וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד סלאם תל אביב: פיטר פלצ'יק הפסיד בגמר וזכה במדליית כסף

ישראל סיימה את התחרות היוקרתית עם ארבע מדליות, כשאלוף אירופה הפסיד למיכאל קורל בניקוד זהב בקטגוריה של עד 100 ק"ג

סעיד מולאי אחרי הזכייה/איגוד הג'ודו

אחרי האכזבה של שגיא מוקי, אבל גם עם שלוש מדליות ישראליות, גרנד סלאם הג'ודו בתל אביב הגיע היום (שבת) לסיומו עם מדליה רביעית, עליה חתום פיטר פלצ'יק שזכה בכסף אחרי הפסד בגמר בקטגוריית משקל עד 100 ק"ג. אורי ששון הודח כבר בקרב הראשון וגם לי קוכמן נפרד בשלב מוקדם. אצל הנשים: רז הרשקו הפסידה ברבע הגמר והודחה בבית הניחומים עם הפסד דרמטי.

פיטר פלצ'יק ג'ודוקא ישראלי מפסיד בגמר להולנדי מיכאל קורל. עודד קרני, איגוד הג'ודו, אתר רשמי
מדליית כסף ראשונה בגרנד סלאם. פיטר פלצ'יק ברגע ההפסד למיכאל קורל/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הג'ודו

עד 90 ק"ג

לי קוכמן העפיל לסיבוב הבא בעקבות הפאסיביות של יריבו האוקראיני נאבלי קודג'או שספג שלושה עונשים. אלא שבסיבוב הבא הוא פגש את ניקולוז שראזדישבילי הגיאורגי שמייצג את ספרד והפסיד לו בקרב חד צדדי. דניאל סבג, שקיבל כרטיס חופשי לסיבוב השלישי, הפסיד בקרב הראשון שלו מול כריסטיאן טות ההונגרי.

עד 100 ק"ג

פיטר פלצ'יק נראה מצוין לעיני הקהל הביתי וסיים את התחרות עם מדליית כסף ראשונה שלו בתחרויות גרנד סלאם (לצד שתיים מזהב ושלוש מארד). אחרי שהשיג ווזארי והכניע בקלות את פארה האריסון האוסטרי, פלצ'יק שלט בקרב והשיג איפון מול איבן רמרנקו והכניע בריתוק את תומאס בריבנו הצ'יליאני ברבע הגמר. בחצי הגמר פגש פלצ'יק את אוניסה סאנבלידזה הגאורגי ולא הותיר לו שום סיכוי. פלצ'יק השיג ווזארי מוקדם ולא נח על זרי הדפנה. הוא המשיך ליזום ושניות לפני סיום הקרב וניצחונו הקרב, פלצ'יק סיפק הכרעה מוחצת עם ריתוק של יריבו שהרים ידיים והבין שהפסיד.

בגמר מול מיכאל קורל, עליו הוביל 2:3 בניצחונות, פלצ'יק פתח עם שני ניסיונות, אבל קיבל שני עונשים לעומת אחד של יריבו ההולנדי. חצי דקה לסיום הקרב, גם קורל ספג עונש נוסף והשניים נכנסו לניקוד זהב, בו תרגיל אחד של ההולנדי אחרי 35 שניות קיבל את אישור ה-VAR והכריע את הקרב. אלוף אירופה לא הצליח להביא זהב שני בתל אביב, אחרי שעשה את זה בגרנד פרי בשנה שעברה, אבל בכל זאת התייצב על הפודיום אחרי יום מוצלח.

שגיא חילו הודח כבר בסיבוב הראשון שלו אחרי הפסד באיפון למרט סיסמאנלר הטורקי.


מעל 100 ק"ג

אכזבה לאורי ששון, שנראה עייף ולא מרוכז מול אלישר יוסופוב האוזבקי. ששון נצמד ליריב שלו והסתכל לשופט, בזמן שיריבו ניצל את הטעות שלו וניצח בזכות ווזארי. גם יבגני שמלצין הפסיד כבר בקרב הראשון שלו באיפון מול ויטו דראגיץ' הסלובני והודח מהר מאוד.

עוד בוואלה!

סעיד מולאי: "שמחתי להגיע לתל אביב ולזכות במדליה הראשונה שלי בתל אביב"

לכתבה המלאה
רז הרשקו גרנד סלאם תל אביב. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
הפסד כואב בבית הניחומים. רז הרשקו/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

נשים

מעל 78 ק"ג:

רז הרשקו הפסידה ברבע הגמר ופספסה הזדמנות למדליה דרך בית הניחומים. אחרי שגברה על סנדרה יבלונסקיטה, הרשקו פגשה את מריה אלטמן הברזילאית גדולת המימדים שהשיגה ניקוד ממש בשניות האחרונות של הזמן החוקי וניצחה. בבית הניחומים הרשקו פגשה את יסמין גראבובסקי הגרמנייה. הרשקו הצליחה להשיג ווזארי והובילה בקרב, אך נכנסה למצב פאסיבי וקיבלה עונש שלישי ממש בשניות הסיום של הקרב.

ענבר לניר הודחה אחרי הפסד באיפון מול לואיז מלזאן הגרמנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully