וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינגסלי קומאן: "המנטאליות בבאיירן היא מטורפת, מועדון עצום"

הצרפתי דיבר על הווינריות של הקבוצה שלו: "הרבה קבוצות נרגעות ב-0:3, לא באיירן, גמר האלופות הוכיח שאני מסוגל להצליח"

תקציר ה-1:2 של איינטרכט פרנקפורט על באיירן מינכן/ספורט1

הקיצוני המצטיין של באיירן מינכן קינגסלי קומאן התראיין למגזין "אונזה מונדיאל" בצרפת וסיפק כמה ציטוטים מעניינים על המנטאליות של המועדון שלו, על נבחרת צרפת, על הקשר עם קיליאן אמבפה ועוד.

קינגסלי קומאן שחקן באיירן מינכן. רויטרס
"לפני שחתמתי בבאיירן ידעתי שזה מועדון גדול עם מנטאליות מנצחת, אבל לא היה לי מושג עד כמה המועדון הזה עצום". קומאן/רויטרס

על באיירן מינכן אמר הצרפתי: "לפני שחתמתי בבאיירן ידעתי שזה מועדון גדול עם מנטאליות מנצחת, אבל לא היה לי מושג עד כמה המועדון הזה עצום. זה מטורף. אני יודע שכל המועדונים הגדולים רוצים לנצח, אבל בבאיירן זה יותר משמעותי. אפילו כשאנחנו ב-0:2 או ב-0:3, הגישה של השחקנים היא כמו ב-0:0. הרבה קבוצות גדולות נוטות להירגע במצב הזה. בבאיירן כל עוד המשחק לא גמור וכל עוד אנחנו יכולים לכבוש, אנחנו נכבוש. כמו שיכולתם לראות בליגת האלופות, אנחנו תמיד רוצים לנצח. ניצחנו 2:8 ברבע הגמר ו-0:3 בחצי הגמר. אחרי המשחקים כולם היו שמחים, אבל לא יותר מזה, כולם כבר מרוכזים במטרה הבאה: הגמר. יכולנו ליהנות יותר מהרגע הזה, אבל לא. חשבנו על דבר אחר: להניף את הגביע".

כשנשאל האם הוא היורש של פרנק ריברי אמר קומאן: "מדברים עליי הרבה כיורש של ריברי, אבל אני לא אוהב את ההשוואה הזו. אני מעדיף לכתוב את ההיסטוריה של עצמי. ברור שזה מחמיא לי כי לפרנק הייתה קריירה נהדרת. אם תהיה לי קריירה דומה לשלו, אהיה מרוצה". לגבי עתידו אמר: "האם אגמור את הקריירה בבאיירן? זה לא בלתי אפשרי, אבל עדיין מוקדם לומר. אני בן 24 ויש לי עוד לפחות שמונה שנים ברמה הגבוהה ביותר. אני לא יכול לענות על השאלה הזו עכשיו, זה מוקדם מדי".

קומאן התייחס לביקורות ואיך הוא מתמודד איתן: "הביקורות היחידות שמשמעותיות מבחינתי הן מאנשים שקרובים אליי. אנשים שמבקרים אותי ברשתות החברתיות או בתקשורת? לא כל כך אכפת לי מזה. אני מישהו בעל ביקורת עצמית ולא מחפש תירוצים. לא אכפת לי מה אנשים אומרים אלא אם זה מגיע ממישהו שקרוב אליי".

קינגסלי קומאן שחקן נבחרת צרפת עם קיליאן אמבפה. GettyImages
"קיליאן הוא שחקן שאתה רוצה לשחק לצידו". קומאן עם אמבפה/GettyImages

הצרפתי דיבר על שער הניצחון שלו בגמר ליגת האלופות ואמר: "לכבוש בגמר ליגת האלופות היה ההישג הגדול ביותר בקריירה שלי. אני מחשיב את השער הזה כהתחלה של משהו. לכבוש בגמר, לספק תצוגה כזו ולהיבחר לאיש המשחק, כל זה היה נקודת מפנה עבורי. יש לי את השאיפה להיות שחקן טוב מאוד, שחקן ברמה עולמית. תמיד ידעתי שאני יכול לעשות את זה, אבל זה שעשיתי את זה במשחק הכי גדול של קבוצות שיכול להיות הוכיח לי שצדקתי כשהאמנתי בעצמי והצבתי לעצמי מטרות גבוהות. מאז השער הזה אני זוכה ליותר כבוד. הרבה פעמים הייתי טוב במשחקים גדולים, אני אוהב את הבמות הגדולות. לעשות את זה בגמר גרם לאנשים שלא מכירים אותי לראות למה אני מסוגל. זה גם היה נגד פריז סן ז'רמן, מועדון הילדות שלי. זה היה סיפור נחמד".

קומאן התייחס ליחסים שלו עם קיליאן אמבפה ואמר: "יש בינינו יחסים נורמלים. כשאנחנו בנבחרת אנחנו מדברים. הוא שחקן טוב מאוד עם שאיפות גבוהות ואני מקווה שיגשים אותן. קיליאן שחקן שאתה רוצה לשחק איתו כי קל לשחק איתו. אני מסתדר עם שחקנים מהירים וטכנים. בשבילי הקיצוני המושלם הוא אחד שכובש, מבשל, מוסר מסירות מפתח ועובד בשביל העבודה. אני חושב שאני מתקרב לזה. אני רושם מספרים יפים של בישולים, אבל צריך לכבוש יותר".

הצרפתי התייחס לעובדה שהחמיץ את הזכייה בגביע העולם עם נבחרת צרפת בגלל פציעה: "זה השאיר בי טעם מר, אבל אני אוהב ללמוד ולהתקדם בחיים. הרבה דברים טובים קרו לי בחיים. הכרתי את ארוסתי באותה תקופה. אם הייתי במונדיאל כנראה שהייתי נשאר רווק". קומאן חשף מי המודל שלו לחיקוי ואמר: "זידאן. גם כשחקן וגם כמאמן הוא בלתי ייאמן. צפיתי בו כשהייתי ילד, הוא השחקן האולטימטיבי. כולנו רצינו להיות כמוהו. פגשתי אותו אבל מעולם לא שוחחנו ממש. הוא אחד האנשים שגורמים לך להתרגש". על האופי שלו אמר קומאן: "אני ווינר, אני רוצה לנצח ואני מפסיד רע. אני יכול לנצח 50 פעם ובפעם היחידה שאפסיד זה יכאב לי מאוד. אם אזכה ב-40 תארים ואפסיד אחד, לא אגיד שאני שמח כי זכיתי ב-40 תארים, זה לא האופי שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully