וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייזר", "מאיזה כוכב הגעת?": ארלינג הולאנד שוב מצית את הדמיון

המספרת המרהיבה של כוכב בורוסיה דורטמונד הדהדה בכל רחבי העולם. רויס: "הוא מכונה, הוא רעב לשערים ורואים את זה מדי משחק"

צפו: השער של ארלינג הולאנד במדי דורטמונד מול שאלקה/ספורט 1

ארלינג הולאנד לא עוצר. לאחר הצמד הגדול לרשת של סביליה בליגת האלופות, הוסיף אמש (שבת) הסופרסטאר הנורבגי צמד נוסף - הפעם ב-0:4 על שאלקה, שהביא את מאזנו העונה ל-17 שערי ליגה ב-17 משחקים. החלוץ בן ה-20 שנמצא בכושר הבקעה מסחרר סיפק שער מרהיב אפילו בסטנדרטים שלו, עם מספרת צידית אדירה לפני הירידה לחדרי ההלבשה.

"מה זה הדבר הזה?" תהו ב"אס". "שער משוגע שמוכיח - הולאנד הוא חייזר". ב"מארקה" הוסיפו: "מאיזה כוכב הגעת אלינו?"

"הוא מכונה", אמר מרקו רויס על חברו לקבוצה. "הוא רעב לשערים, אפשר לראות את זה בכל משחק. האנרגיה החיובית שלו על המגרש דוחפת אותנו קדימה. הוא פשוט נפלא עבורנו, אנחנו מקווים שימשיך ככה ויבקיע עוד שערים גם במשחקים הבאים".

שחקן העבר הנורבגי יאן אוגה פיורטופט, המשמש כיום כפרשן, הוסיף: "זה היה פשוט מבריק. השבוע ראינו אותו כובש צמד מול סביליה, וזו היתה היכולת הכי טובה שראיתי ממנו מאז הגיע לדורטמונד. משווים אותו לאמבפה, אני לא רוצה להגיד שהוא השחקן הכי טוב בעולם, אבל הוא הכי טוב בעולם ביצירת מרווחים לעצמו. זה מועמד לשער השנה בבונדסליגה".

על המשחק עצמו אמר הקפטן רויס: "אנחנו צריכים להמשיך ככה, כי זו רק ההתחלה. היה לנו חשוב לנצח כי עוד קבוצות צמרת ניצחו, כבר אמרנו זמן רב שאנחנו זקוקים לרצף ניצחונות, עכשיו צריך להתחיל לעשות את זה".

המאמן אדין טרזיץ' הוסיף: "השער של הולאנד כמובן היה נפלא. השער השלישי שלנו גרם לי גאווה גדולה עוד יותר, כי אלה בדיוק הצירופים שאני רוצה לראות מהקבוצה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully