וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלא יפספסו את האוטובוס: הפועל תל אביב לא הצליחה לפרוץ את ה"בונקר" של אבוקסיס

16.2.2021 / 8:25

הפועל תל אביב התכוננה למערך הסגור של אבוקסיס, אך לא בפעם הראשונה לא מצאה פתרונות לשלושת הבלמים. מצד אחד הקבוצה במגמת עלייה, מאידך היא מתקשה לנצח מול היריבות שיחכו לה בפלייאוף התחתון, וזה עשוי להיות מסוכן

תקציר ה-0:0 בין הפועל תל אביב ובני יהודה/ספורט1

1.

בהפועל תל אביב סיימו את המשחק אמש (שני) מול בני יהודה ברגשות מעורבים. מצד אחד במועדון מרגישים את השינוי. הקבוצה דומיננטית ואיכותית יותר, אך מאידך היא מתקשה לייצר שני ניצחונות רצופים שיתחילו להרחיק אותה מאיזור הקו האדום. אם מסתכלים על הפועל תל אביב החדשה במספרים, רואים את השינוי: 10 נקודות מתוך 18 מאז הצטרפו שחקני הרכש, לעומת 10 נקודות מ-45 לפני כן. הקבוצה לא נוצחה בששת משחקיה האחרונים והייתה עדיפה מקצועית כמעט בכולם.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. ,, אריאל שלום
התכוננו למערך ההגנתי שלו, אבל לא הצליחו לפרוץ אותו. אבוקסיס/אריאל שלום, ,

2.

עד כאן הנתון החלק החיובי, כי בשורה התחתונה האדומים עדיין מסובכים בתחתית. למעשה, הפועל תל אביב פגשה אתמול יריבה שמשחקת במערך של שלושה בלמים בפעם השלישית בשמונת המשחקים האחרונים ובדיוק כמו ההופעות נגד הפועל כפר סבא והפועל חדרה, היא לא מצאה פתרונות, כאשר שחקניו של קלינגר מתקשים להגיע למצבים מול שלושה בלמים. המשחק אתמול היה שידור חוזר כמעט מדויק לשניים הקודמים: הפועל תל אביב שולטת ללא עוררין במרכז המגרש, הציגה משחק צירופים יפה, הניעה כדור, אך באיזור הרחבה לא מצאה תשובות.

לא שזה הפתיע מישהו בהפועל תל אביב. כל השבוע הקבוצה התכוננה למערך הסגור של אבוקסיס. דיברו על "האוטובוס" של המאמן שיחכה להם, על שלושה בלמים ושני קשרים שישחקו כמו בלמים. כל השבוע קלינגר עבד על משחקים דרך האגפים, אך זה לא עבד. שחקנים בקבוצה אף אמרו בסיום: "ידעו שמחכה לנו אוטובוס אבל לא כזה, זה משהו שלא נתקלנו בו הרבה. אבוקסיס אמר שהפועל תל אביב היא לא לא בארסה, אבל הוא שיחק כאילו אנחנו בארסה, היו שם 8 שחקנים שלא זזו מההגנה".

חלק אחר של השחקנים פחות חיפש להתעסק ביריבה ודיבר על כך שהקבוצה חייבת להיות יצירתית. אגב, מול מערכים כאלה בולט במיוחד שעומרי אלטמן הולך לאיבוד ולא מוצא את עצמו בעמדה מספר 10 והיה חסר הכדור החכם לשחקן שבא בתנועה ויכריע את המשחק, או אפילו כזה שיגרום לעומר ניראון לזנק פעם או פעמיים במשחק.

ומדוע זה משמעותי? כי בפלייאוף התחתון הפועל תל אביב שוב תפגוש את הפועל כפר סבא, הפועל חדרה ובני יהודה, וגם את בני סכנין שמשחקת עם שלושה בלמים. לפחות ארבע משבע היריבות שהיא תשחק נגדן, יופיעו עם המערך שניר קלינגר והשחקנים שלו מתקשים לפצח ושם היא לא תוכל להרשות לעצמו יותר מדי תוצאות תיקו נגד הקבוצות הללו. הפועל תל אביב החדשה ניצחה שתי קבוצות שבאו לשחק כדורגל כמו בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה, אך ברמת התחתית היא המועדון הגדול שכולם יבואו להתגונן נגדו וירגישו טוב עם נקודה, היא תצטרך לדעת מה עושים אחרת כדי לקחת שלוש נקודות.

עוד בוואלה!

צפו בתקציר: הפועל תל אביב ובני יהודה נפרדו ב-0:0 חלש

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. ,, אריאל שלום
עזב לייצב את החלק האחורי של קלינגר. אדי גוטליב/אריאל שלום, ,

3.

לפחות בנוגע להגנה, קלינגר מצא את הציוות שלו עם אדי גוטליב וסיאנדה קולו, וזה משמעותי מאוד להמשך הדרך. במועדון חיכו לגוטליב תקופה ארוכה והוא הפך להיות עוגן ושחקן משמעותי היום לא פחות מאלטמן, איינבינדר או שטקוס. מי שהתקשה אתמול ונראה מעט בירידה לאחרונה הוא אושר דוידה. דוידה כישרון גדול, אבל אולי זה עומס המשחקים, השחיקה, או העובדה שהיריבות כבר מוכנות אליו והמגן מקבל עזרה מולו. קלינגר השתמש במשחקים האחרונים באותם 11 ובעונה צפופה שכזאת, לא נורא אם דוידה או שחקן או שניים נוספים יתרענו ויעלו דרך הספסל והרוטציה תהיה גדולה יותר.

דן איינבינדר אמר בסיום: "ניקח את הדברים הטובים, לא הצלחנו אמנם לנצח, אבל לא ספגנו ולא הפסדנו. נצטרך ללמוד את הוידאו של המשחק ולהבין מה עשינו לא בסדר. אנחנו מעבירים מסר לשאר הליגה שאנחנו באים לשחק כדורגל חיובי ולהילחם על כל משחק וכל נקודה כדי להשיג את המטרה ולהישאר בליגה. לא הפתיע אותנו שבני יהודה הסתגרה, ידענו שזה מה שיהיה, נחפש פתרונות מול משחק כזה, נצטרך לשחק יותר מהר ויותר חכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully