וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אבדיה "איבד את הביטחון": שיחת המוטיבציה של ווסטברוק העירה את וושינגטון

ווסטברוק נזף בשחקני הוויזארדס אחרי הרבע הראשון החלש, ובזמן ששאר השחקנים הגיבו היטב, הישראלי נראה מהוסס: "זה פוגע בקבוצה". הנחמה: מפגש סרבי עם ניקולה יוקיץ'

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, נשמר על ידי רוי האצ'ימורה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
עוד ניצחון נאה. האצ'ימורה מול יוקיץ'/רויטרס

אחרי שדשדשה ואיכזבה בפתיחת העונה, וושינגטון לאט לאט נכנסת לעניינים. החדשות הרעות עבור האוהדים הישראלים של הוויזארדס: זה קורה בדיוק בזמן שדני אבדיה נמצא בדעיכה. הקבוצה של הרוקי הישראלי רשמה הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחון שלישי ברציפות, עם 128:130 דרמטי על דנבר בבית שהשאיר את הוויזארדס במרחק של שלושה משחקים בלבד משארלוט שנמצאת במקום השמיני שמוביל לפלייאוף במזרח.

בראדלי ביל קלע פעמיים מהעונשין כשנותרו 0.1 שניות על השעון והבטיח את הניצחון, והמצטיין בשורות הקבוצה היה דאוויס ברטאנס שעלה מהספסל וקבע שיא קריירה של 35 נקודות, כולל 9 שלשות.

"כשהזריקות התחילו להיכנס החבר'ה חיפשו אותי עוד יותר, הריצו יותר תרגילים בשבילי, וניצלתי את זה", אמר ברטאנס, שפתח את העונה בעצלתיים ולא הצדיק עד כה את החוזה הגבוה שוושינגטון נתנה לו בקיץ (80 מיליון דולר לארבע שנים). ברטאנס הודה ש"החודשים האחרונים היה מתסכלים במיוחד" ואמר ש"התקשיתי לישון בלילות".

"עכשיו זה מרגיש שהדברים שוב מתחברים לי, ויש תחושת הקלה", הוסיף. מאמן וושינגטון סקוט ברוקס אמר ש"דאוויס לא יקלע ככה בכל משחק, אבל אני מרגיש שהוא חוזר לעצמו, ועכשיו יהיו לו ימים טובים יותר וימים טובים פחות. הלילה הוא היה אדיר, ואני יכול רק להצטער שזה לא קרה יותר בדצמבר, כשהפסדנו משחק אחרי משחק".

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס. GettyImages
שיחת נזיפה עזרה. וויזארדס/GettyImages

ב-11 המשחקים האחרונים של וושינגטון, היא עומדת על מאזן חיובי של 5:6, וניצחה קבוצות עם שאיפות פלייאוף ומעלה כמו ברוקלין, מיאמי, בוסטון ודנבר. הלילה נראה היה בפתיחת המשחק שוושינגטון חוזרת להרגלים הרעים, כשנקלעה לפיגור של 20 נקודות ברבע הראשון.

מי שהעיר אותם היה ראסל ווסטברוק, שנתן לשחקנים שיחת מוטיבציה לקראת הרביעי השני וגרם להם להתעורר. "ראסל גרם לנו לעלות לרבע השני בצורה אחרת לגמרי. הוא אמר כמה דברים קשים שכמה מהחבר'ה שלנו היו צריכים לשמוע. הוא הרים את הקול, ובצדק. זה השפיע עלינו בצורה חיובית", סיפר ברוקס.

ברטאנס טען ש"כשווסטברוק מעיר לנו, אנחנו לא לוקחים את זה אישית. אנחנו מבינים שהוא רוצה לנצח כמו כולנו, ושיש לנו מטרה משותפת".

בראדלי ביל סיפר שהנזיפות של ווסטברוק נגעו בעיקר למאמץ שחלק מהשחקנים השקיעו בהגנה. "פשוט היינו צריכים להרים את האינטנסיביות שלנו. דנבר לא עשתה שום דבר יוצא דופן, היא פשוט שיחקה יותר חזק מאיתנו. ראס נתן לנו להבין שאנחנו עושים להם את החיים קלים".

עוד בוואלה!

הניצחון המשוגע של העונה: 128:130 לוושינגטון על דנבר, 3 נקודות לאבדיה

לכתבה המלאה
פקונדו קמפאסו, דנבר נאגטס, נשמר על ידי דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Will Newton, GettyImages
מהוסס וחסר ביטחון. אבדיה מול קמפאסו, הלילה/GettyImages, Will Newton

עבור דני אבדיה זה היה משחק פושר. הרוקי הישראלי קיבל 21 דקות וסיים עם מדד הפלוס/מינוס הטוב בקבוצה, אבל סיים עם 3 נקודות בלבד (1 מ-3 מהשלוש), וסגר שמונה משחקים ברציפות מבלי שהגיע לספרות כפולות בטור הנקודות. בוושינגטון ציינו שאבדיה שעדיין מתרגל לתפקידו החדש מהספסל "נראה חסר ביטחון" וטענו ש"זה משפיע על וושינגטון", אחרי מהלך מהוסס של הישראלי שהוביל לאיבוד כדור ולסל קל של דנבר.

הכתב קווינטון מאיו צייץ במהלך המשחק: "תנו לדני את הכדור. לפחות יש לו את הלב לעשות מהלכים על המגרש". כך או כך, למרות התסכול על הפרקט, מחוצה לו חווה אבדיה רגע חיובי כשפגש את ניקולה יוקיץ', כוכבה הסרבי של דנבר. לפני המשחק נראה אבדיה מתחבק עם הסנטר ומחליף איתו כמה מילים בסרבית. לאחר המשחק העלה לאינסטגרם תמונה משותפת עם יוקיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully