.

"יש מקסימום עשר קבוצות שיכולות להרשות לעצמן לרכוש את הולאנד ולתת לו במה אחרי קבוצה כמו דורטמונד, וארבע מהקבוצות האלה הן באנגליה. אני לא חושב שיש מנהל מקצועי או מאמן בעולם שיגיד עליו 'לא רוצה אותו'".

היום באנגליה ובגרמניה פרסמו מיהן הקבוצות: בראשן כאמור מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד, שכבר התעניינו בו בינואר שעבר לפני שעבר לדורטמונד, ושתיהן מחפשות בכוח כוכב עולה ברמה בינלאומית. היום ב"בילד" מפרסמים שגם ליברפול של יורגן קלופ וגם צ'לסי של תומאס טוכל מעוניינות בשחקן, שכמובן מועמד גם למנצ'סטר סיטי. ברצלונה מוזכרת גם היא כמועמדת, על אף חובות הענק שלה, והדיווחים בנושא הופיעו לא פעם בתקשורת הקטלאנית. פריז סן ז'רמן גם היא עוקבת אחר הנעשה סביב השחקן, והיא מצטרפת לשתי הגדולות האיטלקיות, אינטר ויובנטוס, כמובן לצד באיירן מינכן אלופת אירופה. "הוא יוכל להיות המחליף של לבנדובסקי לטווח הארוך", אמר השבוע לותר מתיאוס על באיירן.

המנהל המקצועי של דורטמונד מיכאל זורק סירב להתייחס להצהרות של ראיולה ואמר "לא מעניין אותי דיווחים בתקשורת", אבל ב"בילד" טוענים שבדורטמונד כבר מודים ש"יהיה קשה" להשאיר את הולאנד, במיוחד עם דורטמונד לא תעפיל בשנה הבאה לליגת האלופות, כשכרגע היא רחוקה 6 נקודות מהמקום הרביעי. להולאנד סעיף שחרור על סך 100 מיליון יורו, שייכנס לתוקף רק ב-2022. אם יימכר לפניכן, בדורטמונד מקווים שהסכום ישתווה לפחות לזה של עוסמאן דמבלה, שב-2017 עבר מדורטמונד לברצלונה בכ-150 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully