וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון לקראת שחטאר: "נצטרך להיות בשיאנו כדי להגיע למצבים"

24.2.2021 / 17:25

מאמן מכבי תל אביב מקווה להפתיע באוקראינה למרות הפיגור 2:0 מהמשחק הראשון בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. על דן גלזר: "הוא כשיר ויכול לשחק". גם גולסה וחוזז בתמונת ההרכב (ה', 19:55, ספ' 1)

שלב הנוקאאוט - הגומליןהסתיים25/02/2021
שחטאר דונייצק
  • מוראס (67, פנדל)
0
    מכבי תל אביב
    תקציר: מכבי תל אביב - שחטאר דונייצק 2:0/ספורט 1

    עם סיכוי קלוש למדי להעפיל לשמינית גמר הליגה האירופית, מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 19:55, ספורט 1) בקייב ותנסה להפוך פיגור 2:0 מול שחטאר דונייצק ומנור סולומון. אלופת אוקראינה אמנם לא יכולה לשחק במגרש הביתי שלה, אבל לפחות תיהנה מתמיכה של כמה מאות אוהדים שיורשו להיכנס לאצטדיון לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה.

    הצהובים יכולים כבר עכשיו להתגאות ברווח של כ-12.5 מיליון יורו וגם שמונה נקודות דירוג בזכות השוואת הישג השיא שלהם בליגה האירופית, ורק סנסציה תקדם אותם לראשונה ל-16 הגדולות של המפעל.

    דן גלזר צפוי לפתוח בהרכב, כאשר אייל גולסה שנכנס כמחליף במשחק הראשון אמור להצטרף אליו בקישור. גם מתן חוזז בתמונת ההרכב על חשבון דן ביטון.

    מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק מול דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
    סיכוי קלוש לצהובים. מנור סולומון לפני דור פרץ במשחק בבלומפילד/דני מרון

    המאמן פטריק ואן לוון אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להמשיך את היכולת מהמחצית השנייה בישראל גם במשחק מחר. שחטאר קבוצה טובה מאוד כשהיא מחזיקה בכדור וחזקה בהגנה, אבל לא ניתן לה כבוד. כל נקודה חשובה לנו לדירוג. נצטרך להיות בשיא שלנו כדי להגיע למצבים. הקבוצה תעשה את המיטב ותנסה לעשות את התוצאה הכי טובה שהיא יכולה. הייתה תגובה טובה של השחקנים בניצחון מול הפועל באר שבע. חלק מהשחקנים הראו שאפשר לסמוך עליהם וזה מראה את העוצמה של הסגל שלנו".

    על מצבו של דן גלזר: "אני לא הרופא של הקבוצה. דן היה כשיר לשחק נגד באר שבע, יש לנו סגל רחב ולכן הוא ישב ביציע".

    המגן אנדרה ז'ראלדש הוסיף: "אני שמח לחזור והכרתי את רוב השחקנים כמובן מהעונה שעברה. אני מרגיש בנוח כאן. לשחטאר יש הרבה שחקנים טובים וברור שיהיה קשה נגדה".

    על העימות הצפוי מול טייסון אמר: "אנחנו מתמקדים בשחטאר יותר כקבוצה ולא בשחקן זה או אחר, אבל ברור שהוא שחקן מסוכן. אנחנו יודעים עליו הכול וננסה לעצור אותו".

    עוד בוואלה!

    באוקראינה בטוחים: חזרת הקהל והמאבק על ההרכב לא ישאירו סיכוי למכבי תל אביב

    לכתבה המלאה
    פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
    ההפסד לשחטאר היה היחיד שלו כמאמן מכבי תל אביב. פטריק ואן לוון/דני מרון

    שחטאר דונייצק כבר ניצחה העונה בקייב את ריאל מדריד עם שער של סולומון, וגם אינטר לא הצליחה לכבוש מולה באצטדיון האולימפי. המאמן לואיס קסטרו אמנם הצהיר שהוא נותן עדיפות לליגה, אבל נראה כי ישמור על רוב ההרכב שפתח בבלומפילד. הקפטן טראס סטפננקו הסתפק באימון אישי ובכל זאת צפוי לשחק. דנטיניו ימשיך להיעדר, סולומון צפוי לחזור ל-11 אחרי ששותף כמחליף במשחק הליגה ביום ראשון.

    במסיבת העיתונאים אמר המאמן לואיס קסטרו: "אנחנו ביתרון, אבל לא השלמנו את העבודה. נעלה בהרכב חזק, כמו ששיחקנו נגד ריאל מדריד. אני לוקח בשיא הרצינות את המשחק וכך גם השחקנים. המטרה שלנו היא להגיע שוב לחצי הגמר. מכבי תל אביב יריבה מאוד קשה שעשתה לנו הרבה בעיות במשחק בישראל.

    על ההרכב המסתמן אמר: "חמישה שחקנים מתמודדים על מקומות בהרכב, וביניהם סולומון. אחליט רק לקראת המשחק מי יהיה ב-11".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully