וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: רוני לוי מונה למאמן עם חוזה לעונה וחצי

17.2.2021 / 23:51

המאמן שפוטר הקיץ מבית"ר ירושלים, הועדף על פניהם של מרקו בלבול ושרון מימר. ברדה ומליקסון ימשיכו כעוזריו. לוי: "נעשה הכול כדי להתמודד על כל התארים". ברקת: "מאמינה שנעמוד יחד איתו ביעדים שלנו"

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. דני מרון
אתגר חדש. רוני לוי/דני מרון

הפועל באר שבע הודיעה הערב (רביעי) על מינויו של רוני לוי למאמן הקבוצה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אלונה ברקת בחרה במאמן שפוטר הקיץ מבית"ר ירושלים למחליפו של יוסי אבוקסיס, לאחר שלא הצליחה לשכנע את עוזר המאמן אליניב ברדה להישאר על הקווים עד תום העונה. ברדה ומאור מליקסון ימשיכו כעוזריו של לוי, שיחתום על חוזה לעונה וחצי ויחל לאמן את הקבוצה לאחר שיסיים את ימי הבידוד שלו.

אלונה ברקת אמרה לאחר המינוי: "אני מברכת את רוני לוי על הצטרפותו למועדון. אני מאמינה שיחד איתו נעמוד ביעדים שלנו השנה ובראשם הכרטיס לאירופה, ונשוב בהמשך להתמודד על כל התארים".

רוני לוי מסר: "שמח להצטרף למועדון הפועל באר שבע. יחד נעשה הכול כדי להציג כדורגל חיובי ומנצח ולהתמודד על כל התארים".

אלונה ברקת ביציע במשחק של הפועל באר שבע. לירון מולדובן
העדיפה את לוי על פני מימר ובלבול. אלונה ברקת/לירון מולדובן

לוי (54) החל את קריירת האימון שלו במכבי חיפה ואחרי שזכה בשלוש אליפויות עבר למכבי פתח תקוה, נדד לרומניה לאוניראה אורזיצ'ני, משם חזר לקדנציה של חצי שנה בבית"ר ירושלים ושב לרומניה לאמן את סטיאווה בוקרשט, שם אימן שלושה חודשים בלבד. לאחר מכן עבד לקפריסין ואימן את אנורתוזיס פמגוסטה, חזר לעוד עונה בבית"ר ירושלים, ואחרי חצי עונה במכבי נתניה שב למכבי חיפה, אותה שוב עזר למרות שזכה בגביע ב-2016. בהמשך רשם קדנציה שנייה באנורתוזיס ולאחר מכן קדנציה שלישית בבית"ר ירושלים, שהסתיימה גם היא אחרי עונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully