וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה ממשיך לאבד גובה, מחליפו זוכה לשבחים: "הדקות שלו על הפרקט היו אדירות"

סקוט ברוקס שהחליט ללכת על בונגה במקום אבדיה היה מרוצה אחרי הניצחון של וושינגטון על פורטלנד: "כל הכבוד לו". ברשת הופתעו מהמהלך: "בונגה, האם זה אתה?"

דני אבדיה מתאמן על זריקות אחרי הפסד וושינגטון לטורונטו/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

10 נקודות ורק 8 זריקות מהשדה - זה המאזן הלא מחמיא של הרוקי של וושינגטון וויזארדס, דני אבדיה, בשלושת המשחקים האחרונים. אחרי שני משחקים שבהם סיים עם חמש (מול יוסטון) ושלוש נקודות (נגד דנבר), הלילה (בין שבת לראשון) הסתפק אבדיה בשתי נקודות בלבד ב-111:118 של הוויזארדס על פורטלנד במשחק בו לקח זריקה בודדת.

אבדיה שוב החל את המשחק על הספסל כשהפעם קיבל ממאמנו סקוט ברוקס קצת יותר מ-11 דקות. הוא הוסיף גם שלושה ריבאונדים במשחק השני בלבד מאז שהגיע ל-NBA בו לא לקח אפילו ניסיון זריקה אחד מחוץ לקשת.

בניגוד אליו, קבוצתו דווקא פורחת אחרי שרשמה את ניצחונה הרביעי ברציפות - רצף הניצחונות השני הכי ארוך בליגה כרגע אחרי ברוקלין. "וושינגטון הצליחה להישאר במשחק הודות לכמה שינויים ברוטציה שביצע ברוקס", כתבו ב-"nbcwashington". "למרבה ההפתעה, ברוקס החליט ללכת על אייזק בונגה בתחילת הרבע השני ולא על אבדיה או גריסון מתיוס, למרות שבונגה מיעט לשחק בשבועות האחרונים".

"חמש הדקות שלך על הפרקט היו אדירות", החמיא ברוקס לבונגה בחדר ההלבשה. "כל הכבוד לך אייזק, לא פשוט לשבת על הספסל כמה שבועות ברציפות ואז לשחק טוב". בזמן שמאמן הוויזארדס היה מרוצה מהשינוי, ברשת רבים הופתעו מהשינוי, כולל את הכתב הבכיר של "האתלטיק" פרד כץ, שצייץ את דעתו בנושא במהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully