וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת גרנד סלאם תל אביב: סעיד מולאי ושגיא מוקי עשויים להיפגש בגמר

17.2.2021 / 14:14

שני החברים שעשו כותרות ברחבי העולם יגלו באיזה שלב יוכלו להיפגש בגמר במשקל עד 81 ק"ג, התחרות תחל בחמישי. באיגוד הג'ודו עדכנו: שני חיוביים מ-620 משתתפים שנבדקו

סעיד מולאי בישראל/איגוד הג'ודו

תחרות גרנד סלאם תל אביב בג'ודו תצא לדרך מחר (חמישי), והיום בשעה נערכה שקילת הספורטאים והגרלת הקרבות במשקלים השונים. במוקד עמדה כמובן ההגרלה במשקל עד 81 ק"ג, בה נמצאים שגיא מוקי וסעיד מולאי, שני אלופי העולם לשעבר, שיוכלו על פי ההגרלה להיפגש בגמר.

כזכור, העובדה שבאיראן לא איפשרו למולאי להתחרות מול מוקי מטעמים פוליטים עוררה סערה וגרמה לו לעזוב את איראן ולעבור לייצג את מונגוליה, ומפגש ביניהם דווקא בתל אביב יהיה פיקנטי במיוחד גם לאור המתקפה החדשה על מולאי מצד חבריו לשעבר באיראן אתמול.

בטקס ההגרלה אמר נשיא איגוד הג'ודו העולמי מריוס ויזר: "אני רוצה להביע את הערכתי לאיגוד הג'ודו הישראלי ולממשלת ישראל על ארגון אירוע מיוחד. זו דוגמא לא רק לספורט אלא לקהילה כולה, הזדמנות להראות את הכוח וההשראה שיש בספורט, שמעורר תקווה באנשים. אתם יכולים להיות גאים שישראל מארגנת טורניר כזה. זה הישג אדיר לישראל, שיוצר תדמית חיובית למדינה, ומעיד על הכוח, האומץ, ויכולות הארגון של מדינת ישראל".

סעיד מולאי לוחם ג'ודו איראני. GettyImages
מפגש פיקנטי במיוחד? סעיד מולאי/GettyImages

לגבי הטענות על מספר הנדבקים הגבוה והביקורת על קיום התחרות למרות הגבלות הקורונה במדינה ללא חיוב הספורטאים בבידוד, הבהיר היום איגוד הג'ודו: "עד כה עברו את הבדיקות כ-620 משתתפים שהגיעו לישראל, מהם התגלו שניים חיוביים (אחד מהם היה חולה בעבר ושוחרר מבידוד). בסך הכול: כ- 0.3 אחוז חיוביים מסך המגיעים לישראל.

"ביוזמת איגוד הג'ודו נערכו בדיקות סרולוגיות למשתתפים שיצאו אתמול עם תוצאות גבוליות. שניים, שאינם ספורטאים, יצאו חיוביים לקורונה (אחד מהם כבר היה חולה בעבר), ונמצאים בבידוד. כל שאר המשתתפים שעברו בדיקות, נמצאו שליליים לקורונה. אנו ממשיכים לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות".

עוד בוואלה!

יו"ר איגוד הג'ודו האיראני תוקף את סעיד מולאי: "טיפש, הפנה עורף למולדת בעבור חופן דולרים"

לכתבה המלאה
היכל שלמה, דרייב אין, לקראת גרנד סלאם תל אביב בג'ודו. היכלי הספורט, אתר רשמי
הכול ערוך ומוכן לתחרות/אתר רשמי, היכלי הספורט

ההכנות בהיכל קבוצת שלמה הושלמו לקראת אירוח התחרות. ההיכל אירח בשנים האחרונות שתי תחרויות גרנד פרי ונבחר לארח את הגרנד סלאם הראשון שמתקיים בישראל. כבר במוצאי השבת יחלו הפירוקים ובשבוע הבא ישוב ההיכל ויהיה מגרשה הביתי של קבוצת הכדורסל הפועל תל אביב.

לטורניר הגיעו כ- 422 מתחרים ומתחרות מ- 60 מדינות ו-5 יבשות. 248 גברים ו-174 נשים. 37 יתחרו מישראל- 26 גברים ו-11 נשים. באירוח והפקת התחרות בהיכל קבוצת שלמה לוקחים חלק איגודי הג'ודו העולמי והישראלי, קבוצת קומטק, עיריית תל אביב-יפו וחברת היכלי הספורט תל אביב- יפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully