וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה מתעקש: "הדלפת החוזה של ליאו מסי לא הגיעה מאיתנו"

עודכן לאחרונה: 16.2.2021 / 17:51

הנשיא הזמני קרלס טוסקטס מצהיר: "החקירה שלנו תגלה מי אחראי להדלפה". ניימאר: "זה אחד משלושת המשחקים שהכי רציתי לשחק בקריירה"

תקציר: סביליה - ברצלונה 0:2/ספורט 1

ב-8.3, שנת 2017 נפל דבר בכדורגל העולמי: ברצלונה הביסה את פריז סן ז'רמן 1:6, מחקה את ה-4:0 מהמשחק הראשון בפריז והדיחה אותה מליגת האלופות במה שנחשב ל"רמונטדה הגדולה אי פעם". כמעט ארבע שנים חלפו והערב (22:00) לצרפתים יש הזדמנות לנקמה כשיתארחו ב"זירת הפשע" אצל בארסה במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר האלופות.

הקטלאנים פרסמו היום את הסגל והבשורה: ג'רארד פיקה חוזר אחרי היעדרות ארוכה מאוד ויישב כנראה על הספסל. פיקה יחליף בסגל את רונאלד אראוחו הפצוע, כאשר גם אנסו פאטי וסרג'י רוברטו הפצועים מחוץ לסגל כמובן. מי שעוד קיבל אישור רפואי ונכלל בסגל הוא החלוץ מרטין ברייתווייט שהיה בספק למשחק הזה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
שוב במוקד. מסי/רויטרס

אבל עם כל הכבוד לפצועי ברצלונה, הסיפור הגדול של קרב הענקיות הערב הוא ליאו מסי, ששמו מוזכר כמועמד לפ.ס.ז' שוב ושוב בחודשים האחרונים, ועתידו בברצלונה ממשיך להיות מעורפל. לפי "ל'אקיפ', "מי שאומר שהמעבר של מסי לפריז סן ז'רמן בלתי אפשרי, הוא בהכרח שקרן. מאז שפ.ס.ז' עברה לבעלות הקטארים, הכל אפשרי - איברהימוביץ', בקהאם, ניימאר, אמבפה....כולם הצטרפו למועדון, וזה יכול לקרות גם למסי".

ב"ל'אקיפ" מנו ארבע סיבות עיקריות לרצון של מסי לחתום בפ.ס.ז': ראשית, הוא שחקן חופשי; שנית, הוא נחוש לשתף פעולה שוב עם ניימאר; פ.ס.ז' הייתה במו"מ עם מסי כבר בקיץ החולף, בזמן ששערוריית הבורופקס של ברצלונה הייתה בשיאה; וכן משום שקיליאן אמבפה עשוי לעזוב את פ.ס.ז', ולהותיר חלל גדול;

כך או כך, ערב המשחק שוב עוסקים בברצלונה בעניינים שקשורים לעניינים של הפרעוש מחוץ למגרש, כמו הדלפת החוזה שלו לעיתון "אל מונדו". היום התייחס הנשיא הזמני של המועדון קרלס טוסקטס לחקירה הפנימית המתנהלת בברצלונה והצהיר: "ההדלפה לא הגיעה מההנהלה. אף אדם בכיר במועדון לא אחראי לזה, לא עכשיו ולא לפני כן. החקירה שלנו תגלה מי אחראי לזה, אבל זה לא מישהו בכיר מהמועדון".

הבוקר התייחס גם מנכ"ל באיירן קרל היינץ רומניגה לחוזה של מסי ואמר ל"קוריירה דלו ספורט": "צחקתי כשראיתי את זה. אני יכול רק להחמיא למסי על כך שהצליח להשיג חוזה אסטרונומי כזה. אבל הסיטואציה הזו צריכה להשתנות, אנחנו לא נשלם סכומים כאלו".

עוד בוואלה!

לאנדרו פארדס: "דיברנו בחדר ההלבשה על האפשרות שמסי יגיע"

לכתבה המלאה
ראפיניה פריז סן ז'רמן. רויטרס
מוכן לנקמה מול האקסית. ראפיניה/רויטרס

מי שלא ישחק הערב אבל עדיין מככב בכותרות, הוא ניימאר. הכוכב הברזילאי שכיכב במשחק הגדול ההוא של ברצלונה נגד פ.ס.ז', פצוע ויפספס מפגש מסקרן מאוד מול האקסית. היום ניימאר התייחס להיעדרותו מהמשחק וצייץ בתסכול: "זה אחד משלושת המשחקים שהכי רציתי לשחק בהם בקריירה".

ניימאר לא היה הברזילאי היחיד שעשה את המעבר מברצלונה לפריז. ראפיניה, שפתח אז בהרכב של בארסה והוחלף על ידי אותו סרג'י רוברטו, משחק היום בפריז וערך ריאיון ל"לה פריזיאן", שם הוא סיפר על התחושות במשחק ההוא ורגשי ה"נקמה" של קבוצתו הנוכחית.

"איזה מועדון לא היה סובל מקאמבק כזה?", סיפר ראפיניה, "אנחנו ברי מזל שיש לנו הזדמנות לפצות על מה שקרה, לתת משחק נהדר ולהסיר את המועקה, שעדיין מטרידה אנשים פה בפריז".

ראפיניה התייחס לשיתוף הפעולה עם ניימאר ואמר: "עברו כמה שנים מאז הפעם האחרונה ששיחקתי איתו באותה קבוצה. הוא נראה יותר בוגר והשתפר הרבה מאוד מאז".

קרל היינץ רומיניגה נשיא באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
צחקתי כשראיתי את החוזה של מסי. רומיניגה/GettyImages, Alexander Hassenstein

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully