וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגג אחרי המשחק: "ניצחון חשוב, אבל לה פמיליה מקללים את אמי"

24.2.2021 / 22:14

כ-150 חברים בארגון הפגינו נגד הבעלים של בית"ר ירושלים, שעזב מיציאה צדדית במושבה ורתח: "צריך לעצור את ארגון הפשע הזה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

"ניצחון מאוד-מאוד חשוב, בעיקר בגלל שאיבדנו נקודות בשני המשחקים האחרונים. אנחנו מאוד שמחים, זה קירב אותנו למקום בו אנחנו רוצים להיות". במילים הללו סיכם הערב (רביעי) שי ברדה את הניצחון של בית"ר ירושלים 0:1 בחוץ על מכבי פתח תקוה, במשחק השלמה מהמחזור ה-18.

הקבוצה מהבירה חזרה למסלול הניצחונות ושבה בגדול למאבק על מקום בפלייאוף העליון, אבל על שמחת הניצחון העיבה מעט הפגנה של כ-150 חברים בארגון לה פמיליה נגד הבעלים משה חוגג. האוהדים שהו מחוץ לאצטדיון המושבה לכל אורך המשחק וקראו "חוגג מת" ו"לא רוצים את חוגג בטדי".

הבעלים עזב את המושבה מיציאה צדדית ובנסיעה מהירה, כשראה שחלק מהמפגינים ממתינים בצומת. חוגג צייץ: "ניצחון חשוב, אבל את לה פמיליה זה לא מעניין, הם כאן בחוץ עסוקים בלקלל את אמי היקרה אז המשטרה לא נותנים לצאת... אולי הדבר החשוב ביותר שאפשר לעשות זה לעצור את ארגון הפשע הזה שמנסה לקחת את המועדון כבן ערובה".

שחקן בית"ר ירושלים, עידן ורד. אריאל שלום
"אני שם הכול על הדשא, חשוב לי שנהיה כל הזמן למעלה, טובים וחזקים". ורד/אריאל שלום

שי ברדה הוסיף היום אחרי המשחק: "יש לנו עומס של 6 משחקים ב-18 ימים. זה לא שלב שאפשר לעבוד על איכות כי כבר בראשון יש משחק נוסף נגד הפועל באר שבע בחוץ. לא עשינו כלום, הניצחון הזה לא רלוונטי אם לא ניקח נקודות ביום ראשון. אני גאה בשחקנים על הרצון והנחישות. אנחנו רוצים להיות במקומות שבית"ר צריכה להיות בהם".

עידן ורד שכבש את שער הניצחון: "אני שמח שנגמר 0:1, אני גאה בחבר'ה, אנחנו עוברים תקופה לא קלה עם הקורונה והעומס. אני שם הכול על הדשא, חשוב לי שנהיה כל הזמן למעלה, טובים וחזקים. יש לנו עומס של משחקים, מה שהיה היום עבר והראש ביום ראשון".

בצד השני, מכבי פתח תקוה ספגה הפסד שלישי ברציפות ובאף אחד מהמשחקים הללו היא לא כבשה. המאמן גיא לוזון אמר: וזון: "התחלנו לא טוב, אבל מהדקה ה-20 היינו במשחק ממש. הגענו למצבים, הגיע לנו פנדל ולא כבשנו. צריך להיות לא נחמד ולהבקיע ואז המומנטום משתנה, אבל ספגנו בדקה האחרונה של המחצית ואז היינו צריכים לרדוף אחרי בית"ר. אנחנו נחמדים מדי, רכים מדי, אנחנו צריכים לחזור למקום בו היינו לפני שלושה שבועות. להיות רעים, יותר אגסיביים, אם צריך להיות מלוכלכים - אז גם מלוכלכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully