וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מילאנו הביסה 68:87 את מכבי תל אביב

הצהובים הציגו הגנה חדירה ואיפשרו לאיטלקים בהובלת קווין פאנתר (15) להנחיל להם את הפסדם הגדול ביותר העונה ביורוליג. ווילבקין סיים ללא נקודות

שחקן ארמני מילאנו מלקולם דיליניי מול מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצהובים חטפו נוקאאוט במילאנו. האנטר מול דילייני/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

לאחר שלושה וחצי שבועות של סגר, שבה הערב (חמישי) מכבי תל אביב ליורוליג והובסה 87:68 על ידי מילאנו. הצהובים פתחו בצורה נרפית את המשחק ואיפשרו למארחת לעלות ליתרון דו ספרתי כבר בפתיחת הרבע הראשון. הקבוצה של יאניס ספרופולוס סבלה מיום נוראי של סקוטי ווילבקין, שסיים לראשונה העונה משחק ללא נקודות ביורוליג, וגם מיום לא טוב של אנטה ז'יז'יץ' שהתקשה לבוא לידי ביטוי כשסיים עם 5 נקודות בלבד ו-2 ריבאונדים.

קווין פאנתר (15) הוליך רשימה של חמישה קלעים בספרות כפולות אצל המנצחת, כשגיגי דאטומה וסרחיו רודריגס הראו עליונות ברורה על הקו האחורי של ספרופולוס. קייל היינס הוסיף 14 נקודות מהספסל והקבוצה של מסינה לא הותירה לאלופת ישראל סיכוי. אותלו האנטר סיים עם 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, אך זה לא הספיק לאורחת, שרושמת הפסד מספר 13 העונה.

קלעו למילאנו: קווין פאנתר 15 נקודות, קייל היינס 14, שאבון שילדס 11 ו-9 ריבאונדים, לואיג'י דאטומה (7 ריב') וסרחיו רודריגס (9 אסיסטים) 10 כ"א, ולדימיר מיצוב 9, מייקל רול 8, קיילב טראצ'בסקי ומלקולם דילייני 5 כ"א.

קלעו למכבי תל אביב: אותלו האנטר 16 ו-9 ריב', טיילר דורסי 11, כריס ג'ונס 10, אלייז'ה בריאנט 8, דראגן בנדר 6, אנטה ז'יז'יץ' וג'ון דיברתלומאו 5 כ"א, אנג'לו קלויארו 3, עוז בלייזר ויובל זוסמן 2 כ"א.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן ארמני מילאנו מלקולם דילייני. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לראשונה העונה סיים משחק יורוליג ללא נקודות. ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה מעט טוב יותר, ובהובלת שאבון שילדס עלתה ל-4:10. האלופה הישראלית הייתה מעט רדומה בפתיחה, והתקשתה לשים נקודות על הלוח. אותלו האנטר נחסם דווקא על ידי אקס הצהובים מייקל רול, שלא ידוע בזכות יכולותיו ההגנתיות והאתלטיות, כשבצד השני קייל היינס קבע יתרון דו ספרתי ראשון במשחק לזכות האיטלקים, 5:15. מהלך של סל ועבירה מצדו של אנטה ז'יז'יץ' הוריד את מכבי תל אביב להפסקה בין הרבעים בפיגור 21:12.

רבע 2:

מילאנו פתחה חזק גם את הרבע השני, כשהאלי הופ של רודריגס לטארצ'בסקי מעל הראש של ז'יז'יץ' הוריד את שתי הקבוצות לפסק זמן של ספרופולוס, כשהתוצאה הייתה 12:26. קווין פאנתר תפס פיקוד אצל המארחת ולא איפשר לצהובים להתקרב, למרות שלשה של אלייז'ה בריאנט, שהייתה היחידה של האורחת במחצית הראשונה. 27:39 למילאנו במחצית.

שחקן מילאנו קווין פאנתר מול שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט. באדיבות מילאנו, אתר רשמי
הצהובים התקשו למצוא לו פיתרונות. פאנתר/אתר רשמי, באדיבות מילאנו

רבע 3:

שלשות של כריס ג'ונס ואלייז'ה בריאנט בפתיחת הרבע הורידו את הפער של האיטלקים ל-6 בלבד, ואטורה מסינה הזעיק פסק זמן. רודריגס שב חד והריץ את חבריו ל-0:11 מהיר, והפעם ספרופולוס היה זה שביקש פסק זמן. ג'ונס המשיך להיות היחיד שמתפקד בשורות הצהובים, וההפרש יחד ל-11. סיום חזק של המארחת הוריד את מילאנו ביתרון 48:65 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

האורחת ניסתה לקזז בהפרש האיטלקי, אך הקבוצה של מסינה לא איפשרה לצהובים להתקרב יתר על המידה. גיגי דאטומה היה אחראי על מסירת האלי הופ נהדרת לקייל היינס, וגם היה האיש שהחזיר את היתרון לפלוס 15, לאחר שמכבי תל אביב כבר הורידה ל-72:61. הצהובים לא הצליחו לעשות מעבר, בטח כשסקוטי ווילבקין מציג משחק חלש אותו סיים ללא נקודות - לראשונה העונה - ומכבי תל אביב רושמת הפסד שני העונה למילאנו, שהביסה את הצהובים 68:87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully