וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו רוזה: "מקווה שהשחקנים שלי ייזכרו הלילה בתחושות אחרי העלייה"

מאמן מנשנגלדבאך דרבן את שחקניו לקראת מנצ'סטר סיטי. גווארדיולה: "אני יודע כמה הקבוצות הגרמניות חזקות" (ד', 22:00, 5+)

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט 1

הרכבי הקבוצות

בורוסיה מנשנגלדבאך "תארח" מחר (רביעי) את מנצ'סטר סיטי בפושקאש ארנה בבודפשט למשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. הקבוצה של פפ גווארדיולה מגיעה בכושר שיא כשהיא עם 18 ניצחונות ברציפות בכל המסגרות ובמקום הראשון בפרמיירליג עם הפרש של עשר נקודות ממנצ'סטר יונייטד השנייה. מנגד, בורוסיה מנשנגלדבאך מגמגמת ולא הצליחה לנצח בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה כשהיא במקום השמיני בלבד בבונדסליגה. בנוסף, הסייחים גם לא יכולים לארח בבורוסיה פארק.

מרקו רוזה מאמן בורוסיה מנשנגדלבאך. GettyImages
"אני מתרגש שהשחקנים שלי מקבלים הזדמנות כזו". רוזה/GettyImages

זה יהיה מפגש חמישי בין השתיים כשמנצ'סטר סיטי מחזיקה במאזן של שלושה ניצחונות ותיקו אחד. השתיים נפגשו בשלב הבתים ב-2015 ולאחר מכן גם ב-2016: בעונה הראשונה מבין השתיים סיטי ניצחה 1:2 בגרמניה ו-2:4 בבית ובעונה השנייה 0:4 בבית וסיימה ב-1:1 בחוץ. מנצ'סטר סיטי לא ספגה שער בליגת האלופות זה 526 דקות, למעשה מאז המחזור הראשון מול פורטו. מרכוס תוראם בספק אצל גלדבאך בעוד נתן אקה ייעדר אצל סיטי.

מאמן גלדבאך מרקו רוזה אמר לקראת המשחק: "אני מתרגש שהשחקנים שלי מקבלים הזדמנות לשחק במשחק כזה. אני מקווה שכשהם יילכו לישון הלילה הם יחשבו על איך שהרגשנו במדריד כשעלינו שלב. אם יש משהו שמנצ'סטר סיטי לא אוהבת, זה שהיא לא מחזיקה בכדור. אנחנו צריכים לשחק עם תעוזה ולהתגונן בתשוקה. יש לי קבוצה שמסוגלת לזה". המגן אוסקר ונדט אמר: "אנחנו בטירוף מוחלט לקראת המשחק. זה שמינית גמר ליגת האלופות מול הקבוצה אולי הכי טובה בעולם כרגע. אנחנו מתאמנים בכל יום בשביל משחקים כאלה. אין לי שום צורך להסביר ריצה של 18 ניצחונות ברציפות, סיטי פשוט קבוצה טובה".

שחקן מנצ'סטר סיטי אילקאי גונדואן. רויטרס
עוקב אחרי גלדבאך בחודשים האחרונים. גונדואן/רויטרס

אילקאי גונדואן הלוהט, שיפגוש את חבריו לשעבר מבורוסיה דורטמונד יונאס הופמן ומתיאס גינטר, אמר: "למה הדברים עובדים לנו? טקטיקה נכונה, מאמן שתמיד מוצא פתרונות, המנטאליות של עבודה קשה. אנחנו מגיעים למשחקים עם הרבה ביטחון וזה מוביל לריצה מדהימה. צפיתי בגלדבאך המון בחודשים האחרונים ויש שם קבוצה נהדרת, רוח חזקה וכשהיא תופסת יום היא יכולה לנצח כל קבוצה, כמו שעשתה נגד שחטאר דונייצק בשלב הבתים. היא קבוצה איכותית, אנרגטית ונלהבת".

מאמן סיטי פפ גווארדיולה הוסיף: "לגלדבאך יש הרבה שחקנים מנוסים. יאן זומר הוא שוער יוצא מן הכלל שעוזר מאוד בבניית המשחק. יש להם גם איכות בקישור. יש להם רגעים טובים, קבוצה יציבה עם איכות ואני מכבד מאוד את הקבוצות הגרמניות כי אני יודע כמה שהן חזקות. גלדבאך יודעת לבנות את המשחק עם מסירות קצרות ובניית ההתקפות בעזרת חלוצים מהירים במשחק המעבר. קבוצות גרמניות תמיד מסוכנות מאוד. גלדבאך תוקפת עם הרבה שחקנים ובמיוחד הקישור שלה איכותי עם פלוריאן נויהאוס, דניס זקאריה או כריסטוף קראמר, הם תמיד יודעים מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully