וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איגוד הג'ודו האיראני תוקף את סעיד מולאי: "טיפש, הפנה עורף למולדת בעבור חופן דולרים"

הביקור ההיסטורי של אלוף העולם לשעבר בישראל עורר הדים באיראן. היו"ר ביקר אותו בחריפות: "הוא יישא איתו את הבושה עד סוף ימיו"

סעיד מולאי בישראל/איגוד הג'ודו

הנחיתה של סעיד מולאי בישראל מעוררת תגובות נסערות גם באיראן. היום (שלישי) התייחס יו"ר האיגוד האיראני אראש מירסמאילי לביקור ההיסטורי של הג'ודוקא בישראל לרגל קיומו של גרנד סלאם תל אביב, וביקר אותו בחריפות.

"אני מגנה בחריפות את הצעד של סעיד מולאי", אמר מירסמאילי היום. "הוא לא גיבור, אלא בושה למולדת. הגבורה שלו ריקנית לגמרי. הוא נוחת בתל אביב ומתרברב בזה, אבל זה לא כבוד, זו אות קלון שהוא יישא למשך שארית חייו. הטיפש הפנה עורף למולדת שלו ולערכים שלה בעבור חופן דולרים, והכתם הזה לא יימחה לו לעולם".

סעיד מולאי ג'ודוקא איראני. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
כצפוי, באיראן לא אהבו את הביקור. מולאי אחרי הנחיתה בישראל/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

מולאי, אלוף העולם לשעבר בקטגוריית המשקל של עד 81 ק"ג, עזב את איראן אחרי מספר מקרים בהם נאלץ לפרוש מתחרויות בהורראת הממשל האיראני על מנת שלא יתחרה מול שגיא מוקי, איתו הוא חולק את אותה קטגוריית משקל.

השיא היה באליפות העולם בטוקיו לפני שנה וחצי אז הופעל לחץ כבד על מולאי ועל משפחתו באיראן כדי שיפרוש מהתחרות ויפסיד במכוון. בעקבות זאת העניש איגוד הג'ודו העולמי את איראן ומנע ממנה להשתתף בתחרויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully