וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון המשוגע של העונה: 128:130 לוושינגטון על דנבר, 3 נקודות לאבדיה

הוויזארדס ממשיכים להשתפר, אבדיה ממשיך להתקשות: קליעות עונשין של בראדלי ביל 0.1 שניות לסיום הבטיחו ניצחון שלישי ברציפות, במשחק בו חזרו מפיגור 20 וכמעט שמטו יתרון דו ספרתי בדקות האחרונות. 35 נקודות ו-9 שלשות לברטאנס, הישראלי הוסיף 7 ריבאונדים ב-21 דקות

שחקני וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל, דאוויס ברטאנס, דני אבדיה. Will Newton, GettyImages
הוויזארדס במומנטום, דני קצת פחות. ביל, ברטאנס ואבדיה הלילה/GettyImages, Will Newton

וושינגטון ממשיכה להראות מגמת שיפור, בעוד דני אבדיה ממשיך להתקשות. הוויזארדס רשמו הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחון שלישי ברציפות ועלו למאזן של תשעה ניצחונות מול 17 הפסדים, אחרי שגברו 128:130 על דנבר במשחק הפכפך ודרמטי. בראדלי ביל קלע את הנקודות המכריעות מהעונשין כשנותרו 0.1 שניות לסיום, שהבטיחו את הניצחון והעלו את וושינגטון לפתע למקום ה-13 במזרח, מרחק שלושה משחקים בלבד משארלוט שמאיישת את המקום השמיני שמוביל לפלייאוף.

מצד שני, למרות הסימנים המעודדים ברמה הקבוצתית, ברמה האישית דני אבדיה ממשיך להתקשות בתפקידו החדש מהספסל. הרוקי הישראלי אמנם קיבל 21 דקות, אמנם סיים עם מדד הפלוס/מינוס הגבוה בקבוצה (14+) ואמנם שוב תרם את חלקו בריבאונדים (7), אבל הסתפק ב-3 נקודות בלבד עם 1 מ-3 מהשלוש, הוסיף שני אסיסטים וחטיפה, ושוב לא הורגש בצד ההתקפי, כשהוא נראה מהוסס ומעט חסר ביטחון.

פקונדו קמפאסו, דנבר נאגטס, נשמר על ידי דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Will Newton, GettyImages
דו קרב יורוליג על הפרקט. אבדיה שומר על פקונדו קמפאסו/GettyImages, Will Newton

המשחק היה מלא תהפוכות. הוא החל בבליץ של דנבר, שעלתה ליתרון של 20 נקודות עוד במהלך הרבע הראשון, ונמשך עם מהפך מהיר של הוויזארדס, שהחל עם שלשה קשה של אבדיה על הבאזר בסיום הרבע הראשון. את הרבע השני ניצחה וושינגטון 23:46, כשהיא מקבלת משחק שיא מדאוויס ברטאנס שממשיך להוריד חלודה ולהתחיל להראות את היד המרשימה שלו מהשלוש, שהפכה אותו בעונה שעברה לאחד מהצלפים המסקרנים בליגה.

הוויזארדס ניצחו גם את הרבע השלישי, כשהם אמנם מציגים הגנה בינונית אבל מראים הרבה איכויות התקפיות ונכנסים לרבע האחרון עם יתרון של ארבע נקודות. ברבע האחרון נראה היה שמגיעה נקודת השבירה של הנאגטס: ברטאנס צלף שוב ושוב מחוץ לקשת וארבע וחצי דקות לסיום, היתרון של וושינגטון עמד על 13. אלא שאז ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי התעוררו, הובילו ריצה נוספת של הנאגטס, ושלשה מטורפת של האחרון מ-10 מטרים, קבעה שוויון 128 כשנותרו 2.1 שניות בלבד על השעון. הכדור האחרון הלך לבראדלי ביל, שסחט עבירה מג'מייקל גרין ודייק פעמיים מהקו, כדי לסגור עניין, הפעם באופן סופי.

עוד בוואלה!

דני אבדיה בדירוג 50 הצעירים המבטיחים ב-NBA: "שחקן חכם מאוד שממשיך להשתפר"

לכתבה המלאה
ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, נשמר על ידי רוי האצ'ימורה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
גם הקאמבק המאוחר לא הספיק. יוקיץ' מול האצ'ימורה/רויטרס

ברטאנס סיים ערב אישי נפלא עם 35 נקודות כולל שיא קריירה של 9 שלשות מ-11 ניסיונות, כשחמישה שחקנים נוספים מלווים אותו בספרות כפולות. בראדלי ביל תרם 25 ו-10 אסיסטים, רוי האצ'ימורה וראול נטו קלעו 14 כל אחד, גם אלכס לן עשה את שלו עם 10 ו-8 ריבאונדים, בעוד ראסל ווסטברוק מגיע לעוד טריפל דאבל עם 12 נקודות, 13 ריבאונדים ו-12 אסיסטים. את הנאגטס שספגו הפסד שני ברציפות, הובילו ג'מאל מארי עם 35 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים וניקולה יוקיץ' עם 33, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.

הוויזארדס יחזרו לפרקט בלילה שבין שבת לראשון, עם משחק חוץ אצל פורטלנד בו יקוו להאריך את רצף הניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully