וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: רוני לוי ביקש מאלונה ברקת להשאיר את ז'וזואה

18.2.2021 / 8:18

המאמן החדש של הפועל באר שבע לא חושש לאמן את הפורטוגלי הקפריזי ואף עודד את הבעלים לסגור איתו על חוזה חדש למרות הפערים שנותרו בין הצדדים. שכרו יעמוד על 250 אלף דולר נטו וחוזהו יכלול מענקים על אירופה, העפלה לקונפרנס ליג נמצאת בעדיפות גבוהה

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

למרות התדמית הקשוחה והעובדה כי הוא מאמן בלתי מתפשר בנושאי משמעת, רוני לוי לא חושש לאמן את ז'וזואה ואפילו ביקש בעצמו מאלונה ברקת להשאיר את הפורטוגלי לעונה הבאה.

בשיחות שהתנהלו בין המאמן הטרי של הפועל באר שבע לבין הבעלים, הוקדש "פרק" מיוחד על כוכב הקבוצה שביום ראשון ייעדר בפעם הרביעית מהסגל עקב העונש שספג על אירוע היריקה על אבי ריקן. לרוני לוי יש כינוי לשחקן שאותו הוא מעריך. הוא נוהג להגדיר שחקנים כאלה כ"שחקנים אמיתיים", וכך הוא גם מגדיר את ז'וזואה. לכן עם כל הבעיות שייצר עד עכשיו השחקן המרכזי של הקבוצה, לוי לא חושש שהוא יהיה בקבוצה גם בעונה הבאה ויתרה מכך, אפילו עודד את ברקת לסגור את החוזה. כרגע יש עוד פערים כספיים בין הפועל באר שבע לבין הפורטוגלי בניגוד למיגל ויטור, איתו כבר הכל סגור עקרונית לעונה נוספת.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
לא חושש מז'וזואה. רוני לוי (צילום: דני מרון)/דני מרון

לוי לא ידריך מהקווים ביום ראשון עקב ימי בידוד שהוא עוד צריך להשלים וכפי שפירסמנו כאן אתמול אליניב ברדה ימלא את המשבצת של המאמן גם מול מכבי תל אביב בגביע. לוי יחבור לברדה ולמאור מליקסון אותם הוא מאוד מעריך. החוזה של לוי לעונה הבאה יעמוד על שכר של 250 אלף דולר נטו. יהיו לו מענקים על הישגים ובראשם כניסה לקונפרנס ליג, מפעל שברקת מאוד רוצה להיות חלק ממנו כדי להמשיך ולייצר מסורת והכנסות מאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully