וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מ.ס. אשדוד: התקפה חסרה לרפואה, ספורי ימשיך בהרכב האורחת

טורה וחליחל צפויים להחליף את לוסיו הפצוע ואנסה המוצהב אצל המארחת במשחק ההשלמה. הדרומיים יחסרו את באיו ואזולאי, ויכולים להגדיל את יתרונם במקום השלישי (ה', 19:00, 5+ לייב)

מחזור 14הסתיים18/02/2021
עירוני קרית שמונה
  • חליחל (60)
  • חליחל (62)
1:2
  • (77) טוריאל
מ.ס. אשדוד
תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי נתניה 4:1/ספורט 1

עירוני קרית שמונה

כמו לפני המשחק מול מכבי נתניה שהסתיים בתבוסה 4:1, גם הפעם ההכנות של עירוני קרית שמונה לקראת משחק ההשלמה מול מ.ס. אשדוד מחר (חמישי, 19:00, 5 לייב) רחוקות מלהיות אידיאליות. החלוץ לוסיו נפצע במשחק הקודם ולא יעמוד לרשות קובי רפואה, כמו גם יוג'ין אנסה המוצהב. את מקומם צפויים לתפוס סקו טורה ועבדאללה חליחל ששותפו כמחליפים במחזור הקודם. אופיר מזרחי אמור לשוב לסגל.

סקו טורה שחקן עירוני קרית שמונה. ., אריאל שלום
יתפוס את מקומו של יוג'ין אנסה. סקו טורה/אריאל שלום, .

מ.ס. אשדוד

אחרי שנעצרה מעט עם התיקו הביתי נגד בני סכנין, מ.ס. אשדוד תנסה לשוב למסלול הניצחונות ולהגדיל את הפער שלה במקום השלישי. שלומי אזולאי ופאהד באיו יחמיצו את המשחק הדחוי של מ.ס. אשדוד בקרית שמונה בגלל פציעות שרירים. פיראס אבו עקל חוזר מהשעיית בגין צבירת כרטיסים צהובים ואמור לפתוח בקישור ביחד עם רועי גורדנה ומוסא בגאיוקו. דין דוד יתופקד בחוד ולא בכנף. רמזי ספורי צפוי להמשיך בהרכב ובאשדוד מקווים לראות אותו נכנס לעניינים. רועי משפתי שב מהניתוח בגרמניה והוא יזדקק לעוד כחודש וחצי עד שיחזור לשחק.

עוד בוואלה!

מנהלת הליגות דחתה פה אחד את מתווה 500 הצופים

לכתבה המלאה
פיראס אבו עקל שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
חוזר מהשעייה קצרה היישר להרכב. אבו עקל/דני מרון

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 30 פעמים במסגרת ליגת העל, כשעירוני קרית שמונה מובילה 9:11 בניצחונות ועוד 10 משחקים הסתיימו בתיקו.

* מ.ס. אשדוד ניצחה בקרית שמונה רק פעם אחת עד היום, כשבנצי מושל ומאוריסיו הפכו בדקות הסיום ל-1:2 ביום האחרון של שנת 2017. פרט לכך היו לה שמונה הפסדי ליגה וארבע תוצאות תיקו, ורק עוד שני שערים שם.

* עירוני קרית שמונה הפסידה בארבעה מחמשת משחקי הבית הקודמים שלה, כולל שני האחרונים. את עונת 2016/17 סיימה עם רצף של שבעה הפסדי בית.

* עד כמה משמעותי השער הראשון במשחקיה של קרית שמונה? בשמונת המשחקים בהם עלתה ליתרון, היא ניצחה שבעה וסיימה עוד אחד בתיקו, אבל בתשעת המשחקים בהם ספגה ראשונה היו לה שבעה הפסדים ורק שתי נקודות.

* מ.ס. אשדוד מגיעה אחרי שלושה משחקי ליגה ללא ספיגה. רצף של ארבעה משחקים עם שער נקי לא היה לה מאז אוקטובר-נובמבר 2016.

* רן בן שמעון לא הצליח לנצח בששת המשחקים האחרונים שלו מול קרית שמונה, אותה הוביל לאליפות ההיסטורית ב-2011/12. גם נגד קובי רפואה המאזן שלו שלילי: שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully