וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה המפלילה: השופט שקיפח את אטאלנטה הוא אוהד ריאל מדריד?

אוהדי הקבוצה שקופחה על ידי טוביאס שטילר, מצאו תמונה של השופט הגרמני עם חולצה של הבלאנקוס. מנדי: "לא ידעתי אפילו איך לחגוג, זה שער אירופי ראשון שלי"

ריאל מדריד יצרה לעצמה מקדמה גדולה מאוד הערב (רביעי) עם 0:1 על אטאלנטה בחוץ, במשחק הראשון ביניהן בשמינית גמר ליגת האלופות. המשחק בברגאמו התפתח באופן מוזר: האיטלקים - אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בארץ המגף - נשארו ב-10 שחקנים והסתגרו אחרי הרחקה מעוררת מחלוקת כבר בדקה ה-17. הבלאנקוס שהגיעו בסגל חסר מאוד, ללא ידעו מה לעשות עם המצב הזה וגילו חוסר יצירתיות שמנעה מהם להגיע למצבים - עד שהגיע פרלאן מנדי שבעט מחוץ לרחבה וכבש את השער הראשון שלו בליגת האלופות דווקא ברגל ימין.

באטאלנטה זעמו על ההרחקה של השופט הגרמני טוביאס שטילר, שהחליף לשלוף אדום לרומן פרוילר על עבירה שהצריכה במקרה הטוב צהוב. אוהדי הקבוצה לא ויתרו ונברו בעברו של השוער. הם גילו ששטילר אוהד ריאל מדריד, או לפחות לבש חולצה של מדי המועדון בצעירותו וההוכחה נמצאת כאן למטה בתמונה.

טוביאס שטילר שופט. מתוך טוויטר, צילום מסך
שטילר במדי ריאל מדריד/צילום מסך, מתוך טוויטר

בלם הבלאנקוס נאצ'ו אמר אחרי המשחק: "אנחנו משתפרים מבחינה הגנתית וזה חשוב, זה בעל ערך והיום שיחקנו נהדר. אני אוהב לעזור גם להתקפה". טיבו קורטואה הודה: "לא ציפיתי ללילה כל כך שקט בשער. היינו מרוכזים מאוד במהלך המשחק. אטאלנטה ידועה ביכולות ההתקפיות שלה והצלחנו לעצור אותה".

מאמן ריאל זינדין זידאן הוסיף: "לקח לנו קצת זמן, אבל כבשנו שער חשוב מאוד. זו תוצאה טובה. יש לנו בעיה לכבוש שערים? לא, בסופו של דבר כבשנו שער והצלחנו למנוע מהיריבה לכבוש. שיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד ומבחינה הגנתית הם שיחקו טוב. הדבר הכי חשוב היה לנצח. לא ספגנו שער ואנחנו יודעים שיש לנו הרבה פצועים ולמרות זאת לא אפשרנו לאטאלנטה להגיע להרבה מצבים". על איסקו, שפתח בהרכב, אמר הצרפתי: "הוא שיחק טוב, השגנו תוצאה טובה אבל זה עדיין לא נגמר". פרלאן מנדי: "לא ידעתי אפילו איך לחגוג כי זה השער הראשון שלי אי פעם במפעל אירופי".

מאמן אטאלנטה ג'אן פיירו גאספריני: "מאכזב שלא יכולנו לשחק כמו שרצינו לשחק. כשנשארנו בעשרה שחקנים זה הפך למשחק שונה. היינו צריכים להתגונן ועשינו את זה בצורה טובה. אנחנו צריכים לנצח במדריד. זה קל, אנחנו לא צריכים לחשוב יותר מדי, יש לנו רק אפשרות אחת: אנחנו חייבים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully