וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין במתקפה חריפה על הליגה, הקבוצות והצביעות הגדולה: "זה בולשיט, זה מחליא אותי"

הפורוורד של גולדן סטייט יצא בנאום תוקפני על מדיניות הקבוצות וההנהלות: "כשהארדן ביקש טרייד, הוא נצלב. כשקבוצה מבקשת לשחרר שחקן, מותר לה, והשחקן הופך לסרטן. אחר כך מתפלאים על קיירי אירווינג?"

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס חוגג. רויטרס
עצבני, ואפשר להבין אותו. גרין/רויטרס

לדריימונד גרין נמאס. אולי על המגרש הוא מעבר לשיאו, אבל מחוצה לו הפה של הכדורסלן עדיין חד, כשהבוקר (שלישי) הוא יצא בנאום תוקפני על הצביעות והמוסר הכפול של קבוצות ה-NBA. גרין דיבר במשך למעלה משלוש דקות ללא הפסקה, כשהוא מבקר את היחס הלא הגון לשחקנים. הוא התייחס לדיווחים על כך שקליבלנד החליטה לא לאפשר לאנדרה דראמונד להתלבש למשחקיה עד שהוא לא מועבד בטרייד.

"אני רוצה לדבר על משהו שממש מטריד אותי", אמר גרין אחרי ניצחון גולדן סטייט 98:129 על הקאבס, "וזה היחס של הליגה לשחקנים. לראות את אנדרה דראמונד לפני המשחק יושב בצד, עם בגדים אזרחיים, כי הקבוצה להעביר אותו בטרייד - זה בולשיט!

"כי כשג'יימס הארדן ביקש טרייד, ולמעשה כפה אותו, ואף אחד לא מכחיש את זה - הוא נצלב על זה שרצה קבוצה אחרת, כולם הרסו את האיש הזה. אבל קבוצה כן יכולה לבוא ולומר - 'הו, אנחנו רוצים להעביר את השחקן הזה והזה', ואז השחקן חייב לשבת בצד, ואם הוא לא נשאר מקצוען, אז הוא סרטן. והוא לא רצוי בחדר ההלבשה, והוא הבעיה".

צפו בנאום האמוציונלי של גרין

גרין נראה משוחח עם דראמונד לפני המשחק, ולא ברור אם התלונן בפניו, אבל גרין פשוט רתח. "וכך ראינו מצבים שבהם מעיפים את הריסון בארנס מהספסל, או דמרקוס קאזינס מתבשר בראיון בשידור חי שהוא עובד בטרייד", אומר גרין, "ואנחנו ממשיכים לתת לזה לקרות. אני סופג קנס כשאני אומר את הדעה שלי על מה צריך לקרות עם שחקן, אבל קבוצות יכולות לעשות מה שהן רוצות - ואנחנו אלה שצריכים להישאר מקצוענים?". גרין נקנס בעבר ב-50 אלף דולר על כך שאמר שדווין בוקר לתחושתו צריך לעזוב את פיניקס.

"בשלב כלשהו, חייבים להתחיל להתייחס אלינו בכבוד כשחקנים", אמר גרין, "צריכות לנו אותן זכויות כמו לקבוצות. כי כשחקן, אם אתה רוצה לשנות את הסיטואציה, אתה האיש הכי נוראי בעולם. קבוצה כן יכלה לשחרר אותך. ועדיין אתה חייב להישאר בכושר, להישאר מקצוען, ואם לא, הקריירה שלך בסכנה. הליגה חייבת להגן על שחקנים מהמבוכה הזאת.

"אנתוני דייויס נקנס לדעתי ב-100 אלף דולר אחרי שהצהיר שהוא רוצה לעזוב בטרייד, אבל קבוצה יכולה להגיד שהיא רוצה לשחרר את דראמונד בטרייד, והוא פשוט צריך לקבל את זה? ואם קיירי אירווינג מודיע ש'הו, המצב המנטלי שלי רופף', פתאום כולם משתגעים עליו. אתם לא חושבים שדברים כאלה משפיעים על שחקן מבחינה נפשית?

"כשחקנים אומרים לנו 'אתה לא יכול לדבר ככה, את זה אסור לך להגיד'. אבל קבוצות יכולות? למעשה כולם רוצים לומר, 'עזבו, הבחור הצעיר הזה לא מבין את העניין'. אבל אף אחד לא אומר שהקבוצות לא מבינות. צריך לכבד אותנו, זה מגוחך, וזה מחליא אותי לראות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully