וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרגרי סיכם ל-5 שנים, ורד מנהיג, שועה מפתיע: זו בית"ר ירושלים שהאוהדים רוצים לראות

עודכן לאחרונה: 25.2.2021 / 19:31

עידן ורד מנהיג ומשמש דוגמה, שועה גם נותן תפוקה וגם נלחם, וזרגרי הכישרוני סיכם ל-5 שנים ויחתום בימים הקרובים: "שנים חיכינו לכזה ילד שיעלה". עטר יתבקש לקצץ אם חוזהו לא יחודש אוטומטית, דגני צפוי להיעדר משני משחקים. ארגון שער האריות: "זה הזמן לתמוך ולעודד"

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

1. בית"ר ירושלים אכזבה ברוב משחקיה העונה, אך לפחות בשני משחקים מאז החזרה מהקורונה - מול מכבי נתניה ומכבי פתח תקוה - היה אפשר לראות סוף סוף די.אנ.איי של קבוצת כדורגל. זה מה שאוהדי בית"ר מבקשים: שחקנים שנותנים מעצמם את כל מה שהם יכולים, ומבינים מה הצוות המקצועי דורש מהם. אתמול (רביעי), בסיום הניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה, עידן ורד אמר לשחקנים: "חבורה של גברים, כל אחד נתן מעצמו הכל היום, וכשאנחנו באים ככה אפשר להגיע לפלייאוף עליון". זה, למעשה, מקור האופטימיות.

לא קל להיות דראפיץ' וברדה העונה. הם עובדים יותר ממה שעבדו בכל מועדון אחר בעבר. עורכים תכניות עבודה, אימונים חזקים, אבל בהרבה מאוד משחקים הכל נפל על כדור שני ומאבקי 50:50 - הרגעים שבהם שום טקטיקה לא עובדת אם אין נחישות, פיזיות ונשמה שכדורגלן חייב להביא עמו למגרש. הלב הזה, ששחקני בית"ר חזרו להראות, הוא גם זה שמשאיר אותם בתמונת הפלייאוף העליון. הדרך עדיין ארוכה, אבל כששחקנים נותנים מעצמם בצורה כזאת, אפשר להבין למה במועדון חשים מעודדים.

שחקני בית"ר ירושלים, אלירן עטר, עידן ורד. אריאל שלום
יש על מי לסמוך. ורד/אריאל שלום
  • בבית"ר ירושלים מרוצים מהניצחון: "כל אחד נתן מעצמו הכל"
  • מחמאות לעידן ורד, שעושה את ההבדל לקראת חוזה חדש
  • נסגרו מרבית הפרטים בחוזהו של אביאל זרגרי: "הרבה זמן לא ראיתי דבר כזה"
  • המתיחות עם לה פמיליה מבהירה: חסר מבוגר אחראי
  • אנטואן קונטה ובית"ר מתכוננים לתביעות ההדדיות שאחרי הפרידה

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה
שחקן בית"ר ירושלים, ירדן שועה. אריאל שלום
מעבר לשערים ובישולים, שיפר משמעותית את הניידות וכמות המאבקים הפיזיים במשחק. שועה/אריאל שלום

2. יש מחיר למאמץ. ירדן שועה, ש"הרגיש את השריר" באימון המסכם, ביקש לשחק מול מכבי פתח תקוה, ועבר מבחן כשירות קצת לפני המשחק. אוראל דגני ייבדק היום, כאשר בבית"ר חשבו שייתכן ויתברר כי מדובר רק בשריר תפוס ולא במתיחה, אך השחקן טען כי הוא מרגיש מתיחה. בבית"ר מעריכים שהוא ייעדר מהמשחקים נגד באר שבע וסכנין. תמיר עדי וניקו אולסק סובלים גם הם ממתיחות ואינם כשירים במלואם. דווקא עלי מוחמד, שלפני המשחק החשש בנוגע למצבו הפיזי היה הגדול ביותר בשל החולשה שמלווה אותו, חזר לעצמו לראשונה מאז הקורונה ונתן משחק טוב, כאשר דראפיץ', ברדה והשחקנים מחמיאים לו בסיום.

אבל מי שעשה את השינוי הגדול ביותר בבית"ר עם החזרה מהקורונה הוא הקפטן עידן ורד. היו שכבר הספידו אותו, אבל קשה שלא לתהות מהיכן הוא מצליח לשמור על האנרגיות, ההתלהבות, השמחה והרצון להוביל את בית"ר בתקופה כל כך לא פשוטה. ורד פשוט חזר משודרג לאחר הקורונה, גם ברמת המנהיגות על המגרש וגם ברמת היכולת הכללית והמספרים שהוא מספק. ורד מסיים חוזה בקיץ, בבית"ר כבר קיבלו החלטה שיישאר, וכשמשא ומתן כספי יחל בקרוב - ורד ממחיש את חשיבותו.

גם אופיר קריאף זכה למחמאות על משחקו כבלם וכמובן אביאל זרגרי הצעיר. בכלל, בית"ר קבוצה שהזרים כמעט ולא נותנים בה את הטון, ואת עיקר הדי.אנ.איי החדש שמצליחה הקבוצה לייצר מביאים הישראלים בדמות עידן ורד, איתמר ניצן, אוראל דגני, אביאל זרגרי ואופיר קריאף. אפילו ירדן שועה, מעבר לשערים ובישולים, שיפר משמעותית את הניידות וכמות המאבקים הפיזיים במשחק.

אוראל דגני, שחקן בית"ר ירושלים. אריאל שלום
יש מחיר לעומס. דגני/אריאל שלום

3. אתמול נסגרו מרבית הפרטים בחוזהו החדש של אביאל זרגרי, כאשר במועדון צפויים להודיע בקרוב על חתימתו של הקשר הצעיר על חוזה ל-5 שנים, שבהן הוא אמור להיות אחד מעמודי התווך. עידן ורד אמר על זרגרי אחרי המשחק: "יש לנו ילד, שהרבה זמן לא ראיתי דבר כזה. מה שאביאל עושה העונה זה מדהים. שנים חיכינו לכזה ילד שיעלה. נאחל לו שיהיה בריא ואיתנו לעוד הרבה הרבה שנים, שאפו ענק".

לגבי אלירן עטר - אם יסיים את העונה עם 16 שערים ובישולים, חוזהו יתחדש אוטומטית בסכום של 275 אלף דולר. אם לא יעמוד ברף הזה, בית"ר צפויה להגיש לו הצעה חדשה בסכום נמוך משמעותית, בהתאם לתקציבה בעונה הבאה. גם אור זהבי יקבל הצעה לשנתיים נוספות בסכום מופחת מזה שקיבל העונה, כאשר הצדדים מאמינים כי יגיעו לעמק השווה.

אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים מול אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עידן ורד אמר על זרגרי אחרי המשחק: "יש לנו ילד, שהרבה זמן לא ראיתי דבר כזה"/דני מרון

4. כשרואים את מסכת ההתכתשויות בין משה חוגג ל"לה פמיליה" מבינים שחסר במועדון את המבוגר האחראי, שיפשר ויעשה לזה סוף. כל הוויכוח בין הצדדים היה על עסקת בן ח'ליפה, שהתבררה כמפוקפקת. לפניה הייתה "אידיליה" בין הצדדים, שכללה שלוש שנים כמעט ללא קריאות גזעניות, עם יחסים קרובים. במהלך סגרי הקורונה אנשי הארגון היו מהיחידים שזכו להיכנס למשחקים. לכן אסור לבית"ר ירושלים שיחסי האהבה-שנאה האלה יחרבו לה גם את העונה הבאה רק בגלל אגו. אחרי 12 שנה ללא תואר ועם תקציבים שלא יאפשרו התמודדות על התואר בשנים הבאות, הסיכוי היחיד של בית"ר הוא להחזיר קצת שקט וצניעות לעסק ולחבר את כולם מחדש.

אפרופו אוהדים, ארגון האוהדים "שער האריות" פרסם בפייסבוק הודעת תמיכה בקבוצה ובבעלים ובה נכתב: "למחאה נגד בעלים יוצאים רק כשאין ברירה, רק שאין אמצעי אחר ורק כשהבעלים מבצע פעולות שפוגעות במועדון במכוון, זה לא המצב היום. הארגון הזה חרט על דגלו את העיקרון היחיד שצריך להיות לארגון אוהדים - טובת הקבוצה מעל הכול, כרגע טובת הקבוצה היא שקט ותמיכה בלתי פוסקת, בטח לא עוד מחאה. מחכים ומצפים לחזרה למגרשים בכדי להגיע לתמוך ולעודד".

הודעת התמיכה של ארגון "שער האריות"

5. אנטואן קונטה אמור לצאת הבוקר מבידוד, כאשר בבית"ר יחתמו לו על האישור. יתרה מכך, בבית"ר הזמינו את השחקן לפגישה בבית וגן על מנת לסכם את כל פרטי עזיבתו וכבר סודרה לו טיסה חזרה לצרפת. בבית"ר מעריכים כי פעולות השחקן נעשות בעצת עורכי דינו, וכי לאחר שיחזיר את המפתחות ויטוס לצרפת הוא צפוי לתבוע את הקבוצה בפיפ"א, כשמנגד הקבוצה תתבע אותו על הנזקים שנגרמו לה כתוצאה מהתנהלותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully