וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סעיד מולאי: "שמחתי להגיע לתל אביב ולזכות במדליה הראשונה שלי בתל אביב"

19.2.2021 / 19:57

הג'ודוקא האיראני שזכה במדליית הכסף בגרנד סלאם תל אביב היה נרגש: "תודה לעם ישראל, מקווה להיפגש עם שגיא מוקי בגמר בפעם הבאה"

סעיד מולאי ג'ודוקא איראני אומר תודה בעברית/באדיבות איגוד הג'ודו

לאחר השתתפות היסטורית בגרנד סלאם תל אביב, ועל אף האכזבה בעקבות ההפסד בגמר ירד סעיד מולאי מהפודיום כשהוא נרגש מאוד. הג'ודוקא האיראני שהגיע לייצג את נבחרת מונגוליה, הפסיד בגמר לשרופידין בולטבוייב מאוזבקיסטן, אך למרות זאת חגג מדליית כסף היסטורית על אדמת ישראל. בקרב בו הבטיח את ההשתתפות בגמר - ואת הזכייה במדליה - ניצח מולאי את אסלן לפינגוב הרוסי. לאחר חלוקת המדליות התפנה מולאי לשוחח עם העיתונאים הישראלים.

"היומיים שלי שלי כאן היו טובים, אבל מבחינת התחרות עצמה זה הלך קצת פחות טוב", אמר מולאי. "תודה לכולם, אני שמחתי להגיע לתל אביב ולזכות במדליה הראשונה שלי כאן. אני מקווה שבפעם הבאה אזכה בזהב".

הג'ודוקא סעיד מולאי. עודד קרני, איגוד הג'ודו, אתר רשמי
"שמחתי להגיע לתל אביב". מולאי/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הג'ודו

מולאי נשאל האם שמח להתחרות בישראל: "כן, אבל אני ספורטאי ולא פוליטיקאי. אני שמח מאוד לייצג את מונגוליה בתחרות בישראל. תודה לכל הקהל הישראלי, תודה לפונטי לעם הישראלי ולכל האיראנים שגרים בישראל. אני מרגיש בטוח כאן". מולאי נשאל על כך שלא פגש בגמר את שגיא מוקי: "הוא חבר שלי, ואני מקווה שבפעם הבאה ניפגש בגמר".

מולאי נשאל על הישראלים שפגש עד כה: "הישראלים שפגשתי היו כולם ידידותיים ואנשים עם לב חם וטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully