וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "לא זוכר בזבוזי זמן כאלה גם בליגה הלאומית"

מאמן מכבי פתח תקוה תקף את סגנון המשחק של חדרה: "כל הזמן נופלים ומתגלגלים, חרג מכל פרופורציה". אשתו של ינקו תקפה

הפועל חדרה ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את מכבי פתח תקוה, במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. בפתח תקוה כעסו מאוד על בזבוזי הזמן של הפועל חדרה וזאת למרות שהשופט הוסיף שש דקות אל הזמן החוקי ולאחר מכן עוד שתיים וחצי.

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
כעס על בזבוזי הזמן של חדרה. לוזון/שלומי גבאי

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר: "אני לא זוכר דברים כאלה גם בליגה הלאומית שנופלים, קמים ויוצאים כל הזמן, אני לא זוכר דבר כזה. אני מבין שהניצחון חשוב, אבל יש משהו שהוא בגבול הטעם הטוב וזה חרג מכל פרופורציה. אנחנו צריכים לבוא בטענות לעצמנו. שלטנו במשחק, אבל למעט בתחילת המשחק לא יצרנו מספיק מצבים. במחצית השנייה לא בעטנו מספיק לשער. כשאתה לא מסכן את השער והיריבה מצופפת ומבזבזת זמן. לא יצרנו מספיק ושילמנו על טעות שלנו. זה חלק מהמשחק. הפגרה שנכפתה עלינו בגלל הקורונה ושני המשחקים שבוטלו בשיא המומנטום שלנו פגעו בנו וזו עובדה. לא נשתמש בזה כתירוץ או אליבי. אנחנו צריכים לתקן ולשפר".

מאמן חדרה מנחם קורצקי: "ניצחון ענק, המשחק היה צריך להיגמר בתוצאה הרבה יותר גבוהה. אין לנו כוחות למתחים בדקות הסיום. חבל, יכולנו להפוך את המשחק להרבה יותר קל. משחק הקרבה של השחקנים שלי, הרבה איכות של השחקנים שלי בהתקפה. לחץ תמיד יהיה, גם אחרי ניצחון וגם אחרי הפסד. אנחנו עובדים קשה כדי להצליח ורוצים להצליח. אני כאן במשך שבועיים, לשחק ארבעה משחקים בשבועיים זה יותר מדי, כמעט לא היו אימונים, אלא רק אסיפות ושיחות. חשש תמיד יש בכל מצב, אבל אנחנו מתעסקים במקצוע שאנחנו צריכים לקחת בו סיכונים. אני מאמין במועדון הזה, קיבלו אותי כמו שצריך. צירפנו שחקנים שיעזרו לנו בהמשך. לחדרה יש מה להגיד בליגה. הגעתי בסיטואציה מסוימת, קצב צבירת הנקודות משביע רצון בינתיים".

חלוץ חדרה שובל גוזלן אמר: "כשעובדים קשה אז באה ברכה. אנחנו שמחים, ניצחון חשוב מאוד. הכול הולך לנו קשה, אבל זו העונה שלנו כנראה ואנחנו עד הסוף פה. כשאני משחק אני נותן מספרים. חלוץ צריך לשחק. זה עוד רחוק ממה שאני רוצה, אבל לאט לאט. הניצחונות שלנו קשים ועשינו ניצחון ענק נגד קבוצה שלוחצת והראתה כבר שהיא חזקה בליגה. לחץ זה טבעי ויהיה עד הסוף. אני מאמין בנו ומאמין שנישאר".

הסטורי של ספיר ינקו, אשתו של אריק ינקו. מתוך הסטורי, אתר רשמי
הסטורי של ספיר ינקו/אתר רשמי, מתוך הסטורי

אשתו של אריק ינקו, ספיר, תקפה באינסטגרם את האוהדים שקיללו את בעלה ברשת אחרי הטעות שלו: "שקלתי אם להעלות את זה כי דבר ראשון חשבתי על זה שאריק יהרוג אותי, אבל כמורה אני חייבת להעביר פה שיעור כי אין לי ברירה אחרת. בריונות ברשת היא מחלה חשוכת מרפא וקשה מאוד. למי שלא מבין בכדורגל יש פה טעות אנוש של שוער שמסר לשחקן ששייך לקבוצה היריבה, משהו שקרה וקורה לשוערים הגדולים ביותר בעולם. והרי לכם הפנים "היפות" של האוהדים. היד הקלה על המקלדת. כאילו אין פה שחקן שמגיל שמונה מתאמן ועובד הכי קשה שאפשר. אז אם כבר יום האהבה תאהבו אחד את השני ותפיצו טוב. וכמובן מיותר לציין שבעלי הוא האדם שאני הכי מעריצה ביקום. יום אהבה שמח (נ.ב. צוחק מי שצוחק אחרון)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully