וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הביסה את בוסטון 91:104, שמונה נקודות ו-10 ריבאונדים לאבדיה

אחרי שני הפסדים כואבים, הוויזארדס רשמו את אחד המשחקים הטובים שלהם העונה ונהנו מ-35 נקודות של בראדלי ביל. הישראלי השווה את שיא הריבאונדים שלו וכמעט הטביע על טאקו פול. משחק נפל לטייטום מנגד

דני אבדיה מתאמן על זריקות אחרי הפסד וושינגטון לטורונטו/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון ודני אבדיה המשיכו את עונת ה-NBA שלהם ואחרי שני הפסדים צורמים מול הניקס וטורונטו, הוויזארדס נתנו סוף סוף הצגה כשהביסו את בוסטון סלטיקס 91:104 במשחק שבו הם הובילו כבר ב-25 הפרש ברבע השלישי. אבדיה נכנס רק לקראת סוף הרבע הראשון, אבל מיד הטביע את חותמו עם ריבאונד ושלשה שסגרה את הרבע הזה. אבדיה שיחק כמעט כל הרבע השני והוסיף המון אנרגיה לקבוצה שלו כשהוא משווה את שיא הריבאונדים שלו (10) ומוסיף גם 8 נקודות. אבדיה גם ריכז את המשחק של וושינגטון אחרי ששחקני החמישייה ירדו לנוח, אך לא הצליח לא הצליח לשפר את המאזן שלו למרות ששיחק עם כל המחליפים. הישראלי גם כמעט רשם רגע בלתי נשכח לקראת הסיום כשניסה להטביע על טאקו פול הענק, אבל הכדור שלו חמק החוצה.

בראדלי ביל היה כרגיל ה-איש של הוויזארדס עם 35 נקודות באחוזים מצוינים (10 מ-18). ראסל ווסטברוק היה רחוק ריבאונד אחד מטריפל דאבל (11 אסיסטים ו-13 נקודות) והוצ'ימורה הוסיף 15. מנגד, בוסטון סבלה מיום נוראי של כוכבה ג'ייסון טייטום שרשם משחק נפל של 6 נקודות באחוזים איומים (3 מ-14). קמבה ווקר וג'יילן בראון הובילו עם 25, אבל גם רשמו 5 איבודים כל אחד. וושינגטון תארח בלילה שבין שני לשלישי את יוסטון במשחק שיהווה דו קרב אקסים בין ראסל ווסטברוק לג'ון וול.

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס שומר על ג'יילן בראון שחקן בוסטון סלטיקס. רויטרס
שלט בריאונד. אבדיה/רויטרס

מהלך המשחק

בניגוד למשחקים הקודמים שלה העונה, וושינגטון פתחה חזק ועלתה ליתרון מהיר של 7:15 בזכות נקודות של ביל, ואגנר והוצ'ימורה. אלא שקמבה ווקר וג'יילן בראון הובילו ריצת 2:9 והחזירו את האורחים לעניינים. דני אבדיה נכנס לשחק שתי דקות לסיום הרבע והטביע את חותמו עם ריבאונד, אסיסט לראול נטו שנעצר בעבירה וקלע פעמיים מהקו. רגע לפני סיום הרבע אבדיה לקח עוד ריבאונד ותפר שלשה כדי להעניק למארחת יתרון מבטיח של 22:29 בסוף הרבע הראשון.

בוסטון ניסתה לחזור לעניינים ברבע השני עם סלים ראשונים של ג'ייסון טייטום שהיה רדום לגמרי ברבע הראשון. אלא שרובין לופז וראול נטו השאירו את המארחים ביתרון וסל נוסף של אבדיה עם כניסה יפה לצבע קבע 32:39 והזעיק את בוסטון לקחת פסק זמן. בוסטון ניסתה, אבל פשוט לא הצליחה לחזור למשחק הזה. ווסטברוק קלע מחצי מרחק וחילק 8 אסיסטים, בראדלי ביל היה מצוין כרגיל בניגוד לטייטום בצד השני, שנתקע על ארבע נקודות. נקודות של ביל מהקו קבעו יתרון משכנע למארחים, 43:55.

עוד בוואלה!

תמרור אזהרה או תופעת לוואי של הקורונה: וושינגטון ודני אבדיה במשבר קליעה

לכתבה המלאה
ג'ייסון טייטום שחקן בוסטון סלטיקס מול דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס. Nick Wass, AP
אבדיה עושה חיים קשים לטייטום/AP, Nick Wass

הרבע השלישי כבר עמד בסימן התפוצצות של ממש של וושינגטון, שנתנה את משחקה הטוב ביותר העונה. בראדלי ביל קלע חמש נקודות רצופות, ג'יילן בראון רשם איבוד שישי ו-ווסטברוק והוצ'ימורה העניקו למארחת יתרון שיא: 53:77. בוסטון קיזזה את הפיגור הגדול עם ריצת 0:8 בזכות שלשות של ווקר ובראון, אבל וושינגטון לא נבהלה. דני אבדיה חזר מהספסל והכניס הרבה אנרגיה וגם לקח ריבאונדים בהגנה. רובין לופז ניצל דלילות הגנתית בצבע והרבע הזה הסתיים ביתרון נוח מאוד של הוויזארדס 67:89.

היתרון של וושינגטון רק תפח ברבע האחרון. טייטום לא הפסיק להחטיא, אבדיה לקח ריבאונד עשירי במשחק וברטאנס עם שלשה העניק יתרון שיא חדש: 76:101. בשלב הזה שני המאמנים הכניסו את המחליפים, אבל אבדיה נשאר על הפרקט ושלוש דקות לסיום המשחק אבדיה כמעט הטביע על טאקו פול הענק אבל הכדור חמק החוצה ואבדיה קלע מהעונשין. אבדיה שימש על תקן הרכז של וושינגטון, אבל רשם איבוד שני ובוסטון צימקה מעט את ההפרש ובסיום: 91:104 לוושינגטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully