וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה בדירוג 50 הצעירים המבטיחים ב-NBA: "שחקן חכם מאוד שממשיך להשתפר"

כתב "האתלטיק" משוכנע שהרוקי הישראלי הוא הפרוספקט הבכיר של וושינגטון: "הוא עוזר לוויזארדס כבר עכשיו. איתו הם טובים יותר"

דני אבדיה מתאמן על זריקות אחרי הפסד וושינגטון לטורונטו/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה עדיין מתמודד עם קשיי התאקלמות ב-NBA ובוושינגטון, אבל בארצות הברית יש מי שמזהה אצלו פוטנציאל גבוה. סם וסיני, מומחה הדראפט של "האתלטיק", פרסם אמש (שלישי) את דירוג קבוצות ה-NBA לפי איכות הכישרונות הצעירים שלה, והקפיץ את וושינגטון שלושה מקומות מהמקום ה-25 בליגה למקום ה-22 - בעיקר בזכות הרוקי הישראלי.

"מבין הצעירים של וושינגטון, אני הכי מחזיק מאבדיה", כתב וסיני, שדירג את אבדיה ראשון מבין השחקנים הצעירים של הוויזארדס, לפני שחקן העונה השנייה רוי האצ'ימורה שמעמיד עד כה ממוצעים טובים משל הישראלי. "בזמנו, דירגתי את אבדיה במקום השישי בין הכישרונות של הדראפט. הוא שחקן חכם מאוד שכבר עכשיו עוזר לוויזארדס. בדקות שהוא משחק, וושינגטון מנצחת בממוצע בנקודה אחת את היריבות שלה. כשהוא מחוץ לפרקט, הוויזארדס מפסידים בארבע נקודות".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Michael Reaves, GettyImages
מראה ניצוצות. אבדיה/GettyImages, Michael Reaves

וסיני מוסיף ש"אבדיה עושה עבודה נהדרת בלשמור על ההתקפה בתנועה עם קבלת החלטות מהירה, הוא ממשיך להשתפר כקלע ומוסיף לקבוצה קצת יותר ניהול משחק בזכות היכולת שלו להחזיק בכדור ולמסור במגרש הפתוח". כמו כן, וסיני הכליל את אבדיה ברשימת 50 השחקנים הצעירים הכי מבטיחים בליגה, אותה יפרסם בימים הקרובים. לצידו של אבדיה יופיע ברשימה גם שחקן נוסף של וושינגטון, רוי האצ'ימורה, שבדירוג האחרון קיבל אצל וסיני את המקום ה-50.

אבדיה שותף עד כה ב-21 משחקים ב-NBA. הוא מעמיד ממוצעים של 7 נקודות (42.6% מהשדה, 35.6% מהשלוש, 57.9% מהעונשין), 4.8 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים ו-2.8 עבירות ב-23 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully