וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת הליגות דחתה פה אחד את מתווה 500 הצופים

ראשי הקבוצות מעדיפים לחכות לפתיחה משמעותית יותר שתאפשר כניסה של כמה אלפי אוהדים בחודש הבא. בכדורסל יאשרו את מתווה 300 הצופים: מכבי תל אביב והפועל חולון הראשונות להכניס לקהל

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

מנהלת הליגות קיימה היום (רביעי) ישיבת זום מיוחדת כדי לדון בהחלטת קבינט הקורונה לכניסת קהל בתפוסה של 500 צופים. בסיום הישיבה הוחלט פה אחד, בלי מתנגדים ובלי נמנעים, לא לקבל את המתווה שאושר לקראת יום ראשון הקרוב, בטענה שהוא לא ישים לאצטדיוני כדורגל.

רוב בעלי הקבוצות העדיפו לחכות לחודש הבא לפתיחה משמעותית יותר שתאפשר כניסתם של כמה אלפי אוהדים לאצטדיונים. לטענתם שהמתווה הנוכחי לא נותן דבר וגם כך יהיה בלתי אפשרי לפתוח קופות לקהל. הבקשה של מנהלת הליגות ממשרד הבריאות נותרה 30 אחוז מקיבולת כל אצטדיון ב 9 במרץ.

בהודעת מנהלת הליגות לכדורגל נכתב: "לאחר שראשי הקבוצות דנו וניתחו את האפשרויות העומדות לפניהם, הגיעו כולם למסקנה פה אחד כי הכלים העומדים לרשות כל קבוצה, עשויים להוביל לכישלון ולא להצלחה, לגרום לאי סדר ולעימותים מיותרים מחוץ לאצטדיונים בין המשטרה לאוהדים, לסכן את בריאות הציבור ולקלקל את חווית המשחק שכולנו מחכים לה באופן בו הנזק יעלה על התועלת. בהתאם לכך ועל מנת שלא לפגוע באוהדים, החליט דירקטוריון להמתין לפעימה השניה המתוכננת ל - 07.03.21, בתקווה כי יאומצו עקרונות הכנסת הקהל באופן מדורג ולפחות שליש מתכולת כל אחד מיציעי האצטדיון".

אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
נחכה עוד קצת למראות הללו?/דני מרון

לעומת זאת, בליגת העל בכדורסל יאשרו את מתווה הכנסת 300 הצופים לאולמות מיום ראשון.

הראשונות להכניס קהל: מכבי תל אביב נגד עירוני נהריה בליגה ביום שני, והפועל חולון נגד קומנובו במסגרת הסיבוב השני בליגה הבלקנית. חולון צפויה לערוך הגרלה בין אוהדי הקבוצה על כניסה למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully