וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנרבחצ'ה עם ניצחון עשירי ברציפות, ריאל שוב מעדה מול ולנסיה

הטורקים גברו 84:89 על אלבה, ננדו דה קולו (26) להט. הבלאנקוס עם הפסד שני ברציפות. שלשת ניצחון לפנגוס בניצחון זניט

המחזור ה-25 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. ריאל מדריד רשמה הפסד שני ברציפות, ושוב מול יריבה ספרדית - הפעם 89:78 מול ולנסיה ולנסיה. פנרבחצ'ה השיגה ניצחון עשירי ברציפות לאחר שניצחה 84:89 את אלבה ברלין. שלשת ניצחון של קווין פנגוס העניקה 75:76 דרמטי לזניט בחוץ מול הכוכב האדום בלגרד. וילרבאן הפתיעה את באיירן מינכן, כשגברה עליה 79:87.

seperator

פנרבחצ'ה - אלבה ברלין 84:89

הקבוצה הלוהטת במפעל סופרת כבר עשרה ניצחונות רצופים - הרצף הארוך ביותר ביורוליג. בנוסף, השיגו השחקנים של איגור קוקושקוב נקמה בגרמים על התבוסה המשפילה 89:63 מהסיבוב הראשון. אלבה, שכבר איבדה סיכוי להגיע לטופ 8, לא מצאה פיתרונות לננדו דה קולו הנפלא, שצלף 26 נקודות ומסר 8 אסיסטים, ורשמה הפסד רביעי ברציפות. פנר לעומת זאת מטפסת למקום השישי.

הכוכב האדום בלגרד - זניט 76:75

איזו דרמה נרשמה בבלגרד. שתי הקבוצות הגיעו במומנטום שלילי, אך בעוד המארחת איבדה את הסיכוי לעלות לשלב הבא, עבור הרוסים מדובר היה במשחק בו הם היו חייבים לנצח. זניט פתחה היטב את המשחק ובסיום המחצית הראשונה הוליכה ביתרון דו ספרתי, 36:48. הכוכב חזרה למשחק בזכות מחצית שנייה נהדרת בהובלת ג'ורדן פלויד (21), והגיע עם יתרון 72:75 לחצי הדקה האחרונה, כשהכדור אצל האורחת. פוניטקה קלע אחת משתיים מהקו, אך הריבאונד נשאר אצל זניט ו-27 שניות לסיום קלע קווין פנגוס שלשה גדולה, שהתבררה כסל הניצחון של זניט. הרוסים עם ניצחון חוץ גדול וקוטעים רצף של שלושה הפסדים.

ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
להט וסייע לפנברחצ'ה להגדיל את רצף הניצחונות. דה קולו/GettyImages

וילרבאן - באיירן מינכן 79:87

הבווארים התאוששו בשבועות האחרונים עם שלושה ניצחונות רצופים ששיפרו את מעמדם במאבק על ביתיות בשלב הבא, אך הפעם פגשה יריבה עיקשת שנחושה לשוב למאבק על השמינייה הראשונה. הצרפתים פתחו היטב והוליכו לכל אורך המשחק, כששחקני באיירן לא מצליחים להדביק את היריבה. מלבד ווין בולדווין, ולדימיר לוצ'יץ' וקצת ג'יילן ריינולדס באיירן לא ממש הגיע לשחק, כשבצד השני דויד לייטי המצוין הוביל רשימה שכללה שישה קלעים בספרות כפולות. ניצחון חמישי ברציפות ביורוליג לוילרבאן, ששוב קבעה שיא מועדון בכל הקשור לרצף ניצחונות במפעל הבכיר.

ולנסיה - ריאל מדריד 78:89

הבלאנקוס יצאו לפגרה עם תבוסה של 20 הפרש לבאסקוניה, וחזרו ממנה עם עוד סטירה מצלצצלת שחטפו מיריבה ספרדית - הפעם ולנסיה. במפגש הקודם בין הקבוצות הביסה ולנסיה 77:93, והערב השלימו העטלפים ניצחון כפול על השחקנים של פאבלו לאסו, שפיגרו כל המשחק וירדו להפסקת המחצית בפיגור 55:35 משפיל. סאם ואן רוסום הוביל את קלעי המנצחת עם 16 נקודות להן הוסיף 8 אסיסטים, כשוניה מריאנוביץ' הוסיף 14 נקודות. בצד השני 20 נקודות של ג'ייסי קרול לא עזרו לריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully