וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שרי ורוקאביציה יוכלו להשתחרר ביום שישי אם יהיו ללא תסמינים

24.2.2021 / 10:02

השניים יוכלו לחזור בסיום 10 ימי הבידוד, כל עוד לא היו תסמינים בשלושת הימים האחרונים. שרי עשוי להיות בסגל, אך לא יפתח בשבת מול קרית שמונה. פלאניץ' ישוב להרכב על חשבון רמי גרשון, גם מוחמד עוואד עשוי לפתוח. סיינסברי: "הקהל של מכבי חיפה - הכי טוב שראיתי"

תקציר: מכבי חיפה גוברת 1:2 על אום אל פאחם ועולה לשמינית גמר הגביע/ספורט 1

מכבי חיפה צפויה לקבל בחזרה את צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביציה ביום שישי, עם סיום 10 ימי הבידוד שלהם. שני החולים המאומתים יוכלו להשתחרר, כל עוד לא היו להם תסמינים בשלושת הימים האחרונים של הבידוד. בניגוד לרוקאביציה שהצהיר בתחילה שהוא מרגיש סימפטומים, שרי סיפר לחבריו שלאורך כל התקופה הוא חש בטוב ולא סבל מתסמינים.

צ'ארון שרי עם ניקיטה רוקאביציה שחקני מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
בחיפה מקווים שהם שליליים. רוקאביציה ושרי/סוכנות ג'יני

אם אכן ההולנדי ייצא מבידוד, הוא צפוי להיות בסגל אך לא יפתח בהרכב נגד קרית שמונה ביום שבת. זאת משום שלא התאמן באופן סדיר עם הקבוצה. מבחינת הפציעה, בחיפה מעריכים שרוקאביציה עבר אותה ויוכל להיות כשיר, אך מקווים שלא יסבול מהשפעות הקורונה בשל העובדה שהיו לו סימפטומים.

בלי קשר לשניים, בחיפה ממשיכים בהכנות לעירוני קרית שמונה כאשר בוגדן פלאניץ' ישוב להרכב על חשבונו של רמי גרשון. גם מוחמד עוואד עשוי לקבל את הקרדיט בהרכב. יובל אשכנזי חזר אתמול לאימונים חלקיים, בעוד שגם טאלב טואטחה ממשיך באימונים אך לא כשיר במאת האחוזים ורק בסמוך למשחק יוחלט אם יפתח בהרכב, או שמא יהיה זה רז מאיר שיוסט לעמדת המגן השמאלי.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה עם טרנט סיינסברי. קובי אליהו
שבחים גדולים לאוהדי מכבי חיפה. סיינסברי עם רוקאביציה/קובי אליהו

אפרופו רוקאביציה, טרנס סיינסברי הבלם האוסטרלי ששיתף עמו פעולה במכבי חיפה בעונה שעברה, דיבר על רוקאביציה בפודקאסט מקומי ושפע מחמאות לחברו וגם לקהל החיפאי שגדש את היציעים בעידן שלפני הקורונה.

"המלך ניקי, הוא המלך של ישראל", סיפר סיינסברי והמשיך במחמאות, "יש סיבה טובה לכך. הוא כובש מכל הזמנות, הוא פינישר קטלני. הוא היה כל כך חשוב עבורנו. הוא עזר לי להתאקלם כאן. היה תענוג לשחק איתו. הוא לימד אותי על החוקים בישראל, כי לכל מדינה יש את האופי שלה. בכל מקום שאנחנו הולכים היו צועקים בשמו".

על העונה שעברה: "ביום משחק, אפשר היה להרגיש את החשמל באוויר. אוהדים אמרו לנו ששיחקנו את הכדורגל הכי טוב בשנים האחרונות. האוהדים בנו אווירה מדהימה, היה חשמל מטורף באצטדיון. כל אוהד קפץ באוויר, חשבתי שיש רעידת אדמה. הקהל הזה חי ונושם את המועדון הזה. הם הלב והנשמה של המועדון, אני לא יכול לחשוב על אוהדים שמתקרבים לאוהדים של מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully