וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אפשר לחייך, אבל אנחנו עדיין במצב קשה מאוד"

מאמן בני יהודה היה מרוצה ולא יצא מגדרו אחרי ה-0:1 על קרית שמונה, בוזגלו: "כיף גדול". רפואה: "שיחקנו לידיים שלהם"

תקציר: בני יהודה - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

בני יהודה סוף סוף רשמה הערב (רביעי) ניצחון ליגה עם 0:1 ביתי מול עירוני קרית שמונה. בצד השלילי, הזהובים איבדו גם את מתיאה ליואיץ' שנפצע ולא נכלל בסגל וגם את מוחמד גדיר וניב זריהן, שנפגעו בחימום.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. אודי ציטיאט
"מה שקרה לפני המשחק זה אחד הדברים ההזויים". אבוקסיס/אודי ציטיאט

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "שני משחקי ליגה, תיקו וניצחון והפסד מאכזב בגביע בפנדלים. בסך הכול אפשר לחייך, אבל אנחנו חושבים כבר על המשחק בשבת. אנחנו עדיין במקום קשה מאוד. הלחימה, הנחישות והמשמעת של השחקנים סידרו לנו את הניצחון. זה מועדון שאני מחובר אליו, במיוחד כשאתה רואה את הטבלה. היום הסתכלתי וראיתי את כל הקבוצות מעלינו. זה לא מצב כיפי למאמן. אני שמח שהשגנו את הניצחון היום".

על הפציעות: "מה שקרה לפני המשחק זה אחד הדברים ההזויים, גם ליואיץ' הרגיש מתיחה, גם זריהן וגם גדיר נפגעו בחימום. היינו בסגל קצר עם זר אחד בהרכב, אבל ניצחנו כי היינו מחויבים. אנחנו צריכים להיות יציבים וקודם כל לא לספוג שערים, אסור לנו לספוג כל כך הרבה שערים. אנחנו צריכים להיות מאורגנים אם אנחנו רוצים להישאר בליגה".

על האוהדים: "אני קורא לכל האוהדים להתאחד כדי לעזור לנו להישאר בליגה. לקהל של בני יהודה יש כוח גדול ואני מקווה שהם ישימו הכול בצד לפחות עד סוף העונה. אנחנו צריכים אותם איתנו".

חלוץ בני יהודה אלמוג בוזגלו הוסיף: "כיף גדול, חיכינו הרבה זמן ואני שמח שסוף סוף הגיע הניצחון. לא צריך להספיד אותנו. שחקן התקפה שלא כובש כל כך הרבה זמן זה לא נעים, אתה עובד על עצמך קשה בצד המנטאלי. אני במקום שטוב לי בו ואני מקווה להמשיך ככה. כולנו מודעים למצב בו הקבוצה נמצאת ורוצים לצאת מהבוץ. יש המון משחקים, אני בטוח שנישאר. אני לא חושש, באתי למועדון טוב שאני מכיר, יש פה סגל שחקנים מצוין. היה חסר קצת מזל ובעזרת השם יהיה בסדר. אני לא מתעסק בשטויות, מאור עדיין משחק, משפחת בוזגלו לא על הגב שלי. אני אעשה את המיטב כדי להישאר בליגה".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. אודי ציטיאט
הקבוצה שלו חייבת להיראות יותר טוב כדי להשיג כרטיס לפלייאוף העליון. רפואה/אודי ציטיאט

מאמן עירונ י קרית שמונה קובי רפואה: "שלטנו אופטית במשחק, לא מצאנו פתרונות ושיחקנו לידיים של בני יהודה. ידענו שהם ישחקו על מתפרצות ולא מצאנו פתרון לזה. זו התוצאה. לא העברתי ביקורת על חליחל, בגלל שהוא מאבד כדור אנחנו צריכים לקבל שער? מי שאשם זה רק אני. כל משחק כרגע הוא קריטי במאבק על הפלייאוף העליון, רצינו להשיג נקודות, לצערי אנחנו חוזרים בלי נקודות. יש חשש מכל דבר. אתה מגיע למשחק פה וחושב איך להיות בפלייאוף העליון ועכשיו אנחנו עלולים להסתבך. יש לנו כבר בשבת משחק מול מכבי חיפה ונצטרך לאושש את השחקנים. יש לנו יומיים וחצי להתכונן אל המשחק, נאושש את השחקנים ונגיע מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully